Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Hennes uttalande härrörde från sista pianolektionen i våras dvs ETT TILLFÄLLE. Lektionens totala längd var EN TIMME. Antar att hon då spelade piano med Moa. Faktiska observationstiden kanske var 5 minuter.
Man får väl ta det för just det.
Det är du som påstår en timmes lektioner i veckan. Det kanske var mer vet du det?
Det var inte bara ett uttalande från senaste lektionen i maj samtidigt som föräldrarna drev på hemundervisningen utan
flickan har gått där i flera år. Fatta nu att du inte kan radera den här läraren.
Så det är extremt viktiga uppgifter och tillsammans med stoj i poolen och luddiga intyg, och synlig i mellandagarna och att skolan inte sett något som uppfattades som varningssignal eller som att dom skulle döda barnen, så tror jag att det är väldigt viktiga uppgifter.
Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Jag skrev att det står olika i olika tidningar.
Det står även olika i samma tidningar. Det stod otroligt mycket de första dagarna efter den 9 även om man följer tidningarna så är det totalt omöjligt att komma ihåg vad skrevs där och där, vilket du inte heller gör
Men är du dum på något sätt? Det är av samma tidning annan artikel, och du har suttit och sugit i dig det du vill och sen ratat den egentliga viktiga informationen. Och den passar ju inte in i snyfthistorierna som dragits om hur jobbigt dom måste haft det fru verksjurist och herr momsfreak.
Det är sista gången jag lägger den artikeln för det har jag gjort några gånger i tråden redan.
Så skolan trodde dom rest bort.