Citat:
Ursprungligen postat av
kaffemoster
Ja, jag såg det där med kommentarerna...
Det var även nåt fan som skrev:
Ser inte grejen med alla kommentarer om Carolinas kropp! Hon har en fin och ganska ordinär kropp. Tycker fokuset bör gälla på bilden i sig!- Skön bild med härlig natur och en lagom tjej❤️👍
Varpå Gynning svarade:
den är inte ordinär för mig ... jag var riktigt tjock om magen innan efter att jag fött barn osv ... ordinär för dig kanske jag fick kämpa rejält. Jävligt dum kommentar för övrigt. #backasysterskapet
Fanet skrev sedan:
Du är jättevacker. Trodde inte att du fått kämpa med formen👍❤️
och
Det jag beundrar mest hos dig Carolina, är den resa du gjort i livet och alla härliga framgångar med din konst, ridandet och din familj! Du är både min, min mammas och systers stora förebild!
Så trots att Gynnings fan skrev ett snällt inlägg som var på Gynnings sida så räckte det med att h*n beskrev hennes kropp som "ordinär" för att Gynning skulle surna till och även skriva att det var en "jävligt dum kommentar för övrigt". Och som en äkta sektmedlem tuggar fanet i sig detta och fortsätter alltså att komma med lovord och kalla henne för hela familjens förebild. Herregud
Sen att Gynning skriver "backa systerskapet" är ju höjden av ironi. På vilket sätt backade hon systerskapet - och kvinnors rätt att se ut som de vill och vara stolta över sina kroppar - när hon kritiserade Anna Book, Blondinbella och Marie Picasso för deras vikt och utseende för några år sedan? Somliga av oss glömmer inte så lätt...
Citat:
Ursprungligen postat av
kaffemoster
Nu såg jag på hennes blogg att hennes pojkvän var med i Thailand. Så det är han, som tagit alla bilder på hennes "superkropp". Det enda syftet med semestern verkar ha varit att visa upp sin fejkade kropp.
Tänk att han minsann tog sig tid och följde med på semestern. Gynning har ju ofta fått åka på semester själv med barnen eftersom Alexander sätter sig själv och sin egen karriär främst.