Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-06, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rascasse
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Som Carinah78 skriver så säger Özz själv (i Expressen) att ingen kontaktat familjen (förutom journalister).

@LuluBrooksie
(Kunde inte svara på ditt privata meddelande)

Jag sökte på google ”Gegin Jewish” och fann https://www.ancestry.com/cs/jewishgen-all
Där får man fylla i det efternamn som önskas. Jag sökte också på Damm, där Jean Claude van Damm är känd som en judisk skådespelare.

Här ett klipp från en sida jag sparat och inte har länk till just nu, men den heter "Surnames in Dictionary of German-Jewish Surnames”: "van Dam • Dambitsch • Dambitz • Damit • Damith • Damitt • Damm • van Damm • von Damm • Dammann • Dammer • Damon • Dämon • Daemon”.

Problemet med detta, om det skulle stämma, är inte den judiska identiteten i sig, men att det mörkas och spelas med falska kort, att låtsas vara Kurd när man i själva verket är ”judisk” är inte schysst. Även om man är en kurdisk jude så bör detta respekteras.

Fast det är klart att detta med judar är känsligt och det riskerar att trolla sönder diskussionen. Har väl läst lite väl mycket alster av Miles Mathis. Lite OT men kolla upp honom här: http://mileswmathis.com/updates.html OBS: är ingen hat site!!!
Han är en lysande skribent och riktigt duktig på att dra ner byxorna på eliten inte minst den vetenskapliga http://milesmathis.com/index.html (hm, drygt 6K a4 där)

Förutom bevisen han tar fram brukar hans taktik vara att samla ihop ett antal röda flaggor och sedan hävda att (hata slumpen) logiken sköter resten. Hans konklusioner blir då påfallande ofta att: ett projekt har fötts i (typ) Langley, en kommitté tillsätts, en publik ledarfigur för projektet väljs ut, denne är då en person med tre dolda egenskaper: 1 Bög/etc med skägg/fru som alibi, 2 Jude/kryptojude 3 Genealogiskt tillhör denna person alltid ett begränsat antal inavlade elitistiska familjer med rötter i den engelska adeln (Perage), vilka under många århundraden har blivit infiltrerade av judar och judiska intressen.

Ja, Rickard Damm verkar vara en inflytelserik globalist och därmed en suspekt elitist. Varför skulle han gifta sig med kurdiska Debbie, sannolikheten är därför hög att även hon är judisk om Rick-(T)ard är det.

Som sagt, jag tror en hel kennel ligger begravd i detta. Hata slumpen som GW brukar säga: utbetalningarna är förmodligen toppen av ett isberg där underrättelsetjänster är inblandade. Bara det att Nûjens inte ens blivit förhörda av polisen ang. utbetalningarna säger en hel del. Det dem gjort är ju straffbart i högsta grad. Klantigt att skicka pengar över nätet men kontanterna tog väl slut.

Ole Dammegard har gjort en sevärd video om dådet https://www.youtube.com/watch?v=rHi-1PJsgbI (Hoppa första 15 min) Frågetecknen hopar sig alldeles ofantligt men ingen nämner detta på FB. Falskflaggade attentat pratas det ofta om, men hur ofta pratas det om fejkade eller fejkade och falskflaggade attentat?

Går alldeles säkert att hitta mer om Nujens, Gegin och Damm. T.ex. har läst någonstans att Kalle Flygare hade judiskt påbrå men kommer inte på var. Denna, hans skola, är ju en plantskola för blivande ”folkkära” skådisar som propaganderar för maktens agendor. Hur kommer det sig att Özz hamnade där egentligen? Berodde det på att han var bra på att apa sig eller fanns det några fina kontakter som drog i lite tåtar?

När det gäller "svenskar" kan man söka på var föräldrarna+ är gravsatta, t.ex http://www.svenskagravar.se/, de verkar inte lista de som ligger på specialkyrkogårdar. Finns de inte där ligger de antagligen på judiska avdelningen nånstans.[/quote]
Citera
2018-02-06, 20:19
Medlem
carambolls avatar
Jisses nu spårar det här helt.

Nujen låter ju nästan som Juden - bara "d":et som i Davids stam har ersatts med "n" som i Nazist, för att förvilla alla gojer.

Eller? NEJ!

Grattis. Judehatarna har lyckats sänka tråden.
Citera
2018-02-06, 21:10
Medlem
nidbilds avatar
Citat
Den kände kurdiske komikern Özz Nujen har gjort karriär på att häckla ”svennar”, dragit antirastskämt och varit på rätt sida ”värdegrunden”. Hans syster Debbie Nujen är asyladvokat och hennes partner Richard Damm öppnade ett asylboende på Gotland 2015.

https://samtiden.nu/2018/02/terroristens-koppling-till-ozz-nujen-speglar-tillstandet-sverige/

Vilken soppa
Citera
2018-02-06, 21:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Men gud vad roligt med alla trasiga quote-taggar, nu ser det ju ut som om det är jag som gått bananas i jude-eller-inte-jude-frågan
Citera
2018-02-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Skall han verkligen översätta sin "komik" så bör ju kurder vara de som förlöjligas, skuldbeläggs & hånas.
.

Ja, för det är väl Özz Nujen som är 100 % svensk och 100 % kurd? Så då bör han väl behandla sina kurdiska landsmän på samma sätt som sina svenska.
Citera
2018-02-06, 21:25
Medlem
StigAllans avatar
Ur boken Sällskapet.

VÄGLEDANDE REGLER OM GOD ADVOKATSED

Antagna av Advokatsamfundets styrelse den 29 augusti 2008.
Reviderade 2009-12-11 att gälla från och med 2010-01-01.

§ 1, fjärde stycket

En advokat får inte främja orätt.

Är ingen lagmänniska men tyckte att denna regel passar in i tråden.
Advokaten som betalade svarta pengar till terroristen tycks inte ha förstått den regeln.
Citera
2018-02-06, 21:33
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Ur boken Sällskapet.

§ 1, fjärde stycket

Advokaten som betalade svarta pengar till terroristen tycks inte ha förstått den regeln.

Kan du inte vidarebefordra detta inlägg till
Anne Ramberg , ordförande för Advokatsamfundet,
tror att det är precis denna typ av yrkesfolk hon drömmer om att representera
Citera
2018-02-06, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men gud vad roligt med alla trasiga quote-taggar, nu ser det ju ut som om det är jag som gått bananas i jude-eller-inte-jude-frågan

Lugn, bara lugn kära Lulu!

Vi som på riktigt är läskunniga och häckar i denna tråd, kan mycket enkelt skilja agnarna från vetet.
Du är inte misstänkt för annat än genomgående kloka och goda inlägg..
Citera
2018-02-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Ur boken Sällskapet.

§ 1, fjärde stycket

Tack för ditt fina bidrag i tråden, just den här informationen är mycket värdefull. Det får mig också att undra hur Viktor Banke kan få verka som advokat. Advokatsamfundet börjar bli lite "cornflakespaketslicensgäng"..
Citera
2018-02-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen
Kan du inte vidarebefordra detta inlägg till
Anne Ramberg , ordförande för Advokatsamfundet,
tror att det är precis denna typ av yrkesfolk hon drömmer om att representera

Kalla mig gärna besserwissermadam, men faktum är att Anne Ramberg är generalsekreterare i Samfundet.
Ordförande är sedan förra året Christer Danielsson.

Edit: Men glömde skriva att du naturligtvis har helt rätt i sak, för Samfundet bör intensivuppvaktas med våra propåer om att Debbie Nujen bör granskas, varnas, bötfällas, uteslutas.
Nån av ovanstående åtgärder/sanktioner vore välkommet. Helst allihop förstås!
Senast redigerad av Carinah78 2018-02-06 kl. 22:38.
Citera
2018-02-06, 23:17
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Kalla mig gärna besserwissermadam, men faktum är att Anne Ramberg är generalsekreterare i Samfundet.
Ordförande är sedan förra året Christer Danielsson.

Edit: Men glömde skriva att du naturligtvis har helt rätt i sak, för Samfundet bör intensivuppvaktas med våra propåer om att Debbie Nujen bör granskas, varnas, bötfällas, uteslutas.
Nån av ovanstående åtgärder/sanktioner vore välkommet. Helst allihop förstås!

Min fetning. Just exakt vad fler borde göra. Ju fler som skriver och ifrågasätter, desto bättre.

MEN!!!

Tänk er för nu lite grann också. Skriv nu för helige satan inte på bonn-svenne-svenska. Skriv vettigt, och med bra motiveringar till varför hon ska granskas. Annars blir det bara papperskorgen för hela slanten på samfundet.
Citera
2018-02-06, 23:31
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Ledsen om jag gör dig besviken men jag är snarare relativt nöjd med tillvaron och har således sällan anledning att gnälla. Dricker dessutom inte kaffe. För övrigt är det uppenbart att du behöver träna på din svenska. Hör gärna av dig med ett PM! Jag ger privatlektioner till en rimlig ersättning.
Det brukar låta så här när hen inte kan bemöta argument eller påståenden.Då drar hen till med att klaga på stavningen.Eftersom hen gillar Stefan Löfven så förstår man att omdömet inte kan vara det bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in