Citat:
Ursprungligen postat av
Discgear
Vad jag vet har ännu ingen från UG bekräftat att det rör sig om någon som nu är aktiv i landslaget. De har sagt att det rör sig om en fortfarande aktiv landslagsåkare.
Pliggen berättade att han uppfattat det som någon som nu är aktiv i landslaget men att han inte visste något namn. Kan någon klargöra? Egentligen handlar det ju om listan med MH, DR och EJ ska kompletteras med JB. Tror fortfarande mest på den sistnämnda, med tanke på diagrammet. Att det nu framgick att toppvärdena rörde ett VM och inte OS understödjer detta ytterligare.
Per Andersson sa i programmet att han inte visste vem det gällde. Det är visst sekretessade uppgifter som inte de har tillgång till. Undrar om han vet vem det är nu dock.
Sedan kan man fråga sig om dessa anmärkningsvärda värden kollades upp som sig bör då när de dök upp. Det tror jag. Dokumentation på uppföljning osv borde väl i så fall finnas kvar så svar kanske kommer om vad de kom fram till och vilka åtgärder som utfördes.
Har också fått för mig att det är Pettersson det gäller men det är nästan rena gissningsleken vi alla håller på med. Inte bra, inte snyggt skött när det blir så här och en så liten grupp finns kvar att gissa på.