2018-02-12, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Grattis! My brother from another mother, haha. Min sambo väntar också vårt första - runt september är det beräknat. Så detta blir nog mitt sista FIFA också.

Din WL lät som en riktig mardröm men tyvärr helt standard i det här spelet. Min WL har gått över förväntan. Jag ligger på 22 vinster och 9 matcher kvar. Har i princip vunnit alla matcher jag "ska" vinna men blivit dit tvålad rejält med 1-6 och 0-7 när jag var 14-0. Trodde jag hade något stort på gång men fick omgående ett uppvaknande och påminnelse om hur långt ifrån man är där som kan spelet

Haha Congratz mannen!
Ja det känns som att man lägger alldeles för mycket tid när man ska köra 40 matcher varje helg...
Detta va bara mitt andra WL, och fick bara spelat 25 kanske. Förra helgen blev det 35. Och med typ 50% winrate (denna helgen, förra gick bättre) så får man inte ens värdiga monthly om man kör 10-20 för skoj skull...

Funderar på om man ska sälja av laget och få några mille å sen sälja coinsen. Kanske spara lite så man kan ha ett 1-2 mille lag å spela lite division för skoj skull ibland, testa några nya IF och investera lite som jag också finner roligt.
Nej får nog bli CS och andra fps spel som jag har många års erfarenhet av å kan panga bra ändå när jag spelar mer sällan. De spelen är ju bra mycket bättre utvecklade och kommer med update istället för ny version varje år...
Citera
2018-02-12, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Trodde för en gångs skull att man skulle knipa Elit 3, sista matcherna tappade jag dock fokus helt så fick nöja mig med 27 vinster. Helt sjukt vilket koncentration man måste ha in för varje match i WL, går inte att chillspela, då är man fucked alltså..

Yepp märkt det... förra helgen sov jag bra och prioritera att spela. Denna helgen har det varit massa annat som gått före, mindre sömn ect. Helt plötsligt är det jääävligt mycket svårare att klara minut 70-90....
Citera
2018-02-12, 03:07
Medlem
Halvdan-s avatar
Jag lyckades för första gången nå Elit 3 i WL den här helgen. 30 segrar blev det, trots att jag hade 26 matcher att spela under söndagen. Är helt slut nu. WL sliter verkligen på en. Ska nu vila upp mig under veckan och knappt spela några matcher alls, bara trada. Målet är att nå Elit 3 Monthly.

Tack till den som föreslog formationen 4-2-2-2 (kommer inte ihåg vem det var). Jag byter till den in-game och den känns otroligt balanserad, bättre defensivt än jag trodde. Rekommenderas verkligen.
Citera
2018-02-12, 14:06
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Tja

Har lirat det här laget ingame efter byten etc i 4231 sista veckan https://www.futbin.com/18/squad/3724429. Tanken nu är att gå tillbaka till 442 . Har 600k att röra mig med , Vilka byten skulle ni gjort i laget? De Gea , Ferdinand , Petit är undtradble och bör stanna tillsamans med CR7 i övrigt kan jag peta vem som. Några förslag?
Citera
2018-02-12, 18:40
Medlem
Tjena! Har några frågor jag funderat på ett tag som ni kanske kan ge svar på?

1. Hur gör man så den spelaren man vill ska ta första stolpen vid offensiva hörnor? Son envisas med att ställa sig där fast jag vill ha dit Aubameyang...

2. Vad händer med en spelare som blir skadad i en match men ändå kan spela vidare? Sjunker hans egenskaper osv eller är det precis som vanligt bara att han blir borta ett tag efter matchen?

3. Hur fungerar serverupplägget vid alla spellägen såsom draft, seasons, fut champions? Är det garanterat laggigt för min motståndare om det också är det för mig? Hostar man varsin halvlek eller hur funkar det?

4. Kan man någonstans se hur stor inverkan kemi har? T.ex hur mycket en spelare tappar i stats om han har dålig kemi.

Tack på förhand
Citera
2018-02-12, 18:58
Medlem
Varför kostar Ake IF så mycket? Är han bra?
Citera
2018-02-12, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terrence1313

Läste resencioner på Futbin, verkar vara grym!
Citera
2018-02-12, 20:32
Medlem
UnEasys avatar
Tips på roliga IF i vettig prisklass. 20-150k
Antingen PL eller Bunders eller ev tysk hybrid. Dessa har jag i lagen atm. Vill inte ha några vanliga Rare helst.... jag vet inte varför... tror det har med investeringsprofit och värdeök att göra. Eller att svarta korten är coolare

PL.

IF Carroll
SIF Arnautovic
IF Lanzini
IF Fellaini
IF Oxland
IF Monreal
SIF Mustafi
IF Lovren

Bunders.

IF Werner
SIF Bailey
OTW Yarmolenko
IF Zuber
IF Hinteregger
SIF Ginter
Citera
2018-02-12, 21:56
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrence1313

Bästa mittbacken i spelet enligt mig med tanke på att han bara har 81, ska spara till hans 84. Är väl bara hans längd som fattas men det märker man inte av tycker jag.
Citera
2018-02-12, 22:25
Medlem
Fan va detta spelet hatar mig, jag spelar i div 2-3 och spelar aldrig WL, dels för att jag inte har tiden och dels för att när jag försöker kvala förlorar jag ALLTID finalen. Nu har jag tid att spela hela helgen men det går inte att kvala in för mig.

Jag leder finalen med 3-1 men 10 min kvar.. bollen studsar fan till motståndaren hur fan jag än gör.. backarna spelar CAM tillsammans allihopa och han gör 3 mål inom loppet av 5 minuter.. suck!!

Jag avgår!
Citera
2018-02-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkewk
Fan va detta spelet hatar mig, jag spelar i div 2-3 och spelar aldrig WL, dels för att jag inte har tiden och dels för att när jag försöker kvala förlorar jag ALLTID finalen. Nu har jag tid att spela hela helgen men det går inte att kvala in för mig.

Jag leder finalen med 3-1 men 10 min kvar.. bollen studsar fan till motståndaren hur fan jag än gör.. backarna spelar CAM tillsammans allihopa och han gör 3 mål inom loppet av 5 minuter.. suck!!

Jag avgår!
När du leder med 3-1 med 10 kvar då gör du som alla andra spela som ett luder dvs spela hem bollen shielda med starka spelare bara dra ut tiden spela riktigt fult helt enkelt
Citera
2018-02-13, 02:42
Medlem
Har varit inne på att sälja laget och sedan coinsen men spara ett 1-2 mille lag.

Skulle uppskatta lite lagbyggen, Vieira och Rui C. är untradble.
Kan tänka mig att spara vissa spelare från nuvarande lag samt använda bänken.

https://www.futbin.com/18/squad/3634434
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in