Citat:
Ursprungligen postat av
AvaChloe
Väldigt obehagligt.
Viksjö är generellt ett väldigt lugnt och tryggt område. Men precis som överallt annars så händer det saker där med.
Har bott där i många år själv och känner till området väldigt väl.
Där denna våldtäkt skedde, är det där ”spåret” startar? Spåret startar vid Sandviksskolan. Skulle vilja veta exakt plats där det skedde.
För dem som bor där eller känner till området så vet man vad jag menar.
Jag är helt säker på att det är en man som bor i området. Om jag skulle vara djärv och gissa så tror jag att gärningsmannen bor någonstans mellan Falsterboskolan (kallas även för drakenskolan) och Sandviksskolan.
Skulle faktiskt tro att det är en svensk man vi letar efter här.
En svensk man som är något av en enstöring, troligen arbetslös eller så har han en något halvdan sysselsättning.
Hans offer är flickor i skolåldern.
Man brukar kunna lukta sig till de här typerna. Får man inte tag på idioten i tid och spärrar in honom så kan det nog gå riktigt illa.
Är det en serievåldtäktsman som är i farten så kommer han fortsätta tills han blir upptäckt.
Det borde gå att ringa in den här mannen utan alltför stor kraftansträngning. Människor känner varandra i Viksjö och man har koll på om någon beter sig udda.
Skulle inte haft något emot att ta fram min pappas jaktgevär och sätta ett skott på idioten. Sånna här as förtjänar inte atr leva.
Du verkar helt tappad, detta har inget med spåret att göra eller sandviksskolan. Fastebolskolan* det var där det skedde, och på vilka grunder är du djärv och drar slutsatsen att de är en Svensk om jag får fråga?
Det är en person som suttit och väntat möjligtvis följt efter och tagit tillfälle i akt. Det skulle kunna vara vem som helst brun, vit, svart, gul, blå, orange eller röd.
Om de vore en person som bodde i Viksjö så hade folk redan haft koll eller kommer inom snar framtid.
Läs vad som står i tråden, du verkar inte ha full koll.