Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Var pengarna ska gå är rena spekulationer från min sida.
Kudos för ärligt svar, shame för vilda spekulationer från en hur du tror en person jag förmodar du inte ens har sett på TV, har för avsikt att spendera några pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Innan den 14/7 2016 trodde jag mer på scenariot självmordsbombare om det är Achmed the dead terrorist på Drottninggatan som du yrar om att jag är omedveten om?
Det påminner ju lite om Akilov (bara en notis jag jämför dig inte med honom i övrigt) som ju hade tänkt spränga sig själv, identiskt på det sätt som var ISIS första dåd och deras "lansering" - men väl framme i City bestämmer för att sno en Spendrups lastbil istället.
Men sure, jag förstår vad du menar då, Lastbilsattack vs. Suicidbombare
Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Sedan kanske stämningen handlar om att GM inte borde ha varit i landet. Det håller jag iså fall med om flera 1000 gånger om.
Ja, det är möjligt.
(
OT men Sverige har EU som grundlag sedan 2010, man får i princip inte visa ut någon, just saying själva den diskussionen är ju för en egen tråd, det förhindrar ju inte att stämningen är inte kan handla om det antar jag.)
(Kudos för du nämner spekulation istället för som hur du uttryckte hur pappan skulle spendera pengar och jag menar inte låta dryg nu, tvärtom, eftersom jag kritiserade dig rätt hårt så gick de jämnt ut nu)
Citat:
Ursprungligen postat av
Eurypterida
Skrek de skjut innan de skjöt någon?
Hörs det i filmen ?
Ja
⨯ Man ser hur de filmar och inte verkar ha uppfattat vad som hänt.
⨯ En kille som slår på lastbilen, och hur två personer kommer ut och skriker "BACKA BACKA" som jag trodde var polis, men vilken var ordningsvakter som man vänligen (nåja) förklarade för mig här:
https://twitter.com/Stabsassistent/status/961110252371501057
⨯ "BACKA, BACKA FÖR HELVETE! Ni som inte har nått här o göra försvinn och sluta filma för i helvete!" Citat, Ordningsvakt.
⨯ Jag svarar, med bild på dessa ordningsvakter som ser ut som Kling & Klang
https://twitter.com/arbetarbroder/status/961134026298884096 (och svaret är att polisen gjorde massa, och jag är en "*antisemitisk frimurare")
⨯ Någon skriker: SKJUT! och nått som skottliknande hörs (gånger flera)
⨯ Fler ordningsvakter.
⨯ Lastbilen fattar eld (de träffade väl Akilovs väska med Bhutan Gas Bomben, även om han var oskadd förutom sina byxor i Selfien han skickade till Isis när han befann sig på bussen från Arlanda (hur han nu hamnade där) mot Märsta, enligt Expressen)
⨯ Ordningsvakter blir mer hätska, och då det brinner flyttar sig mer folk.
⨯ En gullig tant med rullator går förbi (och de gör ont i mig att hon skulle hamna mitt i de här spektaklet)
⨯ Området tömt, polis kommer till platsen.
Andra nyheter talade annorlunda, så inte konstigt deras filmer censurerats, och de smädats som ISIS sympatisörer och och helt sjuka saker.
(Inte här på Flashback just, vad jag vet)
Kan ha glömt nått, Bitchute är nere för uppdatering och kunde inte kolla nu.
*
jag är inte nån antisemitisk frimurare - däremot gjorde ju faktiskt polisen en massa,
FUP A-F och alla filerna, de är väldigt mycket och som bland annat du så extremt bra påpekat, så går historier till orimligheter.