2018-02-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Inte ofta jag skriver till någon, men har hänt. Nej har aldrig kommit till dejt, aldrig kommit så långt.

Vet inte varför folk plötsligt blir otrevliga, litet mysterium. Jag orkar knappt försöka heller, vinner inget på det har det ju visat sig.
Det känns lite som att du slösar bort tiden. Jag vet inte vad man ska säga för att ge bra råd som fungerar för dig, jag har nog inte sådana. Tyvärr.

Du ska inte ta det personligt. Tänk själv om du plötsligt surnar här. Den bakom skärmen är ju inte egentligen en person för dig, inte någon du ser osv.

Tänk om det hade funnits en bra lösning där alla ni som verkligen kämpar bara kunde träffas några kvällar utan större förhoppningar annat än om att ha roligt och prata med intressanta människor. Jag tror många av er skulle ha större möjligheter att klicka med någon om det bara var singelkvällar i syfte att ha skitkul, snacka och kanske dansa. Lite sådant. Som en krogkväll men mer sällskapsaktiviteter. Nåväl, du jobbar har jag för mig. Annars kanske ett eget företag i temat Singlar, med olika kvällar av aktiviteter någon helgdag i månaden vore något att styra upp.

Tycker själv att mina affärsidéer är jättebra
Citera
2018-02-08, 22:28
Bannlyst
Har den senaste tiden ägnat en hel del tid på dejtingsidor och får ingen kontakt med tjejer. Hur pass äcklig och värdelös kan jag då vara?
Börjar bara bli mer och mer frustrerad och funderar seriös på avsluta mitt värdelösa liv...
Citera
2018-02-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schablonbild
Det känns lite som att du slösar bort tiden. Jag vet inte vad man ska säga för att ge bra råd som fungerar för dig, jag har nog inte sådana. Tyvärr.

Du ska inte ta det personligt. Tänk själv om du plötsligt surnar här. Den bakom skärmen är ju inte egentligen en person för dig, inte någon du ser osv.

Tänk om det hade funnits en bra lösning där alla ni som verkligen kämpar bara kunde träffas några kvällar utan större förhoppningar annat än om att ha roligt och prata med intressanta människor. Jag tror många av er skulle ha större möjligheter att klicka med någon om det bara var singelkvällar i syfte att ha skitkul, snacka och kanske dansa. Lite sådant. Som en krogkväll men mer sällskapsaktiviteter. Nåväl, du jobbar har jag för mig. Annars kanske ett eget företag i temat Singlar, med olika kvällar av aktiviteter någon helgdag i månaden vore något att styra upp.

Tycker själv att mina affärsidéer är jättebra

Aa, lite bitter blir man allt, frågan är hur man kommer vara om 5 år om det ser ut då som det ser ut nu. Tur man har hobbys.

Jo minst 40 timmar i veckan läggs ju på arbete. Alkohol är nog inte så smart att blanda med singelkväll, allt för många som inte kan hantera alkohol.
Citera
2018-02-08, 22:33
Bannlyst
Vilka killar är det egentligen som tjejerna på dessa sidor knullar runt med?
Citera
2018-02-08, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Inte ska du avsluta. Du får hitta andra intressen.
Går inte att ta sig igenom ett helt liv på andra intressen. närhet från en tjej/kvinna är något man behöver så är det bara.
Citera
2018-02-08, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av misslyckad7733
Tror inte direkt ens 50 % av brudarna knullar regelbundet på dessa sidor. Men knullas det så görs det med toppkillarna. Så enkelt är det.
Citera
2018-02-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Tror inte direkt ens 50 % av brudarna knullar regelbundet på dessa sidor. Men knullas det så görs det med toppkillarna. Så enkelt är det.
är det skitsnacket om 20-80 % du är inne på?
Citera
2018-02-08, 22:46
Medlem
Citat:
alla ligger med alla. är man någorlunda normal och vet hur man snackar med tjejer så lär du få ligga.
Citera
2018-02-08, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
är det skitsnacket om 20-80 % du är inne på?
Är det skitsnack när okcupid själva gått ut med den statistiken?
Citera
2018-02-08, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
alla ligger med alla. är man någorlunda normal och vet hur man snackar med tjejer så lär du få ligga.
Nej. Pratar du för mycket som anspelar på sex/träff så blir du en slisk.

Pratar du om allmänna saker och inte hintar om sex är du för tråkig för tjejerna.

Förutsatt att du är average till ful.
Citera
Bannlyst
Citat:

Jag har legat med 5st nya sen nyår. 4st från tinder och 1 från happy pancake. Mina inledare var alltid i form av:

"Lets smash?"
"Sex?"
"Har en flaska vin, kom över?"

Etc.

Rakt på sak, inga kruseduller, se bra ut också så är det mycket enkelt.

Hänger i ett gäng av 10 stycken singekillar här på campus, det var bara jag å en till som hade legat med nya brudar efter juluppehållet, dvs 8 av 10 hade inte fått till det.

Väldigt skrämmande hur 20/80 regeln ses överallt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Går inte att ta sig igenom ett helt liv på andra intressen. närhet från en tjej/kvinna är något man behöver så är det bara.
'
OKEJ, Om du verkligen menar det du säger så är det antingen göra allt du kan eller flytta till ett land där du kan få en tjej. Eller nej du ska göra BÅDA!
Om du verkligen menar det du säger.
Nu är chansen att det bara är inre emosnack 98% och det ska du sluta med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in