Citat:
Ursprungligen postat av
herrtanke
Inte ofta jag skriver till någon, men har hänt. Nej har aldrig kommit till dejt, aldrig kommit så långt.
Vet inte varför folk plötsligt blir otrevliga, litet mysterium. Jag orkar knappt försöka heller, vinner inget på det har det ju visat sig.
Det känns lite som att du slösar bort tiden. Jag vet inte vad man ska säga för att ge bra råd som fungerar för dig, jag har nog inte sådana. Tyvärr.
Du ska inte ta det personligt. Tänk själv om du plötsligt surnar här. Den bakom skärmen är ju inte egentligen en person för dig, inte någon du ser osv.
Tänk om det hade funnits en bra lösning där alla ni som verkligen kämpar bara kunde träffas några kvällar utan större förhoppningar annat än om att ha roligt och prata med intressanta människor. Jag tror många av er skulle ha större möjligheter att klicka med någon om det bara var singelkvällar i syfte att ha skitkul, snacka och kanske dansa. Lite sådant. Som en krogkväll men mer sällskapsaktiviteter. Nåväl, du jobbar har jag för mig. Annars kanske ett eget företag i temat Singlar, med olika kvällar av aktiviteter någon helgdag i månaden vore något att styra upp.
Tycker själv att mina affärsidéer är jättebra