2018-02-06, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Hur går det med fotbojorna på Hillary Clinton och John McCain?

McCain ligger risigt till nu angående Steels dossier. Hårt inblandad .
Citera
2018-02-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Inte för o va horunge utan en ärlig fråga - är det någon aom skriver i den här tråden som inte tar droger eller blir medicinerad? Ja - att ta droger lite ibland räknas.

Jag dricker mycket kaffe.
Citera
2018-02-06, 19:13
Medlem
Citat:
Inte för o va horunge utan en ärlig fråga - är det någon aom skriver i den här tråden som inte tar droger eller blir medicinerad? Ja - att ta droger lite ibland räknas.

Inte för att vara en sådan själv men vad tar du för något? Har det gått förbi dessa nyheter som händer i State of Justice, FBI samt även State of department nu i nästa memo?

Det är fakta. Vad har du att komma med?
Citera
2018-02-06, 19:20
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Du fortsätter att inte lägga fram bevis för att deep state existerar. Inte upp till mig att googla.

Eftersom du lider av svåra kognitiva hämningar på grund av en hjärnskada(välgrundad spekulation) så måste jag fråga dig vad som krävs för att du ska räkna något som ett bevis? Att skurkarna själv introducerar sig som "Deep State"? "Hej, jag heter Hillary Clinton och jag är överstepräst i Deep State-organisationen, jag har konspirerat och missbrukat min makt som högt uppsatt politisk tjänsteman och ehhhh...Benghazi". Detta är inte en Disneyfilm där skurkarna ser ut som Cruella De Vil.

Att FBI konspirerar på hemliga plattformar och i hemliga möten där de kallar sig själva "secret society" är alltså inte ett bevis.
Källa: http://www.foxnews.com/politics/2018/01/23/senators-want-doj-to-explain-delay-in-revealing-that-strzok-page-texts-were-missing.html

Att FBI vill ha en "insurance policy" för att Trump inte ska bli president är alltså inte heller ett bevis.
Källa: https://www.bloomberg.com/view/articles/2017-12-14/the-fbi-scandal-hiding-in-plain-sight

Att samma organisation tar en politiskt inköpt lögn och presenterar det som bevis i rätten men döljer ursprunget är alltså inte ett bevis.
Källa: MEMOT

Att Trump(PRESIDENTEN) kallar dom det är alltså inte ett bevis det heller.

Nej, jag är medveten att du inte behärskar Google, det har du visat prov på otaliga gånger, jag kan upplysa dig vad definitionen på Deep State är så du slipper utsätta dig för detta djävulsverktyg:

"a hybrid association of elements of government and parts of top-level finance and industry that is effectively able to govern the United States without reference to the consent of the governed as expressed through the formal political process."

Nå, vad kräver du för bevis för?

Citat:
är väl medveten om att ingen ska bli uppäten, ja. Men påståendet står fortfarande obevisat. Som med all annan skit ni häver ut er här i tråden. Spekulationer till höger och vänster, länkar till andra anonyma användare på nätet och egen påhittade sammankopplingar av vitt skilda företeelser. Det är vad ni mäktar med.

Och då är vi tillbaka till början, vill du att jag ska bevisa att korruption har en tendens att sprida sig och kontrollera alla som kommer i kontakt med den? Ta Sovjet så har du ett ypperligt exempel på vad som händer ett samhälle som styrs av korruption och dolda agendor och inte ÖPPENHET och LAG OCH ORDNING. Jag synar dig och höjer 1900-talets mest flagranta exempel på en deep state som löpt amok.

Citat:
Vad Q säger gör det inte till en sanning. Man brukar behöva bevisa det också. Du vet inte ens om Q är den hen utger sig för att vara. Men du springer ändå som en lydig hund efter och gläfser.

Du frågade vad avskedandet av högsta cheferna på respektive organisation har med "the swamp" att göra och jag dånar inför? Om en organisation är korrupt

Citat:
Jag behöver inte presentera något. Det var du som sa att intresset för Q och medföljande dravel växt "explosionsartat de senaste veckorna". Jag höll inte med och jämförde med något som är mer åt det "explotionsartade" hållet.

Varför försökte du precis bevisa det motsatta om du inte behöver?

Citat:
Trump diskuteras en hel del i Usa ja. Inte så konstigt när han är president. Men Q och The Storm, som denna tråd handlar om dominerar inga nyhetsflöden.

Herregud du är lika bombad som den andra Don Quijot som förpestar detta utrymme. DET SPELAR INGEN ROLL OM INGEN PRATAR OM JUST Q DET SOM ÄR DET VIKTIGA ÄR ATT DET PRATAR OM SAMMA SAKER. Q får vara vem fan det vill för mig, det enda jag sagt är att det är helt ORIMLIGT att det är ett källartroll då han visat på viss insiderinformation och tajmar nyhetsflödet alldeles för bra. Det finns ingen LARP i internets historia som pågått lika länge och prickat så många rätt på agendan, det räcker med att titta på alla Q:s poster för att inse att majoriteten diskuteras i varierande grad. Den övergripande bild han delger via sin metod är defakto:

1. Högst upp på Amerikanska agendan just nu.
2. Ej bevisat vara falsk på någon punkt, HITTILLS.
Citera
2018-02-06, 19:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashigqwe
Inte för att vara en sådan själv men vad tar du för något? Har det gått förbi dessa nyheter som händer i State of Justice, FBI samt även State of department nu i nästa memo?

Det är fakta. Vad har du att komma med?

State department? Hetsar du upp dig så du skriver så antat jag att detta var en öm tå.
Jag tar förövigt mest kola alkohol o nå röka men detta handlar inte om mig
Citera
2018-02-06, 19:25
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att uppgiften om köpet gjorts offentlig ser jag som en möjlig källa för exempelvis en rysk eller nordkoreansk trollfabrik - absolut! Det är ett område lika stort som Manhattan så bara att det varit ute till salu lär ha orsakat en hel del skvaller "i korridorerna" även om det inte annoterats ut på blocket direkt... Att Q skulle vara en ensam kille i mammas källare har jag svårt att tro med tanke på mängden inlägg han producerar - så den halmdockan kan du behålla.

Då erkänner du att han har insiderinformation? Det är ett framsteg mot din tidigare hållning.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag duckar ingenting men jag har inte hunnit titta på det skriver om - inte ens hunnit läsa ditt inlägg om det utan svarade endast på din kommentarer om det jag skrev.. Jag får återkomma om du finner det viktigt - du kan ju slänga iväg ett PM om du tycker jag är för långsam men idag lär det inte hinnas med tyärrr.

Ta den tid du behöver, jag har en känsla av att den här tråden kommer vara kvar ett tag till...
Citera
2018-02-06, 19:38
Medlem
Citat:
State department? Hetsar du upp dig så du skriver så antat jag att detta var en öm tå.
Jag tar förövigt mest kola alkohol o nå röka men detta handlar inte om mig

state of department, men antar du har ingen aning om vad det motsvarar i sverige....Har du några motargument eller är du som snaken som är mer intresserad av människor som skriver här än vad de skriver om? Då har du kommit fel.

BushwickBill
Kan du PM-a mig
Citera
2018-02-06, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashigqwe
state of department, men antar du har ingen aning om vad det motsvarar i sverige....Har du några motargument eller är du som snaken som är mer intresserad av människor som skriver här än vad de skriver om? Då har du kommit fel.

BushwickBill
Kan du PM-a mig

Department of state?
Citera
2018-02-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Om man inte erkänner att börsen rasar samtidigt som memot släpps, samma memo som alla PK försöker stoppa är man rätt pantad ... eller så har man kanske en agenda.
Det är lite svårt att greppa ett scenario där en konspiration som uppdagas i USA innefattar desinformationsagenter på flashback. Men det är ju exakt det storyn säger, världsomspännande.
Citera
2018-02-06, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Det är lite svårt att greppa ett scenario där en konspiration som uppdagas i USA innefattar desinformationsagenter på flashback. Men det är ju exakt det storyn säger, världsomspännande.

Om alla som inte håller med er i era ögon är idioter eller konspirationsagenter nisslyckas ni med veteskapens första regel vilket handlar om att vara öppen för att man själv har fel.
Börsens svängningar har vart förutsedd och räknad för i min bransch sen månader tillbaka
Citera
2018-02-06, 20:44
Medlem
Citat:
Börsens svängningar har vart förutsedd och räknad för i min bransch sen månader tillbaka

Jag har läst på olika håll och detta verkar stämma. Dessa knäppgökar som hävdar att Soros sitter i fängelse eller att börsnedgången var en attack gör bara denna tråd sämre. Varför hålla på och ljuga? Gör ju bara tråden mindre trovärdig!
Citera
2018-02-06, 20:58
Medlem
Citat:
Om alla som inte håller med er i era ögon är idioter eller konspirationsagenter nisslyckas ni med veteskapens första regel vilket handlar om att vara öppen för att man själv har fel.

Århundradets mest idiotiska uttalande, dessutom på bristfällig svenska.

Tjänade du miljoner på detta då? Eller pratar du bara allmänt om att svängningar är det normala? Det är ju tidsaspekten som är intressant i svängningarna och den missar du helt.

Satt ni på fikapausen och kom fram till detta? Stackars sate.

Det är så många fel i ditt korta inlägg att det krävs en doktorsavhandling för att redogöra för alla.

Du kommer tvingas lära dig vad kognitiv dissonans betyder, den hårda vägen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in