• 1
  • 2
2018-02-13, 12:43
Medlem
Hej!

Tycker det är kul att titta på dessa amerikaner som röker wax och dabbar huvudet av sig var och varannan dag framför linsen.
Många nätter de har räddat mig från ångest och jag kan glad röka med,
"I hope you guys are smoking along with me!?" -RawOG420.
Tycker att det är trist att det inte finns några svenska Weedtubers att följa. Detta är något jag själv funderat på att starta, Sveriges första stoner youtube kanal. Med allt från reviews på strains till unboxing och vanliga rök sessions utan någon speciell röd tråd. Något folk kan glo på när de är IQ-befriat bäng!

Är det något du hade velat se?

Vilka följer ni? Har ni några tips?

Tycker det är tråkigt att dabba verkar helt dött i Sverige. Aldrig stött på en enda som dabbar under mina 15 år som stoner här i Svea rike.

Vi hörs!
Citera
2018-02-13, 13:38
Medlem
RingInteSnutens avatar
Måste fråga vad fan är dabba?
Äre denna skiten som folk syslar med? https://imgur.com/gallery/lwGcC
Citera
2018-02-13, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Måste fråga vad fan är dabba?
Äre denna skiten som folk syslar med? https://imgur.com/gallery/lwGcC

Haha! Nej så har jag aldrig sett någon göra.

Däremot såhär! klicka!
Citera
2018-02-13, 14:12
Medlem
Dabbing out of my new glass

RawOG420 levererar!
Citera
2018-02-13, 14:15
Medlem
Krickerts avatar
Vill du ha wax,budder eller annat att dabba i Sverige så får du tillverka det själv.

Butangasmetoden är skitenkel.
Citera
2018-02-13, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Hej!

Tycker det är kul att titta på dessa amerikaner som röker wax och dabbar huvudet av sig var och varannan dag framför linsen.
Tycker att det är trist att det inte finns några svenska Weedtubers att följa. Detta är något jag själv funderat på att starta, Sveriges första stoner youtube kanal. Med allt från reviews på strains till unboxing och vanliga rök sessions utan någon speciell röd tråd. Något folk kan glo på när de är IQ-befriat bäng!

Tycker det är tråkigt att dabba verkar helt dött i Sverige. Aldrig stött på en enda som dabbar under mina 15 år som stoner här i Svea rike.

Vi hörs!

Låter som en god idé och ett steg till att #normaliseramera. Skulle faktiskt vara spännande. Dock så har ju b.la Wally Johnson recenserat bongar osv några gånger. Detta kan du själv hitta via ”Stoned Philosophy” på tuben. Lycka till och kommer definitivt följa.
Citera
2018-02-13, 14:24
Medlem
Krickert: Stämmer, har läst på nu väldigt mycket och införskaffat diverse utrustning för att så småningom börja tillverka eget. Att tillverka det är enkelt, det är själva reningsprocessen som är det bängliga och kräver lite finlir och finess!
Tack för ditt svar

zigzagman: Tack för ditt svar! Det har jag faktiskt missat helt, jag ska kolla in honom..
Jag kommer att uppdatera tråden om cirka en-två veckor när kanalen är uppe! Kan även slänga iväg ett PM till dig när det går av stapeln!
Vi kan säga såhär, jag kanske inte var först (Du nämner Wally) men jag kommer att göra det bäst!

Vi hörs!
Citera
2018-02-13, 14:28
Medlem
Kom gärna med förslag på namn till kanalen. Tänkt Scandi420Navia och StonedSwede men tycker själv inte det låter helt rätt. Kom gärna med förslag
Citera
2018-02-13, 17:36
Bannlyst
inga namnförslag. men skulle vara sjukt nice att se en svensk stonerkanal. skulle lätt kolla men ska du vissa ditt ansiktet kan det ju bli problem har du tänkt på det?
Citera
2018-02-13, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Hej!

Vi hörs!

Jag gillade och följa Andrew pyrah förut, men tyvärr så verkar han ha försvunnit nu Just nu följer jag Customgrow420 ( som jag inte kollar på för hatar hans jävla intro ... ) men bara inte orkat unsubba, ibland så har han intressant innehåll som man kan kolla på, om det är nån strain man är nyfiken på.

Men jag följer även Uptowngrowlab, som jag kollar mest på. Skön lite äldre gubbe som även man får följa i hans odling, brukar köra live streams när han tar hand om sina små bäbisar

Just nu röker jag inte alls dock pga olika anledningar så kollar mer sällan än innan på det, men håller med dig. Var skönt och kunna slå på en av deras videos på natten när man hade tråkigt och kunde ha nån och flumma med typ haha :P
Citera
2018-02-13, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RurikRusen
inga namnförslag. men skulle vara sjukt nice att se en svensk stonerkanal. skulle lätt kolla men ska du vissa ditt ansiktet kan det ju bli problem har du tänkt på det?

Om du kommer på något sen kan du ju skriva här i tråden
Någon synpunkt på de namnförslag som jag kom på? Tycker själv dom är ok, men samtidigt rätt lame på nåt sätt, haha!

Jag har tänkt på det med att visa ansiktet eller ej, jag tror faktiskt inte att svenska Polisen granskar Youtubevideos men det kan ju hända att någon blir irriterad på en och rent av ringer och vattnar ens kanal till Polis eller annan myndighet.
Jag tror dock att kanaler som ovan nämnda endast följs av just stoners och har svårt att tro att nån skulle vilja sätta dit en. Men jag kan ju såklart ha fel.
Jag har tidigare fått hör att jag är för naiv

Citat:
Ursprungligen postat av venoxy88
Jag gillade och följa Andrew pyrah förut, men tyvärr så verkar han ha försvunnit nu Just nu följer jag Customgrow420 ( som jag inte kollar på för hatar hans jävla intro ... ) men bara inte orkat unsubba, ibland så har han intressant innehåll som man kan kolla på, om det är nån strain man är nyfiken på....

Citerade inte hela ditt inlägg då det hade blivit en hel vägg av text i tråden.
Men tack för ditt svar och det är kul att höra dina synpunkter och vad du själv
tycker om att följa för kanaler. Jag tycker hans jävla intro är ap nice!
Jag tycker att du ska kolla in RawOG420, han är fan klockren..
Kommer du på något förslag till namn för kanalen så säg gärna till mig!

Ha en trevlig kväll boys!
Vi hörs!
Citera
2018-02-14, 00:16
Medlem
Citerade inte hela ditt inlägg då det hade blivit en hel vägg av text i tråden.
Men tack för ditt svar och det är kul att höra dina synpunkter och vad du själv
tycker om att följa för kanaler. Jag tycker hans jävla intro är ap nice!
Jag tycker att du ska kolla in RawOG420, han är fan klockren..
Kommer du på något förslag till namn för kanalen så säg gärna till mig!

Ha en trevlig kväll boys!
Vi hörs![/quote]

Ska kolla upp honom ^^
Vad gäller namn, hmm... Mary and I? Sno Wallys namn som han skulle ha på sin dokumentär som aldrig blir klar någon gång xD
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in