2016-04-26, 04:13
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Äh vadå, 15 öre är ju SUPERDUPERULTRA-REA!!!!!!!!!

Snart kommer stjärnan alienfin och förklarar hur rik han snart är.

Belåna huset, all-in!

Anoto är ju verkligen ett vinnargäng!

Snart?? Jag har uppfyllt mina mal sen lange. Hur gar det med dina
Inte helt fel o dubbla innehavet pa 0.15
Citera
2016-04-26, 05:42
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Snart?? Jag har uppfyllt mina mal sen lange. Hur gar det med dina
Inte helt fel o dubbla innehavet pa 0.15
Vi lider med dig. End of story
Citera
2016-04-26, 08:04
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Vi lider med dig. End of story
Tack för omtanken men rikta det till nån som behöver det. Sippar på en kall Bacardi Breezer i en av mina bostäder i Thailand och har det ganska bra trots hettan just nu..
Investeringen tar sig nog tids nog och lyckades sälja 33% till ett bra pris som omvandlas till nya Anotisar. Börjar bli ett gäng nu och har inte kostat mkt alls så pengarna är inte nått problem. Ser framemot en kommande uppstuds och fin återbäring.
Citera
2016-04-27, 09:00
Medlem
När ska HP använda de pennor de har köpt av Anoto?

https://eshop.atea.com/senew/product/hp-elite-x2-1012-med-intel-core-m-processor/?prodid=1596530

Wacoms penna. Hade ju hellre sett anoto där!
Citera
2016-04-29, 09:35
Medlem
alienfins avatar
Nu ska vi se hur heta baissarna är när vi börjar lätta uppåt haha! Marknaden kommer att inse den låga värderingen ganska snart när NE:t är avklarat. Härliga dagar kommer,upp redan 16% idag😂😂
Citera
2016-04-29, 09:56
Medlem
Visst, 18% upp just nu men det är ju för att teckningskursen på 15 öre numera är inräknat i grafen. Man har fortfarande gått minus idag som ägare om man kollar på marknadsvärdet.
Citera
2016-04-29, 10:08
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Visst, 18% upp just nu men det är ju för att teckningskursen på 15 öre numera är inräknat i grafen. Man har fortfarande gått minus idag som ägare om man kollar på marknadsvärdet.
Verkligen inte minus om man tecknar fullt.
Citera
2016-04-29, 10:28
Medlem
alienfins avatar
Fint att man tanka på 0.26 innan och får teckna för dem med. Gjort en fin vinst på kort tid bara så ni slipper tycka synd om mig muahahaaaaa!!
Citera
2016-04-30, 02:10
Medlem
Guldvaskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Fint att man tanka på 0.26 innan och får teckna för dem med. Gjort en fin vinst på kort tid bara så ni slipper tycka synd om mig muahahaaaaa!!
Det går säkert att göra vinst på volatiliteten men företaget är misskött. Varför ens hänga fast vid det när det finns avsevärt bättre bolag på börsen? Concorde fallacy, all over again.
Citera
2016-04-30, 07:04
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvaskarn
Det går säkert att göra vinst på volatiliteten men företaget är misskött. Varför ens hänga fast vid det när det finns avsevärt bättre bolag på börsen? Concorde fallacy, all over again.
Varför? Jo för att jag tror de börjar leverera till slut. Det visar sig.
Citera
2016-04-30, 17:35
Medlem
Börjar leverera?

För att det här pissbolaget ska kunna växa i sin enorma kostym krävs enorm försäljning, det sprutar ju för fan blod ur bolaget, då räcker det inte att jubla över att de lyckas leverera en order bara nåt halvår för sent...

Skulle aldrig rekommendera nån att gå in i anoto. Möjligen för trade, annars är de ett skämt.
Praktexempel på hur man INTE ska sköta ett bolag
Citera
2016-04-30, 18:04
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Börjar leverera?

För att det här pissbolaget ska kunna växa i sin enorma kostym krävs enorm försäljning, det sprutar ju för fan blod ur bolaget, då räcker det inte att jubla över att de lyckas leverera en order bara nåt halvår för sent...

Skulle aldrig rekommendera nån att gå in i anoto. Möjligen för trade, annars är de ett skämt.
Praktexempel på hur man INTE ska sköta ett bolag
Ähh du kommer inse hur korkad och pisshuvud man måste va för att vara kortsiktig i ett bolag som växlar upp med enorma kostnader såklart för att klara upp samarbeten med giganter. Bara för att du och massa andra sillhuvuden skräms till att sälja till förlust så behöver det inte vara ett pissbolag.😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in