Citat:
Ursprungligen postat av
matadormix
Jag personligen hade nog varit snabb med en förklaring om jag varit dopad, men förstår ifall man försöker undvika det med.
Det går fort att säga något, men sedan kommer följdfrågorna under hela OS. Jag hade nog undvikit det så länge som möjligt, men det är jag personligen.
Det bästa för vederbörande är att tiga ihjäl det. Eftersom experten gick ut med 99,99 procent dopad kommer endast de ytterst naiva att tro honom. Samtidigt kommer hans marknadsföringsvärde och trovärdighet att minska rejält.
Om han ändå hängs ut i pressen säger han att han får konstiga blodvärden när han tränar på hög höjd.