• 1
  • 2
2018-02-07, 23:38
Bannlyst
Jag har sett de här killarna på youtube och läst den del om de, och de är faktiskt ett riktigt intressant par. Jag kan börja tråden med att skriva en liten introduktion.

"Tomu": Vit kille, 39 år. Han har tydligen en missbildad penis som inte ens går att använda. När han var 14 så hade han sex med en man för första gången och har sedan dess varit bisexuell. Dock så accepterade han inte sin läggning förens vid 31 års ålder. Det var vid den här tiden han träffade Yumi på en gayklubb i centrala Stockholm. Yumi som han i framtiden skulle börja driva youtubekanalen yumi & tomu med och studeras tillsammans med i japan.

"Yumi": Halvkoreansk trans tjej, ca 25 år. Hen kommer från en överklass familj och började identifiera sig som trans vid 5 års ålder. När hen var barn blev hen ofta mobbad för att hen stammade och för sin väldigt späda röst. Sedan hen gjorde den avancerade könskorrigeringen så har hen inte kunnat ha sex.

Yumi & Tomu är alltså ett modernt par som avstår från sex. De har även pratat om sex med sina tittare och sagt hur det ser på det och har berättat att en stabil relation inte behöver något i den sexuella naturen.

Vad heter de i verkliga livet?
hur länge tror ni deras relation håller?
Kan de få barn?
Citera
2018-02-08, 08:16
Medlem
Mackan52s avatar
På vilket sätt är de "svenskjapanska" när en är vit och den andra halvkorean

Sen är det brukligt också med länkar.
Citera
2018-02-08, 11:37
Medlem
Nu har jag sett deras kanal. Men jag tror att hon varken är halvkorean eller trans.
Hon säger att hon heter Jenny.
Citera
2018-02-08, 11:42
Medlem
Är det alltså två störda snubbar som a) är etniskt svenska psykiskt sjuka, b) fläker ut sin stördhet och böganimefetisch inför 10-åringar?
Citera
2018-02-08, 15:50
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlek-och-respekt
Jag har sett de här killarna på youtube och läst den del om de, och de är faktiskt ett riktigt intressant par. Jag kan börja tråden med att skriva en liten introduktion.

"Tomu": Vit kille, 39 år. Han har tydligen en missbildad penis som inte ens går att använda. När han var 14 så hade han sex med en man för första gången och har sedan dess varit bisexuell. Dock så accepterade han inte sin läggning förens vid 31 års ålder. Det var vid den här tiden han träffade Yumi på en gayklubb i centrala Stockholm. Yumi som han i framtiden skulle börja driva youtubekanalen yumi & tomu med och studeras tillsammans med i japan.

"Yumi": Halvkoreansk trans tjej, ca 25 år. Hen kommer från en överklass familj och började identifiera sig som trans vid 5 års ålder. När hen var barn blev hen ofta mobbad för att hen stammade och för sin väldigt späda röst. Sedan hen gjorde den avancerade könskorrigeringen så har hen inte kunnat ha sex.

Yumi & Tomu är alltså ett modernt par som avstår från sex. De har även pratat om sex med sina tittare och sagt hur det ser på det och har berättat att en stabil relation inte behöver något i den sexuella naturen.

Vad heter de i verkliga livet?
hur länge tror ni deras relation håller?
Kan de få barn?

Dom heter Tom och Jennifer.
I övrigt, skön historia du har diktat ihop.
Skulle önska en hel del underlag för allt du påstår...

Är detta ett dåligt skämt?

Citera
2018-02-08, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
På vilket sätt är de "svenskjapanska" när en är vit och den andra halvkorean

Sen är det brukligt också med länkar.
de snackar jämt och ständigt om japan, är typ japaner

Jag kan länka deras gemensamma instagram konto: https://www.instagram.com/tomu.yumi/
Citera
2018-02-08, 17:40
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:

Jag kan länka deras gemensamma instagram konto: https://www.instagram.com/tomu.yumi/

Att snacka om Japan gör en fan inte till japan och ännu mindre ifall man är av koreansk börd, nu får du skärpa dig
Citera
2018-02-08, 19:25
Medlem
Dom är båda svenskar och heterosexuella. Har sett på deras videos med mina syskonbarn. Helt okej underhållning för yngre skulle jag säga. Verkar som det är det dom satsar på också.
Citera
2018-02-08, 19:58
Medlem
Paijters avatar
Citat:

Så om man snackar om Japan och inte kan uttala ett ord rätt på japanska är man Japan?
Citera
2018-02-09, 10:28
Medlem
Måste revidera mitt tidigare inlägg: tydligen ljuger TS. Uppenbarligen man och kvinna. Även om jag inte gillar deras fetisch för japansk degenererad kultur så verkar de helt ok.
Citera
2018-02-09, 13:31
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Så om man snackar om Japan och inte kan uttala ett ord rätt på japanska är man Japan?
Det ska förstås stå japan och inte Japan.
Citera
2018-02-10, 17:57
Medlem
mjukmjukares avatar
Detta paret flyttade till Tokyo för att leva och studera på universitet mellan 8 mån - 1 år.
Därifrån skapades deras alter-ego Youtuber och dom valde att Vlogga varje dag under 420-460 avsnitt.
I rad.
Vardag och äventyr i och om livet i Tokyo och om att flytta hem till Sverige igen.
Inga konstigheter alls och inte heller konstigt med deras vloggar.
Gemensamma vloggar om allt möjligt och egna kanaler där han, T, sysslar med gaming och hon Y med pyssel.
En kanal som vänder sig till de lite yngre skulle jag säga.
Men ingenting konstigt alls utan tvärtom.

Två riktigt hyggliga typer.
Älskade av kidsen ser man när turnébilder visas från YouTubeturnéer.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in