2018-02-06, 19:17
Medlem
Joo, hon har varit hos Dr Berne och tagit sitt fett (skulpterat) från överkroppen och sprutat in det i höfter och rumpa.
Citera
2018-02-06, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsgrodan
Joo, hon har varit hos Dr Berne och tagit sitt fett (skulpterat) från överkroppen och sprutat in det i höfter och rumpa.

Hon ser onekligen annorlunda ut i kroppen. Så mycket för att "duga som man är". På några av bilderna ser man att skinnet på magen är lite löst. Sen om det beror på barnafödslar eller fettsugning, eller både och, det kan inte jag avgöra.
Citera
2018-02-06, 22:55
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Hon är priceless. Jag skäms å hennes vägar. Hon behöver inte bara hjälp för sitt sjuka bekräftelsebehov, hon behöver även hjälp för sin galna kroppsfixering. Hon måste ha världens sämsta självkänsla om hon tar åt sig av några enstaka kommentar, som är negativa. Såg du att hon har gillat ALLA kommentarer där hennes sekt lovordar hennes kropp? Hon brukar få kritik för att aldrig svara, gilla eller kommentera på sitt ig, men när hon får beröm för sin "superkropp" då passar det minsann att gå in och gilla alla kommentarer.
Ja, jag såg det där med kommentarerna...
Det var även nåt fan som skrev:
Ser inte grejen med alla kommentarer om Carolinas kropp! Hon har en fin och ganska ordinär kropp. Tycker fokuset bör gälla på bilden i sig!- Skön bild med härlig natur och en lagom tjej❤️👍

Varpå Gynning svarade:
den är inte ordinär för mig ... jag var riktigt tjock om magen innan efter att jag fött barn osv ... ordinär för dig kanske jag fick kämpa rejält. Jävligt dum kommentar för övrigt. #backasysterskapet

Fanet skrev sedan:
Du är jättevacker. Trodde inte att du fått kämpa med formen👍❤️

och
Det jag beundrar mest hos dig Carolina, är den resa du gjort i livet och alla härliga framgångar med din konst, ridandet och din familj! Du är både min, min mammas och systers stora förebild!

Så trots att Gynnings fan skrev ett snällt inlägg som var på Gynnings sida så räckte det med att h*n beskrev hennes kropp som "ordinär" för att Gynning skulle surna till och även skriva att det var en "jävligt dum kommentar för övrigt". Och som en äkta sektmedlem tuggar fanet i sig detta och fortsätter alltså att komma med lovord och kalla henne för hela familjens förebild. Herregud

Sen att Gynning skriver "backa systerskapet" är ju höjden av ironi. På vilket sätt backade hon systerskapet - och kvinnors rätt att se ut som de vill och vara stolta över sina kroppar - när hon kritiserade Anna Book, Blondinbella och Marie Picasso för deras vikt och utseende för några år sedan? Somliga av oss glömmer inte så lätt...

Citat:
Nu såg jag på hennes blogg att hennes pojkvän var med i Thailand. Så det är han, som tagit alla bilder på hennes "superkropp". Det enda syftet med semestern verkar ha varit att visa upp sin fejkade kropp.
Tänk att han minsann tog sig tid och följde med på semestern. Gynning har ju ofta fått åka på semester själv med barnen eftersom Alexander sätter sig själv och sin egen karriär främst.
Citera
2018-02-06, 23:17
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newsmilf
Hon har inte gjort nåt annat än brösten och silikonet i läpparna. Det är en relativt otränad mammakropp vi ser, men du är nog van vid större övervikt.
Citat:
Citat:
Hon ser onekligen annorlunda ut i kroppen. Så mycket för att "duga som man är". På några av bilderna ser man att skinnet på magen är lite löst. Sen om det beror på barnafödslar eller fettsugning, eller både och, det kan inte jag avgöra.

Hon har ända sedan hon var ung haft breda lår, höfter och lite mage, se t ex här (första bilden i bildspelet):
https://www.expressen.se/noje/extra/carolina-gynning---stort-bildspecial/

Så det är inget nytt. När hon är smalare så blir det inte lika markant.
På de senaste bilder tycks hon ha fått lite mer rumpa, tidigare har den varit mera platt.
Så hon kan mycket väl ha gjort ännu ett ingrepp. Hon brukar ju även manipulera sina bilder digitalt, bland annat så är hon ju förtjust i att använda filter för att framstå som helt slät i ansiktet.
Citera
2018-02-07, 13:40
Medlem
Hon var rak innan i kroppen, nu har timglasfigur med med smal midja, bredare höfter och hög stor rumpa. Bara att titta på hennes bikinibulder på hennes insta, stor skillnad.
Citera
2018-02-07, 15:33
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Hon var rak innan i kroppen, nu har timglasfigur med med smal midja, bredare höfter och hög stor rumpa. Bara att titta på hennes bikinibulder på hennes insta, stor skillnad.
Om du kollar gamla bilder, t ex den jag hänvisade till i mitt förra inlägg, så ser du att hon alltid haft breda höfter, lår och mage. Det är därför mest rumpan som blivit större, det andra är i stort sett som innan.
Hon har inte direkt någon midja att tala om, hela det partiet är nästan rakt och därmed rätt maskulint.
https://www.instagram.com/p/BeXmGoUhoTW/?taken-by=carolinagynning

Sån här rumpa hade hon inte innan, vilket tyder på att hon gjort en förstoring:
https://www.instagram.com/p/BepShNChwvz/?taken-by=carolinagynning
Citera
2018-02-07, 19:47
Medlem
Carolina har gjort en brasilian butlift, då gör man en fettsugning på bålen och sprutar in det i rumpan och ger kroppen en timglasfigur.,
Citera
2018-02-07, 19:51
Medlem
Är ganska säker att det är hos DR Berne hon varit, han är riktigt duktig på detta.
https://instagram.com/p/BcAqW-1H-4c/
Citera
2018-02-07, 22:31
Medlem
Citat:
Är ganska säker att det är hos DR Berne hon varit, han är riktigt duktig på detta.
https://instagram.com/p/BcAqW-1H-4c/

Inget snack om saken, hon har gjort en fettsugning och brazilian buttlift. Jag kollade hans insta och Gynning ser exakt ut, som på hans bilder. Hon hade en markant formlös överkropp innan, utan någon som helst midja. Hennes avsaknad av midja var slående. Så mycket för hårt jobb i gymet. Hennes korkade fans är så lurade. Igen. Och hon har en markant svank nu tack vare att han fyllt ut rumpan, som har en rundare form. Hon hade ingen svank att tala om innan.
Senast redigerad av kaffemoster 2018-02-07 kl. 22:33.
Citera
2018-02-07, 23:48
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Carolina har gjort en brasilian butlift, då gör man en fettsugning på bålen och sprutar in det i rumpan och ger kroppen en timglasfigur.,
Citat:
Inget snack om saken, hon har gjort en fettsugning och brazilian buttlift. Jag kollade hans insta och Gynning ser exakt ut, som på hans bilder. Hon hade en markant formlös överkropp innan, utan någon som helst midja. Hennes avsaknad av midja var slående. Så mycket för hårt jobb i gymet. Hennes korkade fans är så lurade. Igen. Och hon har en markant svank nu tack vare att han fyllt ut rumpan, som har en rundare form. Hon hade ingen svank att tala om innan.

Jag tror som sagt också att hon har gjort det ingreppet.
Någon timglasfigur har hon dock inte för då har man betydligt mer markerad midja.
Gynning har fortfarande ingen midja skulle jag säga:
https://www.instagram.com/p/BeZkYm8hS3N/?taken-by=carolinagynning
Området är fortfarande rätt rakt och ser i princip likadant ut som på äldre bikinibilder.
De flesta kvinnor har en betydligt mer markerad midja rent naturligt.
Gynnings breda höfter + den nya rumpan kan dock i vissa vinklar skapa illusionen av en midja men det är en annan sak.

Dr Berne säger ju att fettet kan tas varsomhelst ifrån (http://www.bbblogg.com/brazilian-buttlift-med-dr-fredrik-berne-klinik-34/) och eftersom midjan ser ut att vara densamma som tidigare så tror jag förr att hon har tagit fett från rygg eller mage. Hon hade en del back fat innan och det tycks vara borta nu.
Oavsett, så ljuger hon ju om att hon inte gjort något ingrepp...
Citera
2018-02-08, 10:04
Medlem
Jo, man Berne har gjort det han kan av materialet, hon är rak av naturen och det kan han inte ändra på om han inte tar bort revben. Man har det skelett man har.
Citera
2018-02-08, 20:02
Medlem
Citat:
Jo, man Berne har gjort det han kan av materialet, hon är rak av naturen och det kan han inte ändra på om han inte tar bort revben. Man har det skelett man har.

Att hon har opererat sig är odiskutabelt. Vad jag inte kan förstå är hur hon lyckas lura så många människor och att hennes fans bara köper allt hon säger utan att ifrågasätta henne. Det är fascinerande.

Såg att hon lagt upp en toplessbild på sig själv på bloggen. Trodde hon var färdig med sånt. Vad är det hon vill bevisa? Ingen annan kändis från hennes generation gör något liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in