Citat:
Ursprungligen postat av
postvagn
Tycker du? Jag tycker det är som natt och dag jämfört med för 1-1.5 år sen. Tycker de satt och gissade och hade massa fel, sen kollade Martin i chatten och fick veta vad som gällde, vilket ofta (med länkar osv) ledde dem in på massa kul saker i anslutning till det de diskuterade.
Ok, jag har ingen koll på såna saker. Är fortfarande helt ovetande om konflikten (?) kring att Ellen slutade.
Vem bryr sig om faktafel? Är verkligen ett autistcentra som samlas i chatten där det verkar vara den enda sociala stimulans som chattfolket får under dagen..
Man vill ha ett flytande samtal, där chatten exkluderas och inte de som deltar stirrar sig blind på skärmen hela tiden.
Är bara chattenmänniskorna som saknar chatten, alla andra tycker det har höjt sig enormt efter Frittes utskällning till Martin live. Han påpekade det alla försökt säga till Martin, det blir inge bra när alla sitter och tittar på skärmen istället för att intressera sig förvandra. Samma sekund som han tog bort chatten från den stora TV:n blev allt så mycket bättre. Sitter och lyssnar nu medan jag förbereder mig inför jobbet och förstår nu Martins frånvaro den senaste tiden..
Han och hans tjej håller på att strula och han har tydligen sovit hos en vän senaste månaden. Tycker helt ärligt riktigt synd om Martin nu i efterhand..