2018-02-07, 10:45
Medlem
Rampljus-horans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Finns inga rörliga bilder/video från övervakningskamerorna vars bilder syns i FUP??

Hur blev Mailys (belgiskan) träffad egentligen?? Eftersom hon slets sönder så hemskt när hon blev överkörd.

En annan sak som förbryllar mig är att de bilder jag sett på Mailys kropp ligger den på ett övergångsställe men i FUPen placeras hennes kropp högre upp, utanför Salt (butik). Jag uppfattade att hennes kropp låg på övergångsstället på Kungsgatan?

Edit: Förstår nu att placeringen kanske är där hon träffades av lastbilen. Hon måste ha hamnar under den på något sätt och trasats sönder!
Senast redigerad av Rampljus-horan 2018-02-07 kl. 10:48.
Citera
2018-02-07, 10:55
Medlem
Vad är det för klipp som ”Saga Berlin” skriver om i detta facebookinlägg?

Citat:
Tv4 har VALT ATT publicera en hemlighetsstämplad film från drottningatan med motivationen "det är allmänhetens intresse" när vi offer ber om respekter att inte visa den. Vi offer har kämpat för att slippa se den själva, på rättegången, men nu är den ute för hel fuukking VÄRLDEN. Våra barn, Barnens föräldrar tvingas genomlida traumat offentligt på denna EXTREMA NIVÅ och NU också se mord och mordförsöken på deras egna barn, syskon och föräldrar i media.

DEN PRESSETIKEN KASTADES ÅT HELVETE OCH MEDIA GÅR MISSÄRENS AGENDA SOM OM DET VORE SKVALLER. "JOBBA MOT TERROR" ELLER INSPIRERARA TILL TERROR 8CH KRÄNKNING.

SNITCHEN SOM HAR LÄCKT DEN HÄR FILMEN TILL MEDIA KOMMER FÖRALLTID LEVA MED SIN SPEGELBILD MEN JAG "KAN INTE POLISANMÄLA DÅ DET INRE ÄR OLAGLOGT ATT KRÄNKAS DÅ JA ÄR ALLMÄNT INTRESSE. AINAZIZ ÄR ORDET FÖR DEN SPEGELBILDEN. DEN SPEGELBILDEN I DIN ENSAMAMHET ATT LEVA MED. SNITCH

JAG SKÄMMS ÖVER VAD SVERGIE ÄR JUST NU. TITTA INTE PÅ DEN. MEN SKRIV GÄRNA TILL TV4 OM "ALLMÄNHETENS INTRESSE". JAG SYNS INTE FÖR KAMERAN VA FÖR DÅLIG DÄR JAG BLEV PÅKÖRD. #NOFEAR
Citera
2018-02-07, 10:56
Medlem
Citat:
Finns inga rörliga bilder/video från övervakningskamerorna vars bilder syns i FUP??

Hur blev Mailys (belgiskan) träffad egentligen?? Eftersom hon slets sönder så hemskt när hon blev överkörd.
En bild i fup ser man ju hur hon ser lastbilen bakom sig och sedan springer med riktning mot Åhlens. Nån sekund efter på bilderna i fup så har lastbilen kört förbi. Tror hon blev påkörd bakifrån när hon försökte ta sig därifrån och slets sönder. Mycket kraft med lastbilen.
Senast redigerad av tuumadree 2018-02-07 kl. 10:59.
Citera
2018-02-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matrixyo
TV4 visade videos från flera övervakningskameror på Drottninggatan, under nyhetssändningen här om dagen.
Citera
2018-02-07, 11:03
Medlem
Rampljus-horans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrixyo

Kan det vara denna:

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/nya-bilderna-fr%C3%A5n-vansinnesf%C3%A4rden-p%C3%A5-drottninggatan-viktiga-f%C3%B6r-r%C3%A4tteg%C3%A 5ngen-3955433
Citera
2018-02-07, 12:04
Medlem
tsgmtts avatar
https://youtu.be/_22RtFHhJXk

Någon som vet vilken affär detta är? Och vem är tjejen som springer undan precis innan lastbilen dundrar förbi? hon klarar sig med en millisekund..
Citera
2018-02-07, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsgmtt
https://youtu.be/_22RtFHhJXk

Någon som vet vilken affär detta är? Och vem är tjejen som springer undan precis innan lastbilen dundrar förbi? hon klarar sig med en millisekund..

Affären är SALT vet ej vem tjejer är dock.
Citera
2018-02-07, 13:41
Medlem
Kollade på filmen med själva kraschen in i Åhléns
http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/här-filmas-slutet-av-terrorfärden-3955387

Allt går ju väldigt väldigt snabbt från det att den korsar mäster Samuelsgatan och kraschar in i skyltfönstret, har försökt pausa o tittat om det är någon av alla människor där som kan vara Ebba... var kan hon ha befunnit sig när lastbilen kom.... stod hon precis vid skyltfönstret kanske?? Hon verkar inte ha fastnat på någon kamera alls trots att de kameror som finns där visar tydligt området och alla personer som rör sig där.

Någon som vet var man kan hitta opixlad film? Var har tv4 fått sin film ifrån? Vem har redigerat den med att dölja personer osv? Tänker att det inte är originalfilmen som är så utan någon måste ja gjort det efteråt, är det tv4 själva då eller någon som gjort det innan de fick filmen.

Jag ser någon med två smala ben med mörka byxor o vita skor strax innan kraschen, precis bredvid korvvagnen. Men det är framför korvvagnen och den verkar inte flyttas av lastbilen alls och då borde det inte vara Ebba då hon träffades av lastbilen och omkom.

Det är väldigt konstigt att hon inte syns varken vid övergångsstället, eller utanför Åhléns. Det är så stor vinkel på kameran ju så det går att se ända över mäster Samuelsgatan och hela fronten av åhlens byggnaden sekunderna innan kraschen men ändå syns ingen Ebba och ingen verkar ha sett henne heller. Så kanske hon stod precis vid fönstret med ryggen mot och inte hann reagera när lastbilen kom... jag vet inte men tycker det är så konstigt bara att hon inte syns...
Citera
2018-02-07, 13:57
Medlem
Rampljus-horans avatar
Citat:
Kollade på filmen med själva kraschen in i Åhléns
http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/här-filmas-slutet-av-terrorfärden-3955387

Allt går ju väldigt väldigt snabbt från det att den korsar mäster Samuelsgatan och kraschar in i skyltfönstret, har försökt pausa o tittat om det är någon av alla människor där som kan vara Ebba... var kan hon ha befunnit sig när lastbilen kom.... stod hon precis vid skyltfönstret kanske?? Hon verkar inte ha fastnat på någon kamera alls trots att de kameror som finns där visar tydligt området och alla personer som rör sig där.

Någon som vet var man kan hitta opixlad film? Var har tv4 fått sin film ifrån? Vem har redigerat den med att dölja personer osv? Tänker att det inte är originalfilmen som är så utan någon måste ja gjort det efteråt, är det tv4 själva då eller någon som gjort det innan de fick filmen.

Jag ser någon med två smala ben med mörka byxor o vita skor strax innan kraschen, precis bredvid korvvagnen. Men det är framför korvvagnen och den verkar inte flyttas av lastbilen alls och då borde det inte vara Ebba då hon träffades av lastbilen och omkom.

Det är väldigt konstigt att hon inte syns varken vid övergångsstället, eller utanför Åhléns. Det är så stor vinkel på kameran ju så det går att se ända över mäster Samuelsgatan och hela fronten av åhlens byggnaden sekunderna innan kraschen men ändå syns ingen Ebba och ingen verkar ha sett henne heller. Så kanske hon stod precis vid fönstret med ryggen mot och inte hann reagera när lastbilen kom... jag vet inte men tycker det är så konstigt bara att hon inte syns...

Om hon gick av bussen sekunderna innan och skulle till T-banan kan hon ju gått över Mäster Samuelsgatan innan övergångsstället och gått längst Åhlensfasaden och gått bakom korvvagnen.

Undrar också var originalfilmen kommer ifrån. Är ju mobilfilmat och inte från någon övervakningskamera (tycker jag mig se på vinkeln).
Citera
2018-02-07, 14:10
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
I filmen från en av ”förortsungarna” som de kallats, så ser man hur de skrattar och direkt efteråt ”Skjut” och något som ska vara pistolskott hörs.
Nu tog sig ju Akilov från platsen utan en skråma (förutom skada i byxorna som syntes i en alla hans selfies)

BitChute/SPKOUT är Pro-Free Speech så här är den: https://www.bitchute.com/video/UCpXUVAn7bvY/

De sköt inte Akilov så vem fan sköt de?

Skrek de skjut innan de skjöt någon?
Hörs det i filmen ?
Citera
2018-02-07, 18:48
Medlem
BosseBetongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rampljus-horan
Om hon gick av bussen sekunderna innan och skulle till T-banan kan hon ju gått över Mäster Samuelsgatan innan övergångsstället och gått längst Åhlensfasaden och gått bakom korvvagnen.

Undrar också var originalfilmen kommer ifrån. Är ju mobilfilmat och inte från någon övervakningskamera (tycker jag mig se på vinkeln).

Det sitter en fast dome-kamera i kanten på porten till Drottninggatan 50. Kolla streetview, så syns den tydligt. Är nästan helt säker på att det är därifrån filmen på själva kraschen kommer.

//BB
Citera
2018-02-07, 20:03
Medlem
Kvinnan som fick amputera benet under knät, en kvinna som inte var svensk ses en bra bit ifrån lastbilen när den kraschat in i Åhléns, hon är liksom närmare entrén till Åhléns, har hon kastats dit när hon träffades då eller hur tusan hamnar hon så mkt längre fram???
Flyttade någon henne eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in