2018-02-02, 22:54
Medlem
postvagns avatar
Känns väl som att AMK är i en svacka nu va? Mkt gäster senaste tiden som inte tillför så mkt och de kända som kommer in verkar mest kunna surra om de projekt de själva har på G. Men hey, så kan det väl få va ändå ibland?

Vad jag tycker är lite trist är att de verkar helt vänt chatten ryggen. Visst, det var väl massa skit där, men lyssna på avsnitten för nåt år sen...chatten tillförde VÄLDIGT MKT!!! Nån gäst el Martin ryckte nåt ur röven...åchatten var där å levererade! Vad hände med Limpan? Aja, saker måste utvecklas antar jag...
Citera
2018-02-03, 13:52
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Känns väl som att AMK är i en svacka nu va? Mkt gäster senaste tiden som inte tillför så mkt och de kända som kommer in verkar mest kunna surra om de projekt de själva har på G. Men hey, så kan det väl få va ändå ibland?

Vad jag tycker är lite trist är att de verkar helt vänt chatten ryggen. Visst, det var väl massa skit där, men lyssna på avsnitten för nåt år sen...chatten tillförde VÄLDIGT MKT!!! Nån gäst el Martin ryckte nåt ur röven...åchatten var där å levererade! Vad hände med Limpan? Aja, saker måste utvecklas antar jag...
Jag tycker ändå dom plockar upp chatten i ganska vanlig takt. Det är väl lite mindre nu. Men inte så att det märks överdrivet mycket.
Limpan tror jag hamnade i konflikt med Martin pga att limpan hade varit elak mot Ellen i någon chatt under tiden hon vikarierade som programledare.
Citera
2018-02-05, 09:03
Medlem
blodpalts avatar
Dålig stämning i Patreon-gruppen nu efter att med folk beställt merch för över ett år sen och inte fått grejerna. Så Martin har slutat skicka grejerna men låter folk fortsätta beställa...
Citera
2018-02-05, 09:57
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodpalt
Dålig stämning i Patreon-gruppen nu efter att med folk beställt merch för över ett år sen och inte fått grejerna. Så Martin har slutat skicka grejerna men låter folk fortsätta beställa...
Samtidigt som han sitter och skrävlar om att han ligger hela dagarna o spelar tv-spel.

Lat jävel det där.
Citera
2018-02-05, 10:56
Medlem
blodpalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Samtidigt som han sitter och skrävlar om att han ligger hela dagarna o spelar tv-spel.

Lat jävel det där.

Ja, det är jävligt osnyggt. Någon kille har köpt grejer för 900 pix för ett år sen och har inte sett röken av sina grejer...
Citera
2018-02-05, 11:38
Medlem
Citat:
Ja, det är jävligt osnyggt. Någon kille har köpt grejer för 900 pix för ett år sen och har inte sett röken av sina grejer...

Och du är fortfarande patreon, varför då? Martin framstår som en större skitpåse för var dag som går..
Citera
2018-02-05, 12:08
Medlem
swimp78s avatar
Han har inte ens orkat bry sig om att uppdatera texten på patreon-sidan. Lite slött med tanke på att hela hans verksamhet bygger på den.

”Ljudtekniker och producent är den begåvade och egensinnige Ellen Drake Kaiser”
Citera
2018-02-05, 12:18
Medlem
Kewks avatar
Inget avsnitt idag eller vad?
Citera
2018-02-05, 14:24
Medlem
camejos avatar
Citat:

Svarar han på klagomålen? Minns att han ignorerade dem när jag var medlem i gruppen.
Citera
2018-02-05, 15:04
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Svarar han på klagomålen? Minns att han ignorerade dem när jag var medlem i gruppen.
Ja, det gör han.
Citera
2018-02-05, 19:58
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag tycker ändå dom plockar upp chatten i ganska vanlig takt. Det är väl lite mindre nu. Men inte så att det märks överdrivet mycket.
Limpan tror jag hamnade i konflikt med Martin pga att limpan hade varit elak mot Ellen i någon chatt under tiden hon vikarierade som programledare.

Tycker du? Jag tycker det är som natt och dag jämfört med för 1-1.5 år sen. Tycker de satt och gissade och hade massa fel, sen kollade Martin i chatten och fick veta vad som gällde, vilket ofta (med länkar osv) ledde dem in på massa kul saker i anslutning till det de diskuterade.
Ok, jag har ingen koll på såna saker. Är fortfarande helt ovetande om konflikten (?) kring att Ellen slutade.
Citera
2018-02-06, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Tycker du? Jag tycker det är som natt och dag jämfört med för 1-1.5 år sen. Tycker de satt och gissade och hade massa fel, sen kollade Martin i chatten och fick veta vad som gällde, vilket ofta (med länkar osv) ledde dem in på massa kul saker i anslutning till det de diskuterade.
Ok, jag har ingen koll på såna saker. Är fortfarande helt ovetande om konflikten (?) kring att Ellen slutade.

Vem bryr sig om faktafel? Är verkligen ett autistcentra som samlas i chatten där det verkar vara den enda sociala stimulans som chattfolket får under dagen..

Man vill ha ett flytande samtal, där chatten exkluderas och inte de som deltar stirrar sig blind på skärmen hela tiden.

Är bara chattenmänniskorna som saknar chatten, alla andra tycker det har höjt sig enormt efter Frittes utskällning till Martin live. Han påpekade det alla försökt säga till Martin, det blir inge bra när alla sitter och tittar på skärmen istället för att intressera sig förvandra. Samma sekund som han tog bort chatten från den stora TV:n blev allt så mycket bättre. Sitter och lyssnar nu medan jag förbereder mig inför jobbet och förstår nu Martins frånvaro den senaste tiden..

Han och hans tjej håller på att strula och han har tydligen sovit hos en vän senaste månaden. Tycker helt ärligt riktigt synd om Martin nu i efterhand..
Senast redigerad av pogba 2018-02-06 kl. 13:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in