Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Det finns massor med böcker om våldtäkt och abuse, men inga (vad jag vet) böcker om jämställda män. Det visar att kvinnor tänder på sexuellt tvång.
2) Man kan inte sitta hemma och runka till våldtäkts-porr och samtidigt säga att man är emot våldtäkt.
Jag tror att du är en butthurt kvinna.
1) Vilka saker exakt?
2) Vilka sätt då?
4) Kvinnor gillar inte frivilligt sex med män som de väljer. Det vet alla kvinnor. Däremot tycker kvinnor att det är upphetsande med sexuellt tvång.
5) Men när det gäller sex får de testa nåt nytt det är väl roligt? Män klagar inte om de får testa nya tjejer.
1/ Jämställda män förekommer ofta i böcker jag läst och filmer jag sett.
2/ Jo, det kan man.
Jag är man. Varför ljuga om det? Det har dessutom inget med tråden att göra.
1/ Leta bakåt i tråden. Eller googla och tänk, men det kanske skiter sig på minst en av de punkterna?
2/ Trauma, fysisk smärta, sjukdom. Och så vidare ... Dock krävs hjärna, förståelse, logik och empati för att lista ut vissa saker.
4/ "Det vet alla kvinnor"? Använder du "common knowledge" som källa nu igen? Kan jag också bara påstå vad alla vet, så har vi båda rätt? Ingen logik och inga argument behövs?
5/ Nej, det behöver inte vara roligt att testa nytt sex. Det förstår alla, det är common knowledge.