Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 22:31
Medlem
En tanke:

Citera
2018-02-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Visst blev den ena tvillingen nedslagen efter att de skulle ha träffat red october? Vem slog ner tvillingen?

Nu kanske jag minns fel, men jag har för mig att det där hade att göra med att den ena tvillingen utgett sig för att vara den andra för att få ligga med beundrande tjejer, och att det var en svartsjuk pojkvän som hade slagit ner honom?
Citera
2018-02-13, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
En tanke:

Det där med Astrid och Saga är en intressant tanke. En relation med en trasig ung tjej kommer att påminna Saga om relationen med Jennifer och kännas som ”en ny chans”, en chans att lyckas hjälpa och att få lyckas i en relation.
Citera
2018-02-13, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Var kan man se trailern?
Citera
2018-02-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Var kan man se trailern?
Vet inte tyvärr. Den går på DR. Filmen på Facebook är borttagen nu. Visar inte SVT trailers för bron längre?
Citera
2018-02-13, 14:23
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
En observation.

När Douglas blir skjuten sitter han i telefon med Niels och bläddrar bland foton av makarna Sonning. Han säger att de måste talas vid. Fotona på paret kan mycket väl vara Morgan och Margerete. Kvinnan på bilderna är mer lik Margerete än Marlene. Margeretes man Niels säger ju i ett av de första avsnitten när han får ett samtal att de ska fortsätta som vanligt. Jag tror att Niels misstänkte att Margarete var otrogen och hade satt Douglas att kolla henne och familjen Sonning innan mordet inte efter!
Jag är inne på samma spår.
Niels fick veta att Margarete är otrogen med Morgan (Malene och Margarete var ju bekanta via någon förening, så Margarete träffade Morgan via henne)
För att sätta dit Morgan och lura Margarete använde Niels och Sussane Morgans bil som Margarete hoppade lätt i . Telefonen som blev stulen och användes för att ringa Margarete kan också varit Morgans (den köptes väl tillbaka för att dölja spår av otroheten).

Men svart att koppla ihop med andra morden...
Citera
2018-02-13, 14:54
Medlem
Mitronixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Jag är inne på samma spår.
Niels fick veta att Margarete är otrogen med Morgan (Malene och Margarete var ju bekanta via någon förening, så Margarete träffade Morgan via henne)
För att sätta dit Morgan och lura Margarete använde Niels och Sussane Morgans bil som Margarete hoppade lätt i . Telefonen som blev stulen och användes för att ringa Margarete kan också varit Morgans (den köptes väl tillbaka för att dölja spår av otroheten).

Men svart att koppla ihop med andra morden...

Jag har tittat på scenen när bilderna visades igen och är ganska övertygad om att det är Malene, inte Margerethe.
Citera
2018-02-13, 15:35
Medlem
Är det bara jag som tyckte det var en konstig scen där morgans bror, nicoles man som hon varit otrogen mot sa i bilen "Sonny är min son och du är min fru, alla kan göra misstag". Det var liksom en helt random scen, måste väl ha någon betydelse, varför skulle dom annars ha med den? Tycker också det är väldigt konstigt att man skulle förlåta något sånt så enkelt.
Citera
2018-02-13, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitronix
Jag har tittat på scenen när bilderna visades igen och är ganska övertygad om att det är Malene, inte Margerethe.
Kvinnan utan solglasögon är Malene men kvinnan med solglasögon är det verkligen Malene? Hon ser mer blond ut och hon bär en annan väska än kvinnan utan solglasögon på bilderna...
Citera
2018-02-13, 17:45
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alooie
Är det bara jag som tyckte det var en konstig scen där morgans bror, nicoles man som hon varit otrogen mot sa i bilen "Sonny är min son och du är min fru, alla kan göra misstag". Det var liksom en helt random scen, måste väl ha någon betydelse, varför skulle dom annars ha med den? Tycker också det är väldigt konstigt att man skulle förlåta något sånt så enkelt.

Tror du inte att det var ett sätt att göra ett avslut i serien för deras del?
Citera
2018-02-13, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Nu kanske jag minns fel, men jag har för mig att det där hade att göra med att den ena tvillingen utgett sig för att vara den andra för att få ligga med beundrande tjejer, och att det var en svartsjuk pojkvän som hade slagit ner honom?
Aha, jag gjorde aldrig den kopplingen.
Citera
2018-02-13, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Tror du inte att det var ett sätt att göra ett avslut i serien för deras del?
Jag tänker som du, att det skulle vara ett avslut för de karaktärerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in