2018-02-12, 22:37
Medlem
http://www.st.nu/vasternorrland/sund...rihetsberovade

Citat:
Under söndagskvällen larmades polisen till en adress i Nacksta där ett bråk ska ha uppstått. Fyra personer greps, misstänkta för grov misshandel och grovt olaga hot. Alla fyra sitter nu anhållna.

Citat:
Vid 19.40 på söndagskvällen ingrep polis på en adress i Nacksta efter ett larm om bråk.

– Larmet kom in som stort slagsmål med tillhyggen, säger Börje Öhman, kommunikatör hos polisen.

Citat:
Alla fem inblandade personer är män. De ska känna varandra sedan tidigare.

– Det finns kopplingar mellan dem, säger Karin Everitt.

Men vad som ligger bakom den misstänkta misshandeln och hotet vill inte åklagaren gå in på ännu.

Någon som vet något? Vart i Nacksta var det?
Citera
2018-02-12, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
http://www.st.nu/vasternorrland/sund...rihetsberovade

Någon som vet något? Vart i Nacksta var det?

Axvägen. Ska vi gissa att bröderna Rama*ani är inblandade?
Citera
2018-02-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Axvägen. Ska vi gissa att bröderna Rama*ani är inblandade?

*=?

Förlåt för min tröghet ikväll 😁
Citera
2018-02-12, 22:47
Medlem
Citat:
*=?

Förlåt för min tröghet ikväll 😁

*=D
Finns bild på gobitens facebooksida från polisinsatsen. Syns tydligt att det är Axvägen.
Citera
2018-02-12, 22:48
Medlem
*= d
Citera
2018-02-12, 22:51
Medlem
Citat:
*=D
Finns bild på gobitens facebooksida från polisinsatsen. Syns tydligt att det är Axvägen.

Tack. Kom på det själv
Citera
2018-02-12, 22:53
Medlem
Dom var väl inblandade i nån händelse i granloholm för ett tag sen? Men blev släppta?
Citera
2018-02-13, 03:50
Medlem
Citat:
Dom var väl inblandade i nån händelse i granloholm för ett tag sen? Men blev släppta?

Det vet jag inte.
(FB) Grov misshandel i Sundsvall, stora avspärrningar i centrum. 170622
Däremot satt den äldre brodern häktad för detta men släpptes sedan.

Vi får se om dom verkligen är inblandade i det som hände i Nacksta i söndags. Men båda bröderna bor på den aktuella adressen. Kan inte tänka mig annat än att dom är inblandade.
Citera
2018-02-15, 10:14
Medlem
https://minfil.org/o7jdA9dbbb/Sundsv...2018-02-15.pdf

S*BASTIAN Håd*n, 960316-8791 (*=e)

J*EL J*nsson, 971231-2090 (*=o)

ALE*ANDER O*karsson 920413-0570 (*=x s)

Ah*et Ra*adani, 830625-5814 (*=m)
Citera
2018-02-15, 10:26
Medlem
Citat:
Det vet jag inte.
(FB) Grov misshandel i Sundsvall, stora avspärrningar i centrum. 170622
Däremot satt den äldre brodern häktad för detta men släpptes sedan.

Vi får se om dom verkligen är inblandade i det som hände i Nacksta i söndags. Men båda bröderna bor på den aktuella adressen. Kan inte tänka mig annat än att dom är inblandade.

Du gissade så rätt
Citera
2018-03-12, 18:22
Medlem
polisen med piket styrkan står just nu på samma adress, bara porten breve. nån som ha hört nått? syrran fick en chock när dom klev ut ur hissen precis 😂
Citera
2018-03-14, 19:12
Medlem
Jag kan intycka och bara säga så här att jag känner alla dom här personerna VÄL, förutom ram*dan* jag är bara ytterst bekant med hans bror. Men vad jag fick höra av en av dom inblanade så gjorde den "5te" personen bort sig rejält och de är många andra som inte är glad på honom har jag fått höra vilket jag förstår för fått höra att han blåser personer till höger o vänster inklusive en barndomsvän till mig på 1300, bara, och tydligen så var de han som startade allt också dessutom sen är det han som springer o golar till polisen. Och om de allt stämmer som denna person säger som var en av dom inblanade som är en god vän till mig så har verkligen den 5te personen ingen respekt alls kvar i honom, fattar inte vad han/folk i den här stan håller på med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in