2018-02-02, 23:33
Medlem
Zot^s avatar
Förde över 10k som ligger och väntar tills den börjar gå uppåt igen. För närvarande så avvaktar jag då det bara verkar fortsätta neråt. Är lite feg då jag inte har så mycket pengar att kasta bort just nu.
2018-02-02, 23:42
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhate
AV samma anledning som författaren inte delar med av sin hjärna delar jag inte med mig av mina analysverktyg, jag ger dock analysresultaten, vilket får ses som ren gåva! För analysen är stabil och gedigen! Följer den själv

jhahaha.
2018-02-02, 23:43
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Ni har inte en jävla aning, hela förra årets uppgång kan lika gärna gå upp i rök snart. Bitcoin har ett värde som betalmedel, folk vill kunna göra affärer. Skulle inte förvåna mig om värdet går ner till ungefär 1000 dollar innan snön smälter.

Nej, det har inget värde som betalmedel. Du har ingen koll alls. Möjligtvis betalmedel för att köpa andra kryptovalutor, men annars inte.
2018-02-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Nej, det har inget värde som betalmedel. Du har ingen koll alls. Möjligtvis betalmedel för att köpa andra kryptovalutor, men annars inte.

Funkar bra att köpa knark med. Borde ju Roberto Saviano ha bra koll på.
2018-02-02, 23:56
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Funkar bra att köpa knark med. Borde ju Roberto Saviano ha bra koll på.

Nej, folk använder Monero för det.
2018-02-03, 00:01
Medlem
D4Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Förde över 10k som ligger och väntar tills den börjar gå uppåt igen. För närvarande så avvaktar jag då det bara verkar fortsätta neråt. Är lite feg då jag inte har så mycket pengar att kasta bort just nu.

Om du är ny trader så håll jävligt hårt i pengarna, trada med typ 1000 kr tills du blir någolunda bra. Om bitcoin spikar ner till typ 6k, köp och håll i även om den går ner mer. ALLA förlorar när dem är nya.
2018-02-03, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D4C
Om du är ny trader så håll jävligt hårt i pengarna, trada med typ 1000 kr tills du blir någolunda bra. Om bitcoin spikar ner till typ 6k, köp och håll i även om den går ner mer. ALLA förlorar när dem är nya.

Bara en idiot som har spelmissbrukargener trejdar. Eller om det är en av varje, vet inte riktigt. Vad jag vet är att trejding är detsamma som att gå och spela Roulette. Kolla upp vad vetenskapen säger om du inte tror mig. Nej du har ingen edge!
2018-02-03, 00:11
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Bara en idiot som har spelmissbrukargener trejdar. Eller om det är en av varje, vet inte riktigt. Vad jag vet är att trejding är detsamma som att gå och spela Roulette. Kolla upp vad vetenskapen säger om du inte tror mig. Nej du har ingen edge!

Njae, det är rätt lätt att swingtrejda crypto på support och resistance levels.
2018-02-03, 00:11
Medlem
Citat:
AV samma anledning som författaren inte delar med av sin hjärna delar jag inte med mig av mina analysverktyg, jag ger dock analysresultaten, vilket får ses som ren gåva! För analysen är stabil och gedigen! Följer den själv

Perfekt! Den litar vi på! En anonym människa som säger "lita på mig". Det har ju aldrig gått fel förut?
2018-02-03, 00:14
Bannlyst
Citat:
Njae, det är rätt lätt att swingtrejda crypto på support och resistance levels.
Njaaaa.
Trejding är en skam ser du. Men det är en utvecklad och ovanligt stor skam, när tom det som anses som ekonomins högborg kan ägna sig åt det och komma undan med det (killarna på golvet), har jag svårt att anklaga gemene underman för att tro på den.

Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
Perfekt! Den litar vi på! En anonym människa som säger "lita på mig". Det har ju aldrig gått fel förut?

Kan inte tala för alla andra före mig, men jag är unik! Roberto bör du dock inte lyssna på !
2018-02-03, 00:19
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Njaaaa.
Trejding är en skam ser du. Men det är en utvecklad och ovanligt stor skam, när tom det som anses som ekonomins högborg kan ägna sig åt det och komma undan med det (killarna på golvet), har jag svårt att anklaga gemene underman för att tro på den.

Kan inte tala för alla andra före mig, men jag är unik! Roberto bör du dock inte lyssna på !

Haha, jag kan visa printscreens på mitt swingtrejdingrecord om du inte var ett sånt troll, men har ett twitterkonto där jag lägger upp allt sånt. samt när jag går in och när jag går ut.
2018-02-03, 00:22
Bannlyst
Citat:
Haha, jag kan visa printscreens på mitt swingtrejdingrecord om du inte var ett sånt troll, men har ett twitterkonto där jag lägger upp allt sånt. samt när jag går in och när jag går ut.

Gör det inte, ett enstaka exempel är fullständigt värdelöst. Faktum är att en trejdar som har gjort miljoner på golvet fortfarande är värdelöst exempel. Varför inte baka ihop alla siffror och därefter göra bedömningen? Hint: Det är vad Fama redan har gjort
Hans slutsats? Den är inte trejdervänlig

Kortfattat: Ni har ingen edge

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in