Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Finns det andra exempel på att Bandidos mördar barn för att hindra en lokal datahandlare att beckna lite knark?
Pratar i Sverige eller jämförbart land.
Om man delegerar ett straff nedåt i leden, ned till Prospects, så finns det inga garantier för hur saken sköts. Det kan t.o.m. du begripa, eller hur?
När saker går så fel som här - istället för att skrämma familjen A's barn så mördar man ett av dem - då kan jag lova dig att de högst upp i ledet inte vill ha ngt med detta Dubbelmord att göra.
Dubbelmordet är inget som Bandidos någonsin vill befatta sig med och de kommer aldrig att kunna åtalas för detta brott.
Det var en olycka ur deras perspektiv sett. Men de har inget att frukta,
obs i fall teorin har någon som helst bäring det vill säga. Därför att:
Familjen A kan inte gärna berätta att Bandidos hade "bötfällt" dem.
Prospects goolar inte om de vill behålla livet.
Det händer ibland att barn mördas by accident vid brott, men t.o.m. där goolar man inte i kriminella kretsar. En 7-åring fick en kula mellan ögonen när farsan hans tog upp jakten på några rånare i Skåne, men vad jag vet är det fortfarande ouppklarat. Man goolar inte i fängelset även om alla tar avstånd från att barn mördas.
GM var bara så j-la fel. De som anlitade honom visste om att han hade en latent defekt i hjärnan som kanske utlöstes av alkohol, men vad vet jag bara en gissning.
Så klart Bandidos tar avstånd från mord på barn! Här ville man kanske bara skrämma barnen för att gubben A inte betalat. Få bort familjen A från Linköping. Men ibland blir det fel och allt förlöper inte enligt planen.