2018-01-30, 12:15
Medlem
Handlade nyligen via en webbutik, och fick efter en liten stund svar från min syster "Handlar du på xxx?"
Hur fan kunde hon se detta?
Citera
2018-01-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Varför kan man inte anmäla en del saker? Har sett operationsbilder delas utan att det går att anmäla för det är ju inte våldsskildring.

Varför delar folk med sig vad som helst? Jag såg ett dödfött barn som modern tagit kort på nån minut efter födseln med blod och allt för en tid sedan när jag kollade Facebook när jag satt och åt. Borde kunna gå att anmäla sådant.

Om du klickar på själva bilden så finns det ett alternativ att rapportera den.
Citera
2018-01-30, 19:43
Medlem
Polisen.Patriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Patrik
Är det någon som har koll på arkivering av meddelanden på facebook/messenger? Om jag arkiverar en konversation, blir den arkiverad för båda parterna då? Och går den att skriva i som vanligt eller gäller något särskilt? Läste t.ex att om jag skriver i en arkiverad konversation så slutar den vara arkiverad, men är det samma sak ifall motparten skriver i en tråd som jag har arkiverat eller kommer jag missa meddelandena då?
bump på mig själv
Citera
2018-01-31, 14:20
Medlem
DaLu83s avatar
Har ett problem, som jag inte verkar hitta en lösning på. Blev i fredags blockad från att göra inlägg på fb i 3 dagar pga en bild jag la upp 😐 men jag kunde inte ens logga in efter det, det har gått 5 dagar nu och kan fortfarande inte logga in. Hittar ingen supportmail man kan maila så vet inte vad jag ska göra. Min profil är kvar, den är inte inaktiverad.
Citera
2018-02-01, 06:40
Medlem
DaLu83s avatar
Ja ni var ju mycket till hjälp "Facebook support"
Citera
2018-02-02, 07:05
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsori
hur får man bort att man är online/aktiv men att man kan vara inne ändå utan att folk ser?

Messenger - inställningar - tillgänglighet?
Citera
2018-02-02, 09:09
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Handlade nyligen via en webbutik, och fick efter en liten stund svar från min syster "Handlar du på xxx?"
Hur fan kunde hon se detta?

Detta tycker jag är äckligt!
Citera
2018-02-03, 12:59
Medlem
Hur lägger man till en olänkad person som vän på facebook? Det finns liksom ingen "lägg till vän" knapp...
Citera
2018-02-03, 23:58
Medlem
Hur fungerar "people you may know"-funktionen? Jag har ett konto som jag endast använder för att kommunicera med diverse gruppmedlemmar i skolprojekt som jag inte känner. Jag använder inte mitt riktiga namn men likt förbannat dyker familjemedlemmar upp som "people you may know". Detta stör mig något oerhört, finns det något sätt att hindra detta? Typ göra mig osynlig för alla som jag inte godkänner?
Citera
2018-02-04, 15:12
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorped
Hur lägger man till en olänkad person som vän på facebook? Det finns liksom ingen "lägg till vän" knapp...

Då har personen tagit bort att andra än vänners vänner kan lägga till som vän.
Citera
2018-02-04, 15:13
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chalmers93
Hur fungerar "people you may know"-funktionen? Jag har ett konto som jag endast använder för att kommunicera med diverse gruppmedlemmar i skolprojekt som jag inte känner. Jag använder inte mitt riktiga namn men likt förbannat dyker familjemedlemmar upp som "people you may know". Detta stör mig något oerhört, finns det något sätt att hindra detta? Typ göra mig osynlig för alla som jag inte godkänner?

Det styrs inte via ditt namn, tror det styrs via vilken mail du har kopplad till Facebook.
Citera
2018-02-05, 14:03
Medlem
Är det bara i själva facebookappen som det går att skriva besöksinlägg på företagssidor?

Eller var finns den funktionen om jag vill göra det i en dator/webbläsare? Tydligen ska det finnas en ruta att skriva i högst upp men någon sådan hittar jag inte.
Senast redigerad av Linda1983 2018-02-05 kl. 14:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in