Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyvoice
Är det någon som har en ratio på antal matchningar och antal dejter?
Sicken mystråd detta har blivit nu…innan var det typ tre meningar i veckan.

Brukar starta om ganska ofta så har tappat bort totala antalet, men när jag förde statistik så kom jag fram till ca 1/10 matchningar ledde till träff, och min känsla säger att den siffran består, även om det varierar med nya matchningar. Skulle säga att det är rent nummerspel, precis som all nätdejting.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grodriddare
Älskar att alla tjejer med enorm nosring, arg utstrålning, lila hår och kort pannlugg (och helst 30kg övervikt) måste envisas med att skriva "är feminist", "hatar patriarkatet", "radikalvänster" och liknande. Som att det inte framgick redan.
Matchade med en äcklig vegan för ett tag sen. Hon anklagade mig bl.a. för att våldta kor för att jag dricker mjölk.

Frågan är varför man ens är på Tinder med den inställningen. En överväldigande majoritet av befolkningen är ju inte veganer.
Sådana radikala feminister måste ju vara det mest motsägelsefulla som finns? Det de hatar mest av allt verkar ju vara män (i bemärkelsen urskiljningslös homogen grupp), men uppenbarligen inte lika mycket som de verkar hata sig själva
för att de ändå gillar män. En gissning är ju att många v dem har alla kön valda och är "pansexuella" (vilket är samma sak som bisexuell, i praktiken) också eller w/e.
Jag trodde det där med ko-våldtäkt var satir från början, men tydligen så syftar de på tvångsinsemineringen av mjölkkor (för att de ska producera mjölk). Man lär sig alltid något nytt. Går inte att debattera med veganer tycker jag, speciellt inte på Tinder. För så fort de drar "global uppvärmning"-kortet är det kört, då de har allt rätt i det, även om jag inte tycker det är skäl nog att bli vegan. Etik-kortet är lättare, men då har man automatiskt förlorat personen för de tycker man är hemsk typ.
Jag har märkt att många är just veganer, som tur är, så är de noga med att skriva ut det, så man kan swipa bort dem. Men många av dem är dock väldigt snygga. Jag gissar att de "har råd" att vara veganer i större utsträckning pga sitt utseendekapital, än tex fula tjockisar, då de vet att det är ett bortfall om man identifierar sig som sådan. Vad tror ni?