2018-02-05, 14:19
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda1983
Är det bara i själva facebookappen som det går att skriva besöksinlägg på företagssidor?

Eller var finns den funktionen om jag vill göra det i en dator/webbläsare? Tydligen ska det finnas en ruta att skriva i högst upp men någon sådan hittar jag inte.

Vissa företag har stängt av detta, men om det går, i webbläsaren, titta efter "inlägg" och där ska du både kunna läsa andras och skriva själv.

Menyn där "inlägg" finns kan vara skrollbar åt sidorna, så prova att skrolla och se vad du hittar, i menyn finns även "startmeny", "om", "foto" osv, hoppas det hjälper dig 😊
Citera
2018-02-05, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Vissa företag har stängt av detta, men om det går, i webbläsaren, titta efter "inlägg" och där ska du både kunna läsa andras och skriva själv.

Menyn där "inlägg" finns kan vara skrollbar åt sidorna, så prova att skrolla och se vad du hittar, i menyn finns även "startmeny", "om", "foto" osv, hoppas det hjälper dig 😊

Skumt. Du kan jämföra själv (exempelvis Avanza), går bara i facebookappen.
Citera
2018-02-05, 15:50
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Skumt. Du kan jämföra själv (exempelvis Avanza), går bara i facebookappen.

Använder inte appen. Men jag får upp inlägg från besökare direkt i min webbläsare, det sista inlägget från en besökare är från en Tobias.
Citera
2018-02-05, 20:35
Medlem
Citat:
Använder inte appen. Men jag får upp inlägg från besökare direkt i min webbläsare, det sista inlägget från en besökare är från en Tobias.

Ok, jo andras inlägg kan jag se, men inte skriva egna.
Citera
2018-02-05, 21:34
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:

Det kunde jag, gjorde det dock inte 😋
Citera
2018-02-05, 23:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Inte jag heller, likadant med en familjemedlem. Verkar som det är något fel på vissa konton.
Citera
2018-02-06, 06:40
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Inte jag heller, likadant med en familjemedlem. Verkar som det är något fel på vissa konton.

Inte fel, snarare att Facebook testar något, vilket de gör, för att kolla vår lojalitet.

Står massor på nätet, speciellt The Verge har uppmärksammat det.
Citera
2018-02-06, 12:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Inte fel, snarare att Facebook testar något, vilket de gör, för att kolla vår lojalitet.

Står massor på nätet, speciellt The Verge har uppmärksammat det.

Kan du länka? Hittar ingenting.
Citera
2018-02-06, 16:37
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Kan du länka? Hittar ingenting.

Bara ett exempel...

https://www.theverge.com/2016/1/4/10708590/facebook-google-android-app-crash-tests
Citera
2018-02-06, 16:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Bara ett exempel...

https://www.theverge.com/2016/1/4/10708590/facebook-google-android-app-crash-tests

Fast nu handlade ju inte det om just detta felet. Vi vet inte om det är så den här gången också bara för att det var det då.
Citera
2018-02-06, 16:45
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Fast nu handlade ju inte det om just detta felet. Vi vet inte om det är så den här gången också bara för att det var det då.

När det gäller Facebook så testar de olika layouter på olika personer, det är också känt, men du tror vad du vill och jag vad jag läst 🙂
Citera
2018-02-07, 08:20
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Tjena
Någon som har svar på följande:
Jag kommer inte in på officiella facebooksidor t ex Aftonbladet, svt. Volvo, försäkringskassan osv när jag sökt efter dem.
Det går bra att komma in på privatpersoners sidor.
När jag försöker med bl a skatteverkets blir det "ett fel har inträffat".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in