2018-02-13, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
43320 - Byggnadssnickeriarbeten. Erfarenhet från Farmen?

Inte omöjligt. Han hade i alla fall självinsikten att inte inkludera Fiske som näringsgren.
Citera
2018-02-13, 21:08
Medlem
ZTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah

Ok då återstår bara två

Citera
2018-02-13, 21:10
Medlem
pedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Inte omöjligt. Han hade i alla fall självinsikten att inte inkludera Fiske som näringsgren.

Frågar du den ofelbare Stefan så tömde han ju sjön på fisk. Inte hans fel att det inte fanns fler i den usla sjön!
Citera
2018-02-13, 21:12
Tjatet om Pawels storhet för att han överlät sin 1,5 minuters telefontid med morsan eller syrran fortsatte idag. Helena o Robin snudd på helgonförklarade honom pga det, löjligt överdrivet. Sankte Pawel.
Citera
2018-02-13, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Mullorna kan ha ätit upp dom det var därför Mulle/Skurt pratade om dödsskrik.
Fast vem skulle inte skrika om man hade Mulle så nära och var fasthållen av dom andra Mullorna?
ja visst- den där Alexandra har iskalla ögon, saknar helt egen personlighet, hon måste hela tiden
ha ögonkontakt med sin fästman-mulle och med mulle-stella.
Alexandra har inget eget vett. Hon är precis som barnflickan i Knutby- programmerad robot.
Ikväll befäste gammel-mulle sin roll som pastor.
Han skulle låtsas döpa de små kultingarna.
Alexandra måste vara sjuk på nåt sätt- att hela tiden kolla sina två vänners ögon och söka deras bekräftelse- vad är det för fel med henne egentligen.
Hänger med på allt som gammel -mulle vill ,
-hon är som plåster.
Kanske har de dränkt de andra kutingarna- så sjukt beteende som dessa tre visar upp-så kan de nog ha hanterat kultingarna dåligt.
Alexandra är visst djuransvarig- ikväll fick vi se att hästarna slitit sig för att få nytt fräscht bete-
kon likaså-
gammel-mulle skriker och kallar kon för ko-jävel, när det är de själva som är det.
Det saknas nåt hos den här Alexandra också-helt förslavad är hon.
Citera
2018-02-13, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedren
Frågar du den ofelbare Stefan så tömde han ju sjön på fisk. Inte hans fel att det inte fanns fler i den usla sjön!

Just det, det tänkte jag inte på.
Citera
2018-02-13, 21:20
Medlem
pedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Tjatet om Pawels storhet för att han överlät sin 1,5 minuters telefontid med morsan eller syrran fortsatte idag. Helena o Robin snudd på helgonförklarade honom pga det, löjligt överdrivet. Sankte Pawel.

Vet inte om jag tycker "du ska få några extra godisbitar av mig, Pawel" är någon helgonförklaring men jag kan inte ta ifrån dig din upplevelse.
Citera
2018-02-13, 21:27
Citat:
Ursprungligen postat av pedren
Vet inte om jag tycker "du ska få några extra godisbitar av mig, Pawel" är någon helgonförklaring men jag kan inte ta ifrån dig din upplevelse.
Du lyckades uppfatta en femtedel av programmet, bra jobbat! Imorgon kommer det f ö mer, Robin sa i trailern för morgondagen att han önskade att han hade en egen liten Pawel. Det måste du tycka var gulligt.
Citera
2018-02-13, 21:30
Bannlyst
Citat:

Förvisso har han bara morsan och syran att ringa till...men står närmre min mor än någon annan kvinna i världen så tycker ändå det var bra gjort.

Glöm inte snacket om hans "hårda yta". Var fan är den undrar jag? Eller är det att betraktas som hårt att bete sig som en feminin deluxe fjollbög hela tiden?

Kommer f.ö. inte över hans dialekt. Den är skum (även för att vara en polack. Känner många och ingen låter så...skum).

Tycker Helenas ena replik innan samtalet var lite ofrivilligt rolig. "Oroar mig för pojkvännen. Han sover knappt när jag är hemma..."

Citat:
Jag måste motvilligt säga att Dee är the most worthy vinnaren, i alla fall so far. Förut tyckte jag att det var Robin. Robin hade det kämpigt, först ensam på Torpet och sen i sällskap med den ena vedervärdige utslagne farmaren efter den andre. Men han har fått perioder av återhämtning, som nu med Helena o Pawel. Dee har haft uppförsbacke med Mullorna hela tiden. Jag blir inte besviken om hon vinner, despite engelskan.

Får också säga att hon växt betydligt (eller så framstår hon bara som bättre i jämförelse då de andra beter sig som skit). Inte tillräckligt för att överglänsa sin egen störighet men ändå...blir inte heller sur om hon vinner som det ser ut nu (även om jag håller på Robban).
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-02-13 kl. 21:38.
Citera
2018-02-13, 21:35
Jag måste motvilligt säga att Dee är the most worthy vinnaren, i alla fall so far. Förut tyckte jag att det var Robin. Robin hade det kämpigt, först ensam på Torpet och sen i sällskap med den ena vedervärdige utslagne farmaren efter den andre. Men han har fått perioder av återhämtning, som nu med Helena o Pawel. Dee har haft uppförsbacke med Mullorna hela tiden. Jag blir inte besviken om hon vinner, despite engelskan.
Citera
2018-02-13, 21:38
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej jag är betydligt äldre gubbe och befinner mig i SKåne- så nej jag är ingen farmare.
Tack för din hälsning
Han har ett bra modellansikte men som deltagare i Farmen visar han inga vidare bra sidor av sin personlighete. Han är mesig och kommer att följa mullarna när han behöver support.
(Och nej- jag är inte bög.)

Haha du är inte bög för att du ser likheter mellan Stefan och heroin-chic-looken. Jag håller med dig. Han är inte fager eftersom han ser ut som en vandrande vålnad, men han har definitivt tur med det genetiska lotteriet.

Citat:

Jag störde mig också på Dees engelska fram tills att hon svarade på sitt instagramkonto angående frågan om varför hon blandar engelska hela tiden. Hon ska vara bördig från Tanzania eller liknande, har växt upp i London och bott merparten av åren där och på senare tid flyttat hit. Även om hon växt upp i ett hushåll som verkar vara trespråkigt (svenska, swahili och engelska) så är det förståeligt att man till slut tar för givet att hitta engelska ord lika lätt som svenska. Enda löjliga ögonblicket var väl när hon sa smorgasboard istället för det uppenbart enklare smörgåsbord.
Senast redigerad av Khorneflakes 2018-02-13 kl. 21:43.
Citera
2018-02-13, 21:39
Medlem
Citat:
Angående hennes engelska- har kollat upp med riktiga britter och de ansåg att hennes engelska är mycket bra-
de tillade- bättre än hos de flesta svenskar!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in