2018-02-04, 23:10
Medlem
"The most common sexual fantasy":I like to feel romantic emotions during a sexual relationship:
Men: 88,3 %. Women: 92,2 %

Being forced to have sex: Men 30,7% Women: 28,9%

Detta säger egentligen inget då det är fantasier, men det visar att det varierar väldigt mycket vad människor fantiserar om.
Citera
2018-02-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Förnekar du att fysisk upphetsning triggar mental upphetsning hos kvinnor?

Nej såna saker är så äckliga och onormala att ingen normal kvinna tänder på det.

1) Om du sitter hemma och runkar till porr med varulvar och monster varje kväll. Då är inte våltäkt av en man någon big deal.

2) Gränsen för att gå ut och vara rape-bait blir mycket lägre right?

1) Vi är överens om det.

2) Vad händer när man har blivit våt och mannen fortsätter att pumpa på? Fortsätter man att vara avtänd eller blir man kåt?
Nej, det förnekar jag inte.

Jag vet att du inte är normal, men tack för erkännandet.

1/ Va?? Allt som är verkligt är en big deal jämfört med fantasi. I olika hög grad.
2/ Varför skulle den det? Att onanera till varulvssex ena dagen betyder inte att du inte onanerar till Notting Hill dagen efter. Du verkar inte kunna tänka?

2/ Vem är "man" och hur ska jag veta hur "man" tänker?
Citera
2018-02-04, 23:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Nej, det förnekar jag inte.

Då blir man upphetsad av att bli våldtagen. Så länge mannen pumpar på en längre tid.

Citat:
1/ Va?? Allt som är verkligt är en big deal jämfört med fantasi. I olika hög grad.
2/ Varför skulle den det? Att onanera till varulvssex ena dagen betyder inte att du inte onanerar till Notting Hill dagen efter. Du verkar inte kunna tänka?

1) Om kvinnan har vant sig vid tanken på våldtäkt då behöver inte riktig våldtäkt vara en big deal.

2) För att ingen väljer nåt som är mindre spännande jämfört med nåt som är mer spännande?

Citat:
2/ Vem är "man" och hur ska jag veta hur "man" tänker?

Kvinnor.
Citera
2018-02-04, 23:34
Medlem
Citat:
Då blir man upphetsad av att bli våldtagen. Så länge mannen pumpar på en längre tid.

1) Om kvinnan har vant sig vid tanken på våldtäkt då behöver inte riktig våldtäkt vara en big deal.

2) För att ingen väljer nåt som är mindre spännande jämfört med nåt som är mer spännande?

Kvinnor.
Nej, så behöver det inte vara, för då skulle du bli upphetsad av din pappa, babbar och shemales. Blir du det?

1/ Kanske , kanske inte. Det kan även gälla misshandel, att bli av med mycket pengar eller egendom. Att vara beredd kan hjälpa, men vad har det med saken att göra?
2/ Folk får välja vad de vill. Man är inte tvungen att ha spänning. Tänk om jag skulle tvinga dig att vara muslim? Är det inte bättre att du får välja själv om du vill vara muslim eller inte, oavsett hur spännande vissa säger att det är?
Citera
2018-02-04, 23:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, så behöver det inte vara, för då skulle du bli upphetsad av din pappa, babbar och shemales. Blir du det?

1) Jag har redan svarat på det. Vissa saker är så onaturliga att ingen frisk mäniska tänder på det.

2) Men hur är det om vi håller oss till normala män? Menar du att kvinnor inte blir upphetsade efter en längre påsättning?

Citat:
1/ Kanske , kanske inte. Det kan även gälla misshandel, att bli av med mycket pengar eller egendom. Att vara beredd kan hjälpa, men vad har det med saken att göra?
2/ Folk får välja vad de vill. Man är inte tvungen att ha spänning. Tänk om jag skulle tvinga dig att vara muslim? Är det inte bättre att du får välja själv om du vill vara muslim eller inte, oavsett hur spännande vissa säger att det är?

1) Det gör det mer okay att bli våldtagen.

2) Men kvinnor väljer själva det som är spännande. Gå tillbaka och titta på studierna som jag länkade till: män tänder på samtyckande sex, medan kvinnor tänder lika mycket på våldtäkt som på samtycke.

3) I verkligheten är det kvinnor som vill bli våldtagna (det är därför det tjatas om det hela tiden) och män som inte vill våldta dem.
Citera
2018-02-05, 07:15
Medlem
Citat:
1) Jag har redan svarat på det. Vissa saker är så onaturliga att ingen frisk mäniska tänder på det.

2) Men hur är det om vi håller oss till normala män? Menar du att kvinnor inte blir upphetsade efter en längre påsättning?

1) Det gör det mer okay att bli våldtagen.

2) Men kvinnor väljer själva det som är spännande. Gå tillbaka och titta på studierna som jag länkade till: män tänder på samtyckande sex, medan kvinnor tänder lika mycket på våldtäkt som på samtycke.

3) I verkligheten är det kvinnor som vill bli våldtagna (det är därför det tjatas om det hela tiden) och män som inte vill våldta dem.
1/ Källa på att ingen tänder på babbar och shemales? Då kan jag också använda det resonemanget om våldtäkt: "vissa saker är så onaturliga att ingen frisk människa tänder på det." Det räcker alltså att skriva så?
2/ Nej, de kanske resonerar som du, vilket betyder att de inte tänder på allt.

1/ Det gör att man är mer beredd, precis som du skrev.
2/ Ja, de väljer själva. Helt riktigt, anser jag.
3/ Vill du bli våldtagen av en babbe?
Senast redigerad av kiss74 2018-02-05 kl. 07:37.
Citera
2018-02-05, 09:53
Medlem
Citat:
"The most common sexual fantasy":I like to feel romantic emotions during a sexual relationship:
Men: 88,3 %. Women: 92,2 %

Being forced to have sex: Men 30,7% Women: 28,9%

Detta säger egentligen inget då det är fantasier, men det visar att det varierar väldigt mycket vad människor fantiserar om.

Fantasier om att tvingas till sex, att bli bunden och tagen mot sin vilja, bli tvingad till prostitution osv är långt vanligare bland kvinnor än bland män, det finns det många undersökningar som visar.
Citera
2018-02-05, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Fantasier om att tvingas till sex, att bli bunden och tagen mot sin vilja, bli tvingad till prostitution osv är långt vanligare bland kvinnor än bland män, det finns det många undersökningar som visar.
Japp.
Citera
2018-02-05, 11:04
Medlem
Citat:
Japp.

Frågan är förstås om det är biologiskt/hormonellt grundat eller uttryck för en kulturellt/socialt inpräglad skygghet bland kvinnor (sedan tusentals år, då) inför att aktivt skaffa sig den egna lusten? Om man fantiserar om att "jag blev tvingad" så har man ju - i fantasin - frånsagt sig ansvaret för det som sedan händer.
Senast redigerad av HepCat-X 2018-02-05 kl. 12:00.
Citera
2018-02-05, 11:16
Medlem
Citat:
Frågan är förstås om det är biologiskt/hormonellt grundat eller uttryck för en kulturellt/socialt inpräglad skygghet bland kvinnor (sedan tusentals år, då) inför att aktivt skaffa sig den egna lusten? Om man fantiserar om att "jag blev tvingad" så har man ju i fantasin - frånsagt sig ansvaret för det som sedan händer.
Och att många har en fantasi betyder inte att alla har det. Det betyder inte ens att de som har fantasin vill vara med om den. Och de som har dessa fantasier kan även ha andra fantasier. Så att våldta någon grundat på deras fantasier känns långsökt.
Citera
2018-02-05, 11:29
Medlem
Citat:
Och att många har en fantasi betyder inte att alla har det. Det betyder inte ens att de som har fantasin vill vara med om den. Och de som har dessa fantasier kan även ha andra fantasier. Så att våldta någon grundat på deras fantasier känns långsökt.

Självklart, men den springande punkten är att många kvinnor faktiskt har de här fantasierna och det upplevs som minst sagt besvärande av feminismen idag. Särskilt eftersom dagens mediefeminister och radical-chic-brudar kör tungt på att "det privata är politiskt" och att den enskildes privata normer och politiska övertygelser ska cykla i tandem.
Senast redigerad av HepCat-X 2018-02-05 kl. 11:41.
Citera
2018-02-05, 11:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Källa på att ingen tänder på babbar och shemales? Då kan jag också använda det resonemanget om våldtäkt: "vissa saker är så onaturliga att ingen frisk människa tänder på det." Det räcker alltså att skriva så?
2/ Nej, de kanske resonerar som du, vilket betyder att de inte tänder på allt.

1) Jag tänker inte diskutera sex med babbar.

2) Varför skulle de inte tända på helt vanligt sex med en helt vanlig man som tvingar dem?

Citat:
1/ Det gör att man är mer beredd, precis som du skrev.
2/ Ja, de väljer själva. Helt riktigt, anser jag.
3/ Vill du bli våldtagen av en babbe?

1) Och om man är beredd på att bli våldtagen (kanske kvinnan har runkat till våldtäkts-porr i många år) då är det ingen stor grej när det händer.

2) Det som kvinnor väljer sexuellt är tvång, misshandel, och dålig behandling.

Citat:
Frågan är förstås om det är biologiskt/hormonellt grundat eller uttryck för en kulturellt/socialt inpräglad skygghet bland kvinnor (sedan tusentals år, då) inför att aktivt skaffa sig den egna lusten? Om man fantiserar om att "jag blev tvingad" så har man ju i fantasin - frånsagt sig ansvaret för det som sedan händer.

Eller så är det mer spännande och en större kick.

Citat:

1) Alla kvinnor har gått igenom fasen där man vill bli våldtagen. Sluta ljuga nu.

2) Självklart vill de vara med om det. Precis som män vill vara med om sina fantasier typ sex med MILFs och 3kanter med teens.

3) Ja kvinnor har också andra mycket sjukare fantasier som att bli gangbangad av varulvar och våldtagen av tentakel-monster men det är inte praktiskt möjligt. Annars hade kvinnor gjort det också. Sen hade de klagat på att "buhu jag ville inte".

4) Det är ingen som vill våldta kvinnor. Det här handlar om att call out the bullshit.

Citat:
Självklart, men den springande punkten är att många kvinnor faktiskt har de här fantasierna och det upplevs som minst sagt besvärande av feminismen idag. Särskilt eftersom dagens mediefeminister och radical-chic-brudar kör tungt på att "det privata är politiskt" och att den enskildes privata normer och politiska övertygelser ska cykla i tandem.

"Bara för att jag runkar till MILF-porr, och är med i en förening som vill stoppa MILFs från att ha sex med unga män, och är med i protester mot MILFs som förför unga män, betyder inte det att jag själv vill bli förförd av en MILF. Absolut inte!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in