Citat:
Ursprungligen postat av
Rudge
Du skriver att det tog många år, när man läser i tråden tog det bara några månader innan du började avleda alla ifrån PR, hur hänger det ihop? Kan du ge exempel på vilka kritiska frågor det handlar om? Vad var det du kollade upp och hur?
Att andra är av annan åsikt beror inte på okunskap.
Har det aldrig slagit dig att ditt personliga intresse kan ligga dig i fatet?
Vilka frågor jag ställde och hur jag undersökte utsagor, omständigheter, annan info, det är ingenting jag tänker gå ut med.
Jag har aldrig haft någon agenda att "avleda" från PR. Jag har däremot redovisat fakta, där vissa har flugit iväg i fantasin och skrivit rena lögner och hitte-på. Allt för att dessa fantasier och lögner inte ska bli s k trådsanningar. Jag har skrivit att alla får ha sin egen uppfattning och att utifrån sina egna undersökningar bilda sig egna åsikter. Jag har skrivit om honom utifrån
min uppfattning,
mina uppgifter och åsikter. Jag har även redovisat info som jag fått in om andra, men där har jag inte kunnat bilda mig lika klara bilder. Därför har jag där inte kunnat uttrycka lika klara åsikter.
Vilka undersökningar andra gjort för att bilda
sina åsikter, det vet jag inte. De kanske även de har granskat grundligt, men kommit fram till helt andra slutsatser. Det vet inte jag, jag kan bara svara för mig själv. Var och en gör sig egna analyser.