Citat:
Vill säga några saker angående kritiken mot Prinzezzan avseende hennes koppling till PR. Hennes relation till PR är inte relevant. Uppgifter kan värderas ändå.
Vi måste alltid värdera vad vi läser, det finns ingen vinst i att kollektivt värdera varandra. Klarar man inte att sakligt värdera uppgifter från anonyma skribenter är nog inte det här rätt forum. Det läggs ofta för stor trovärdighet till det som skrivs här och det uppstår sanningar efter tillräckligt många upprepningar. Men information stöds när den kommer från olika källor och här krävs det annan media, inte fler postare.
Som enskild vill man förstås bli betrodd men det är inte rätt väg att förvänta sig att bli trodd eller ta det vi läser för sant.
Vi kan helt enkelt inte komma till trovärdighet här. Våra relationer har ingen betydelse eftersom vi inte berättar vilka vi är.
Vi måste alltid värdera vad vi läser, det finns ingen vinst i att kollektivt värdera varandra. Klarar man inte att sakligt värdera uppgifter från anonyma skribenter är nog inte det här rätt forum. Det läggs ofta för stor trovärdighet till det som skrivs här och det uppstår sanningar efter tillräckligt många upprepningar. Men information stöds när den kommer från olika källor och här krävs det annan media, inte fler postare.
Som enskild vill man förstås bli betrodd men det är inte rätt väg att förvänta sig att bli trodd eller ta det vi läser för sant.
Vi kan helt enkelt inte komma till trovärdighet här. Våra relationer har ingen betydelse eftersom vi inte berättar vilka vi är.
Jag håller med dig till fullo.
Jag skrev ett kort pm till prinzezzan igår kväll, jag tar inte intiativ till att skriva pm ofta ( om någon tar kontakt och har frågor svarar jag givetvis )
Min åsikt när det gäller pm i den här tråden är att det kan stjälpa mer än att hjälpa, är det någon som tex. vill ha ( eller ” kräver ” information när man är ny i tråden och personen ger intryck av att vara väldigt serös ) då har jag gjort misstaget att ge henne tillräcklig info så att hon kände att hon kunde lita på mig, ja jösses det var ju otroligt naivt av mig!..och nej det var inte prinzezzan spelar ingen roll vem det var.
När det gäller mitt PM till prinzezzan så löd det ungefär så här ” jag bryr mig inte om vilken relation du och Patrik hade ” jag tycker bara att det är väldigt synd och en stor förlust om du blir avstängd ifrån tråden för du har mycket att komma med när det gäller andra saker mm mm det var allt!
För övrigt så har jag fått en känsla av att det finns en viss person som agerar brevlåda här i tråden och tvärtom älskar att PMa lite som spindeln i nätet .. kan ha fel givetvis.