Citat:
Ursprungligen postat av
Svanunge
Jag är nyfiken på VARFÖR man misstänker K-las?
Bland annat därför att INGEN dementerar nedanstående punkter av mer eller mindre bekräftad sanningshalt. Dementera eller bekräfta gärna.
* INGEN i KMs stora släkt dementerar honom som pilot utan stänger ned Fb-konton så snart namnet dyker upp här. Son, sambo, tre syskon och en systerson hemliggör Fb, tillika gamla bilder på KM (som ingen väl letar efter direkt?)
* KM klipps ut på en bild på sonen sida där han poserar med en Brynäs-maskot och sonen. Detta sker innan bilden raderas och profilen mörkas. A.
*Minst två av KMs systrar bor på lockerud 1992. Två av dessa sätts av två oberoende källor i samband med en mindre vit bil "typ Nissan micra." Jag är B i kedjan. (Not. KMs systrar arbetar tillsammans med PN och EA på elux, även KM har arbetat där).
* KM är kusin med U Ahlin vilket kan förklara mörkläggning.
* EN äldre webbsida där KMs mejl finns som kontakt på tidigare arbetsplats Lorentzons styr i Skövde finns i juli. Spårlöst försvunnen inom någon vecka efter namnet hamnade här.
* PW slutar dementera att pilot omnämnts i tråden när KMs namn dyker upp.
* KM är på förhör -92 vilket i princip bekräftar att han var på stadt (källa A, familj).
* journalist på MT twittrar om en intervju han vill ha med Klas innan KMs konto stängs.
* KM byter jobb stup i kvarten och beter sig delvis annorlunda (mer tillbakadraget) från aktuell period.
*Flera i tråden har fått information om att KM suttit anhållen 2017 från nära invigda. Freija har det naturligtvis från MYCKET nära håll (källa A). Jag har det från källa B och vet vem A är.
*3-4st har påstått att KM är med i bilen till förfesten i Töreboda. KB kör bilen. Han är med på festen och även i taxin till stadt (pilot i taxin är bekräftad av PW).
*KB jobbade natt vid tiden för händelserna precis som pilots flickvän. KB och HA är goda vänner.
*KM var tillsammans med KB som red med HA vid hassle-säby, vilket är KMs uppväxtort. Jag är B i kedjan.
och nej, jag har ingen personlig agenda mot KM. Jag tar gärna emot dementier på allt.