2018-02-03, 12:31
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldkalvenAxel
Enligt bilden från Aftonbladet så står det 99. "Paret" (aktuella?) förekommer i Lexbase är mannen född 1949 och kvinnan 1972.

Nu har ju aftonbladet ändrat från 70-årsåldern till 60-åråldern, plus att expressen och svt.se också skriver 60-årsåldern. Kallar man verkligen en som ska fylla 69 för att vara i 60-åldern? Men att båda förekommer på Lexbase brukar ju ändå vara en ganska bra indikator om att det är rätt personer.

För övrigt finns det ju också en man på den adressen som ska fylla 60 om några månader och med lite olika personer skrivna på samma lägenhet,
Citera
2018-02-03, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Nu har ju aftonbladet ändrat från 70-årsåldern till 60-åråldern, plus att expressen och svt.se också skriver 60-årsåldern. Kallar man verkligen en som ska fylla 69 för att vara i 60-åldern? Men att båda förekommer på Lexbase brukar ju ändå vara en ganska bra indikator om att det är rätt personer.

För övrigt finns det ju också en man på den adressen som ska fylla 60 om några månader och med lite olika personer skrivna på samma lägenhet,

Om det är han jag tror så är han 68år....
Citera
2018-02-03, 12:34
Medlem
Citat:

Om det är han jag tror så är han 68 år gammal...
Citera
2018-02-03, 12:36
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amped_up
Om det är han jag tror så är han 68 år gammal...

Varför tror du att det är han, har det varit livat runt gubbfan förut eller?
Citera
2018-02-03, 12:43
Medlem
Citat:

Nja, livat är väll fel ord....han är relativt lugn, hon för mer väsen av sig däremot!
Det va liksom den enda på den adressen som lät logisk, i övrigt en rätt lugn port!

Men han är ju ingen duvunge direkt! Men har aldrig stört mig iaf...brukar heja ibland när man passerar varandra..
Citera
2018-02-03, 13:00
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Nja, livat är väll fel ord....han är relativt lugn, hon för mer väsen av sig däremot!
Det va liksom den enda på den adressen som lät logisk, i övrigt en rätt lugn port!

Men han är ju ingen duvunge direkt! Men har aldrig stört mig iaf...brukar heja ibland när man passerar varandra..

Okey men vad brukar hon göra då?
Citera
2018-02-03, 13:06
Medlem
Citat:
Okey men vad brukar hon göra då?

Hon brukar stå utanför porten var å varannan kväll å skrika hans namn halvt hysteriskt med whiskey-hes röst..... verkar som om av nån anledning inte har egen nyckel så hon kommer in i porten....

Hörde henne senast igår, typ 22 tiden.... så hon var ju definitivt där!
Citera
2018-02-03, 14:45
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Hon brukar stå utanför porten var å varannan kväll å skrika hans namn halvt hysteriskt med whiskey-hes röst..... verkar som om av nån anledning inte har egen nyckel så hon kommer in i porten....

Hörde henne senast igår, typ 22 tiden.... så hon var ju definitivt där!

Kan bara tycka att det är något konstigt om polisen är förtegen om det gäller ett fyllebråk som spårat ur. Är det däremot den andre mannen på samma adress som råkat illa ut så kan det ju finnas anledningar till att vara lite försiktig i sina uttalanden.
Senast redigerad av sajebis 2018-02-03 kl. 14:48.
Citera
2018-02-03, 15:29
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Kvinna som blev trött på o bli slagen av sin svenska man?
Min gissning är att hon är en radikaliserad extremfeminist.
Citera
2018-02-03, 15:30
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Du kan absolut inte tänka dig att det är henne det är fel på?
Citera
2018-02-03, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Min gissning är att hon är en radikaliserad extremfeminist.

Verkligen inte fått det intrycket av henne, om det nu ens är HON som är gripen....
Känns rätt meningslöst att spekulera om motiv i ett såhär tidigt skede!

Om något skulle jag gissa på alkohol/drog-relaterade orsaker....om jag vore tvungen att gissa alls...
Senast redigerad av amped_up 2018-02-03 kl. 15:46.
Citera
2018-02-03, 15:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Verkligen inte fått det intrycket av henne, om det nu ens är HON som är gripen....
Känns rätt meningslöst att spekulera om motiv i ett såhär tidigt skede!
Det är aldrig för tidigt att spekulera.
Upp med teorierna på bordet, så sållar vi sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in