2018-02-04, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
På den repris jag sett träffar han inte alls förutom en lätt smekning. Ingen straff.

Jasså? Smekning?

Försök själv avbryta en sådan spark i den farten och se vilken smekning det blir. Självklart kommer alla träffar se ut som smekningar i slow motion.

Återigen är det domarens fel eller något annat när Liverpool förlorar.
2018-02-04, 19:29
Medlem
Captain.Johanssons avatar
När jag läser kommentarerna här så önskar jag verkligen all olycka till Liverpool, måste ha den värsta svenska supporterskaran.
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Om du tror att han avbröt sin spark så måste Lamela vara världens absolut bästa filmare som viker benet precis 1mm innan VVD träffar honom. Imponerande. Väldigt tydligt att han träffar och det är en solklar straff. Väldigt uppmärksamt av linjedomaren och imponerande beslut.
Misstänker att du hade resonerat på precis samma sak om det var United det gällde
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Asså mannen ge mig lite av det du röker
Jag har ätit rökt kött om det räknas

Det var straff, klantigt av VVD men absolut inget som ska skyllas på domarteamet som tar ett helt korrekt beslut i situationen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
När jag läser kommentarerna här så önskar jag verkligen all olycka till Liverpool, måste ha den värsta svenska supporterskaran.

Haha verkligen, och Arsenals får en tight tvåa i oskönhet.
2018-02-04, 19:30
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson

Nja.. Du glömmer bort Man United?
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Tyckte den var billig först, men den känns väldigt solklar efter ett par repriser. VVD har ingen koll alls på sin omgivning och träffar väldigt hårt på Lamela. Solklar imo.

Och där försvann all respekt för din fotbollskunskap!
Medlem
Håller man på Arsenal,så är det ju ett guldresultat.Nu får vi ju hoppas på att Chelsea får stryk imorgon.
2018-02-04, 19:31
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Jasså? Smekning?

Försök själv avbryta en sådan spark i den farten och se vilken smekning det blir. Självklart kommer alla träffar se ut som smekningar i slow motion.

Återigen är det domarens fel eller något annat när Liverpool förlorar.
Två felaktiga straffar är inte Liverpools fel nej. Du verkar fatta.
Medlem
Citat:
Misstänker att du hade resonerat på precis samma sak om det var United det gällde

Jag hade garanterat gjort det, verkar som det här med objektivt tänkande är helt omöjligt om man gillar Liverpool.

Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Två felaktiga straffar är inte Liverpools fel nej. Du verkar fatta.

Ingen av straffarna var felaktig, fortfarande. Hur kan du få att sparka ner en motståndare till att inte bli straff?.. Varför skulle det inte blivit straff i den första situationen menar du? Liverpool ska vara glada att inte behöva spela med tio man efter den situationen enligt mig.
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ja, om det hade varit en sån situation så hade jag resonerat på precis samma sätt. Jag hade sagt att det var uselt av försvararen som sparkade. Du får gärna citera mig i framtiden och ha det här inlägget sparat
2018-02-04, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Han gick efter linjedomarens beslut.

Vilket är sjukt eftersom Moss redan gjort wash out.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in