Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag vet att Moa gått länge hos pianofröken men enda jag sett är att det var en timme per vecka. Att detta uttalande hänför sig ill vt 2017 tycker jag framgår via att hon i samma intervju kommenterar OHs utseende efter att han varit bortrest ett längre tag.
För mig spelar det ingen roll. HB som ersatt OH under hans frånvaro nämns aldrig. Hon svarar på ställda frågor från en journalist.
Nej, allt som hon berättar om kommer inte från maj månad det förstår dom flesta.
Det med att han slutade köra flickan är från 2016 i början av året. Då körde mamman henne, sen dök han upp sjukligt avmagrad med mörka skuggor under ögonen. Sen tyckte hon att familjen började krisa efter det. Det som var märkligt var att föräldrarna samtidigt drev på hemundervisningen som läraren hade den yngsta på lektion maj 2017. Och enligt dig då bland annat var dom väl sängliggande minst och skulle aldrig bli bättre utan hade ett liv framför sig som ett helvete. Så det motsäger ju hennes uppgifter kan man säga.
Samma sak med att flickan var synlig några dagar innan hennes liv brutalt togs ifrån henne.
Och att dom tjoade i poolen i somras och mormoderns vars barnbarn var kamrat med den yngsta kunde aldrig tänka sig något sån här.