2018-02-02, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag är inte riktigt säker på vad du vill säga med ditt mer än förvirrade inlägg, men det finns ganska mycket exempel på att kvinnor njutit och njuter av tanken på våldtäkt.
Hårt sex är dock det närmaste de vågar sig på att prova utan att det blir för läbbigt och det är väl kanske lika bra så.

Du blandar och ger hejvilt och det blir bara en soppa av allt.
Det blir lite "so your saying..." av allting.

Men om du vill, så kan vi ju ta om det från början med "vad jag har sagt", så vi riktigt gottar in oss i metadiskussioner utan nån ända alls.

Sök på varför fantiserar så många flickor om våldtäkt får du se.
Det ger över 25 000 träffar, trots att det troligen inte är det första man vill dela med sig av på nätet.
Vem har påstått något annat? Diskutera det med dom, i så fall.
Problemet är att Babianen anser sig tala för "alla kvinnor" "typ alla kvinnor" och "kvinnan" i en massa olika frågor omkring detta ämne. Jag har även frågat "menar du alla kvinnor" och svaret blev "ja". ( läs 2415, t.ex )
Citera
2018-02-02, 18:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Ja, det visar vad vissa kvinnor tänder på. Men då måste du godkänna andras historier också.

Okay. Var finns historierna om jämställda män som jobbar på dagis och respekterar när kvinnan säger nej?

Citat:
Jag inser att det finna massa saker som kan tändå kvinnor, medans du har tunnelseende.

1) Ja och alla de sakerna har att göra med sexuellt tvång eller dåligt behandling.

2) Till exempel varför handlar inte 50 Shades om en kvinnlig miljardär som förför en manlig oskuld?

Citat:
1/ Man=du? Annars är det nog så att du inte bestämmer vad kvinnor förlorar vid en våldtäkt, än hur mycket du vill.
3/ Man=du? Annars är det nog så att du inte bestämmer vad andra kvinnor tycker är trams.
4/ Att känna sig tvingad och att vara tvingad är väldigt stor skillnad. Har du källa på att de flesta kvinnor känner sig tvingad vid frivilligt sex? Det ska alltså vara över 50% av världens kvinnor, och de som är tvingad kan naturligtvis inte räknas dit.

1) Svara på vad kvinnor förlorar då?

3) På vilket sätt blir man förstörd av att få en kuk i sig. Det är så dumt att det inte är sant.

4) Nej det är samma sak. Det är common knowledge bland kvinnor att det suger att ha sex med män. Speciellt män i relationer.

5) Så om kvinnor redan är tvingade (i praktiken) att knulla sina män fast de inte vill. Hur är det annorlunda om kvinnor blir tvingade av en random man? Det är variation.
Citera
2018-02-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Okay. Var finns historierna om jämställda män som jobbar på dagis och respekterar när kvinnan säger nej?

1) Ja och alla de sakerna har att göra med sexuellt tvång eller dåligt behandling.

2) Till exempel varför handlar inte 50 Shades om en kvinnlig miljardär som förför en manlig oskuld?

1) Svara på vad kvinnor förlorar då?

3) På vilket sätt blir man förstörd av att få en kuk i sig. Det är så dumt att det inte är sant.

4) Nej det är samma sak. Det är common knowledge bland kvinnor att det suger att ha sex med män. Speciellt män i relationer.

5) Så om kvinnor redan är tvingade (i praktiken) att knulla sina män fast de inte vill. Hur är det annorlunda om kvinnor blir tvingade av en random man? Det är variation.
Ingen aning, men citera mig gärna när jag påstår att dessa finns, tack!
1/ Fel, jag behöver bara fråga min fru så vet jag att du har fel.
2/ Fråga författaren? Jag är inte tankeläsare, som du.

1/ Jag har svarat på vad kvinnor kan förlora. En massa saker listade jag upp.
3/ På en massa olika sätt kan man bli förstörd.
4/ Så då gör män inte kvinnor en tjänst genom att våldta dom? Ingen njutning alls? Du har gjort en helomvändning. Bra jobbat. Varför använder du "common knowledge" som källa? Känns inte så seriöst.
5/ Variation säger inte om något är bra. Att bli misshandlad är variation för mig, men ingen variation jag önskar. Tänker du ens?
Citera
2018-02-02, 19:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ingen aning, men citera mig gärna när jag påstår att dessa finns, tack!

1) Det finns massor med böcker om våldtäkt och abuse, men inga (vad jag vet) böcker om jämställda män. Det visar att kvinnor tänder på sexuellt tvång.

2) Man kan inte sitta hemma och runka till våldtäkts-porr och samtidigt säga att man är emot våldtäkt.

Citat:
1/ Fel, jag behöver bara fråga min fru så vet jag att du har fel.
2/ Fråga författaren? Jag är inte tankeläsare, som du.

Jag tror att du är en butthurt kvinna.

Citat:

1/ Jag har svarat på vad kvinnor kan förlora. En massa saker listade jag upp.
3/ På en massa olika sätt kan man bli förstörd.
4/ Så då gör män inte kvinnor en tjänst genom att våldta dom? Ingen njutning alls? Du har gjort en helomvändning. Bra jobbat. Varför använder du "common knowledge" som källa? Känns inte så seriöst.
5/ Variation säger inte om något är bra. Att bli misshandlad är variation för mig, men ingen variation jag önskar. Tänker du ens?

1) Vilka saker exakt?

2) Vilka sätt då?

4) Kvinnor gillar inte frivilligt sex med män som de väljer. Det vet alla kvinnor. Däremot tycker kvinnor att det är upphetsande med sexuellt tvång.

5) Men när det gäller sex får de testa nåt nytt det är väl roligt? Män klagar inte om de får testa nya tjejer.
Citera
2018-02-02, 19:24
Medlem
Citat:
1) Det finns massor med böcker om våldtäkt och abuse, men inga (vad jag vet) böcker om jämställda män. Det visar att kvinnor tänder på sexuellt tvång.

2) Man kan inte sitta hemma och runka till våldtäkts-porr och samtidigt säga att man är emot våldtäkt.

1) Vilka saker exakt?

2) Vilka sätt då?

4) Kvinnor gillar inte frivilligt sex med män som de väljer. Det vet alla kvinnor. Däremot tycker kvinnor att det är upphetsande med sexuellt tvång.

5) Men när det gäller sex får de testa nåt nytt det är väl roligt? Män klagar inte om de får testa nya tjejer.
1/ Jämställda män förekommer ofta i böcker jag läst och filmer jag sett.
2/ Jo, det kan man.

Jag är man. Varför ljuga om det? Det har dessutom inget med tråden att göra.

1/ Leta bakåt i tråden. Eller googla och tänk, men det kanske skiter sig på minst en av de punkterna?
2/ Trauma, fysisk smärta, sjukdom. Och så vidare ... Dock krävs hjärna, förståelse, logik och empati för att lista ut vissa saker.
4/ "Det vet alla kvinnor"? Använder du "common knowledge" som källa nu igen? Kan jag också bara påstå vad alla vet, så har vi båda rätt? Ingen logik och inga argument behövs?
5/ Nej, det behöver inte vara roligt att testa nytt sex. Det förstår alla, det är common knowledge.
Citera
2018-02-02, 19:30
Medlem
Citat:

1) Vilka saker exakt?

2) Vilka sätt då?

Här är en sexnovell utan våldtäkt, mannen sa inte nej och kvinnan sa inte nej. Det var väldigt lätt att hitta:https://orgasmsex.wordpress.com/sexnoveller/sexnovell-14-goda-grannar/
Citera
2018-02-02, 19:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Jämställda män förekommer ofta i böcker jag läst och filmer jag sett.
2/ Jo, det kan man.

Inte i porr. Det finns listor på "böcker med onda män som våldtar" jag har inte sett några listor på "böcker med snälla män som respekterar kvinnans nej".

Citat:
Jag är man. Varför ljuga om det? Det har dessutom inget med tråden att göra.

Yeah right. Det spelar roll om det är en man eller kvinnor som argumenterar. En kvinna som säger att kvinnor gillar våldtäkt har mer auktoritet.

Citat:
1/ Leta bakåt i tråden. Eller googla och tänk, men det kanske skiter sig på minst en av de punkterna?
2/ Trauma, fysisk smärta, sjukdom. Och så vidare ... Dock krävs hjärna, förståelse, logik och empati för att lista ut vissa saker.
4/ "Det vet alla kvinnor"? Använder du "common knowledge" som källa nu igen? Kan jag också bara påstå vad alla vet, så har vi båda rätt? Ingen logik och inga argument behövs?
5/ Nej, det behöver inte vara roligt att testa nytt sex. Det förstår alla, det är common knowledge.

1) Svara på frågan: vad förlorar kvinnor på att bli våldtagna?

2) Hur får man trauma av att få en kuk i sig? Får man trauma av frivilligt också då? Smärta går över. Det kan göra ont vid frivilligt sex också. Det går inte att jämföra med att föda barn och ingen säger att det är dåligt.

4) Titta på alla studier som jag postade i tråden om att kvinnor inte gillar sex. Där kan du se att kvinnor är mycket mindre intresserade av sex än män. Det går inte ihop med att kvinnor är gladast när de får välja själva.

5) Det behöver inte vara positivt det är sant. Men för många kvinnor kan det vara positivt right?

6) Varför kan vi inte se våldtäkt som en bra upplevelse istället för en dålig? Så är det för män.

Citat:
Här är en sexnovell utan våldtäkt, mannen sa inte nej och kvinnan sa inte nej. Det var väldigt lätt att hitta:https://orgasmsex.wordpress.com/sexnoveller/sexnovell-14-goda-grannar/

Jag talar om porr-böcker som riktar sig till kvinnor. Inte fantasier skrivna av män.
Senast redigerad av Babianen 2018-02-02 kl. 19:33.
Citera
2018-02-02, 19:41
Medlem
Citat:
Inte i porr. Det finns listor på "böcker med onda män som våldtar" jag har inte sett några listor på "böcker med snälla män som respekterar kvinnans nej".

Yeah right. Det spelar roll om det är en man eller kvinnor som argumenterar. En kvinna som säger att kvinnor gillar våldtäkt har mer auktoritet.

1) Svara på frågan: vad förlorar kvinnor på att bli våldtagna?

2) Hur får man trauma av att få en kuk i sig? Får man trauma av frivilligt också då? Smärta går över. Det kan göra ont vid frivilligt sex också. Det går inte att jämföra med att föda barn och ingen säger att det är dåligt.

4) Titta på alla studier som jag postade i tråden om att kvinnor inte gillar sex. Där kan du se att kvinnor är mycket mindre intresserade av sex än män. Det går inte ihop med att kvinnor är gladast när de får välja själva.

5) Det behöver inte vara positivt det är sant. Men för många kvinnor kan det vara positivt right?

6) Varför kan vi inte se våldtäkt som en bra upplevelse istället för en dålig? Så är det för män.

Jag talar om porr-böcker som riktar sig till kvinnor. Inte fantasier skrivna av män.
1/ Kvinnor kan förlora jobbet, pengar, hälsan både fysiskt ock psykiskt, de kan förlora sin partner. Det finns hur mycket som helst. Detta är common knowledge.
2/ Nej, man får automatiskt inte trauma av att få en kuk i sig. Man får heller inte automatiskt trauma av att vara med om krig, olyckor, brott m.m. Men man kan få. Och nu kommer bomben för tionde gången; du bestämmer inte detta.
4. Och? Tittar du på alla studier jag och andra postar?
5. Vet ej. Det märks när du inte har något, då kommer "right?" som ett brev på posten.
6/ Antagligen för att offren inte tycker så. Jag är man och anser inte att våldtäkt är en bra upplevelse.
Citera
2018-02-02, 19:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Kvinnor kan förlora jobbet, pengar, hälsan både fysiskt ock psykiskt, de kan förlora sin partner. Det finns hur mycket som helst. Detta är common knowledge.
2/ Nej, man får automatiskt inte trauma av att få en kuk i sig. Man får heller inte automatiskt trauma av att vara med om krig, olyckor, brott m.m. Men man kan få. Och nu kommer bomben för tionde gången; du bestämmer inte detta.
4. Och? Tittar du på alla studier jag och andra postar?
5. Vet ej. Det märks när du inte har något, då kommer "right?" som ett brev på posten.
6/ Antagligen för att offren inte tycker så. Jag är man och anser inte att våldtäkt är en bra upplevelse.

1) Förlorar kvinnor jobbet för att de blir våldtagna? Hur går det till? Hur förlorar man pengar, hälsa, och sin partner för att man får sex?

2) Så du håller med om att våldtäkt inte leder till trauma? Kan problemet i de fallen ligga hos kvinnan istället för i våldtäkten?

4) Jag har postat massor med studier här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) alla visar att kvinnor inte är särskilt intresserade av att ha sex med män som de väljer.

5) Så du kan inte tänka dig att våldtäkt kan vara positivt?

6) Men offren måste ljuga för att det är inte PK att säga att de gillade det.
Citera
2018-02-02, 19:59
Medlem
Citat:
1) Förlorar kvinnor jobbet för att de blir våldtagna? Hur går det till? Hur förlorar man pengar, hälsa, och sin partner för att man får sex?

2) Så du håller med om att våldtäkt inte leder till trauma? Kan problemet i de fallen ligga hos kvinnan istället för i våldtäkten?

4) Jag har postat massor med studier här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) alla visar att kvinnor inte är särskilt intresserade av att ha sex med män som de väljer.

5) Så du kan inte tänka dig att våldtäkt kan vara positivt?

6) Men offren måste ljuga för att det är inte PK att säga att de gillade det.
1/ Som sagt, jag sade att dett kräver hjärna, och där kom beviset.
2/ Det leder automatiskt inte till truma, nej. Det kan leda till truma, beroende på en massa saker. Men även här krävs hjärnaktivitet.
4/ Och?
5/ Vet inte. Och ser inte relevansen? Om jag blir misshandlad och hamnar på sjukhus, där träffar jag min framtida fru. Är då misshandel positivt?
6/ Nej, de måste inte det. Även om det finns de som ljuger, så beryder det inte att de andra måste det. Ganska lätt att förstå.
Citera
2018-02-02, 20:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Som sagt, jag sade att dett kräver hjärna, och där kom beviset.
2/ Det leder automatiskt inte till truma, nej. Det kan leda till truma, beroende på en massa saker. Men även här krävs hjärnaktivitet.
4/ Och?
5/ Vet inte. Och ser inte relevansen? Om jag blir misshandlad och hamnar på sjukhus, där träffar jag min framtida fru. Är då misshandel positivt?
6/ Nej, de måste inte det. Även om det finns de som ljuger, så beryder det inte att de andra måste det. Ganska lätt att förstå.

1) Svara på frågan: hur förlorar man jobbet för att man blir våldtagen? Det är det konstigaste argumentet so far.

2) Så våldtäkt behöver inte leda till trauma. Bra att vi är överens om det.

4) Det visar att friheten att välja sex partner inte är all it's cracked up to be.

5) Tänk på killarna som fick sätta på sina kvinnliga lärare var de inte positivt för dem?

6) Det går inte att som kvinna idag säga att man blev våldtagen och tyckte om det. Det är socialt helt oacceptabelt.
Senast redigerad av Babianen 2018-02-02 kl. 20:17.
Citera
2018-02-02, 20:11
Medlem
Citat:
1) Svara på frågan: hur förlorar man jobbet för att man blir våldtagen? Det är det konstigaste argumentet so far.

2) Så våldtäkt behöver inte leda till trauma. Bra att vi är överens om det.

4) Det visar att friheten att välja sex partner inte är all it's cracked up to be.

5) Tänk på killarna som fick sätta på sina kvinnliga lärare var de itne positivt för dem?

6) Det går inte att som kvinna idag säga att man blev våldtagen och tyckte om det. Det är socialt helt oacceptabelt.
1/ Man blir sjukskriven i flera månader p.g.a. missahndeln i våldtäkten, kommer tillbaka men orkar inte med det jobb man hade.
2/ Har aldrig påstått något annat.
4/ Vilket inte säger att tvång är ok, så det har inte med tråden att göra öht.
5/ Ingen aning. Jag kan fortfarande inte läsa tankar.
6/ Oj, går det inte? Fastän alla kvinnor vill bli våldtagen, och alla män vill våldta? Vilka är det då som förbjuder kvinnor att säga så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in