Citat:
Ursprungligen postat av
ellabellak
Jag får uppfattningen av alienfin att anoto ska vara något i hästväg gällande dessa pennor och dess teknik. Min uppfattning är att de då med eget namn borde vara representerade i stylus initiative. Men de kanske inte är välkomna? Har anoto själva uttalat sig? Har de något intresse av att vara med och om inte varför?
Jag tror inte att det handlar om att vara välkommen utan att Anoto fokuserar mer på ADNA och med tanke på korslicensiering med Neolab, tycks Anoto vara nöjd med utvecklingen på pennfronten. Som sagt, Neolab och Anotos teknik är samma i grund och botten.
Citat:
Ursprungligen postat av
ellabellak
Ordrar ska synas i resultatet var det sista du sa, tycker det är svårt att se I resultatet att det kommit så många ordrar. Vii väntar på 28/2 så får vi se.
Vad tror du kommer presenteras 28/2 och vad tror du rapporten kommer leverera?
Vad som kommer att presenteras kan ingen av oss svara på och det är ingen ide att gissa. Läser man föregående raporterna samt Redeyeanalysen så tycks omsättningen öka för varje kvartal, att det är tyst på orderfronten betyder inte att bolaget inte får in orders.
Kontoret i Lund tycks vara stängt nu för tiden samt att bolaget bara har 37 anställda, jämfört med över 150 under Steins tid.
http://anoto.com/media/110533/anoto-quarterly-report_3q_swedish.pdf
sid 3 samt 9 (anställda)