Citat:
Ursprungligen postat av
danjäl
Du fortsätter att inte lägga fram bevis för att deep state existerar. Inte upp till mig att googla.
Eftersom du lider av svåra kognitiva hämningar på grund av en hjärnskada(välgrundad spekulation) så måste jag fråga dig vad som krävs för att du ska räkna något som ett bevis? Att skurkarna själv introducerar sig som "Deep State"? "Hej, jag heter Hillary Clinton och jag är överstepräst i Deep State-organisationen, jag har konspirerat och missbrukat min makt som högt uppsatt politisk tjänsteman och ehhhh...Benghazi". Detta är inte en Disneyfilm där skurkarna ser ut som Cruella De Vil.
Att FBI konspirerar på hemliga plattformar och i hemliga möten där de kallar sig själva "secret society" är alltså inte ett bevis.
Källa:
http://www.foxnews.com/politics/2018/01/23/senators-want-doj-to-explain-delay-in-revealing-that-strzok-page-texts-were-missing.html
Att FBI vill ha en "insurance policy" för att Trump inte ska bli president är alltså inte heller ett bevis.
Källa:
https://www.bloomberg.com/view/articles/2017-12-14/the-fbi-scandal-hiding-in-plain-sight
Att samma organisation tar en politiskt inköpt lögn och presenterar det som bevis i rätten men döljer ursprunget är alltså inte ett bevis.
Källa: MEMOT
Att Trump(PRESIDENTEN) kallar dom det är alltså inte ett bevis det heller.
Nej, jag är medveten att du inte behärskar Google, det har du visat prov på otaliga gånger, jag kan upplysa dig vad definitionen på Deep State är så du slipper utsätta dig för detta djävulsverktyg:
"a hybrid association of elements of government and parts of top-level finance and industry that is effectively able to govern the United States without reference to the consent of the governed as expressed through the formal political process."
Nå, vad kräver du för bevis för?
Citat:
Ursprungligen postat av
danjäl
är väl medveten om att ingen ska bli uppäten, ja. Men påståendet står fortfarande obevisat. Som med all annan skit ni häver ut er här i tråden. Spekulationer till höger och vänster, länkar till andra anonyma användare på nätet och egen påhittade sammankopplingar av vitt skilda företeelser. Det är vad ni mäktar med.
Och då är vi tillbaka till början, vill du att jag ska bevisa att korruption har en tendens att sprida sig och kontrollera alla som kommer i kontakt med den? Ta Sovjet så har du ett ypperligt exempel på vad som händer ett samhälle som styrs av korruption och dolda agendor och inte ÖPPENHET och LAG OCH ORDNING. Jag synar dig och höjer 1900-talets mest flagranta exempel på en deep state som löpt amok.
Citat:
Ursprungligen postat av
danjäl
Vad Q säger gör det inte till en sanning. Man brukar behöva bevisa det också. Du vet inte ens om Q är den hen utger sig för att vara. Men du springer ändå som en lydig hund efter och gläfser.
Du frågade vad avskedandet av högsta cheferna på respektive organisation har med "the swamp" att göra och jag dånar inför? Om en organisation är korrupt
Citat:
Ursprungligen postat av
danjäl
Jag behöver inte presentera något. Det var du som sa att intresset för Q och medföljande dravel växt "explosionsartat de senaste veckorna". Jag höll inte med och jämförde med något som är mer åt det "explotionsartade" hållet.
Varför försökte du precis bevisa det motsatta om du inte behöver?
Citat:
Ursprungligen postat av
danjäl
Trump diskuteras en hel del i Usa ja. Inte så konstigt när han är president. Men Q och The Storm, som denna tråd handlar om dominerar inga nyhetsflöden.
Herregud du är lika bombad som den andra Don Quijot som förpestar detta utrymme. DET SPELAR INGEN ROLL OM INGEN PRATAR OM JUST Q DET SOM ÄR DET VIKTIGA ÄR ATT DET PRATAR OM SAMMA SAKER. Q får vara vem fan det vill för mig, det enda jag sagt är att det är helt ORIMLIGT att det är ett källartroll då han visat på viss insiderinformation och tajmar nyhetsflödet alldeles för bra. Det finns ingen LARP i internets historia som pågått lika länge och prickat så många rätt på agendan, det räcker med att titta på alla Q:s poster för att inse att majoriteten diskuteras i varierande grad. Den övergripande bild han delger via sin metod är defakto:
1. Högst upp på Amerikanska agendan just nu.
2. Ej bevisat vara falsk på någon punkt, HITTILLS.