Citat:
Ursprungligen postat av
Stefan4
Ja, det verkar ju logiskt. Hellner skulle alltså ha dopat sig 2010, eller tidigare, eftersom han behövde en boost inför OS 2018?
Det handlar alltså om tester gjorda mellan
2001-2010.
Du behöver inte leka apa.
Vad exakt hindrar han från att ha gjort det nu?
Han gjorde det inför 2010.
Och eftersom övriga inblandade inte bryr sig om hans tidigare värden. Så har han givetvis gjort samma sak inför det här OS!
Vem av dom aktiva männen OS! Skulle det vara enligt dig?? För det är vad det handlar om.
Jävlar vad jag ska håna dig när namnet kommer ut på riktigt. Jag ska aldrig glömma dig och övriga naiva fjantar.