2018-02-02, 13:53
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Det är inget konstigt alls? Det är en fetisch i samtycke? Jag menar om du är sugen på glass så går du ju och hämtar glass. Men hur hade det känts för dig om jag hade tvingat i dig glass när du inte vill ha?

Det är en rätt stor skillnad.

Jo det är sant. Jag skulle ju kunna tänka mig en kvinnas urin ibland. Men skulle jag blivit tvingad, nä blä!
Citera
2018-02-02, 14:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nä, alltså det räcker. Beskriv det inte som en psykoanalytiskt teori. Du är inte Freud, ditt jävla pucko. Sluta förolämpa oss andra med att tro att du är nån sorts frälsare. Du är samhällets leftovers.

1) Det är ingen teori det är så det funkar.

2) Den första sexuella turn on som man får när man blir tonåring är att vara passiv och bli våldtagen.

Citat:
Kvinnor tycker inte det är skönt att bli våldtagna, och kvinnor vill inte bli våldtagna, ditt fanskap. Inte i tidig ålder eller i en sen sådan. Du har blivit traumatiserad som barn, och det har resulterat i ditt empatilösa beteende och oförstånd.

1) Det beror på hur mannen presterar men om han knullar hårt i 10 minuter är det klart att det är skönt och upphetsande. Varför skulle det inte vara det?

2) The dirty secret är att majoriteten av kvinnorna vill bli våldtagna men ingen man vill våldta dem. Ju mer oattraktiv kvinnan är desto mer gillar hon våldtäkt som en bekräftelse grej.

3) Jag började höra från mina vänner att det var hett med våldtäkt när jag var 10. Jag började tända på det runt 12. Jag slutade tända på det runt 18. Sen började jag tända på andra saker typ bli bunden, collared, public disgrace, såna saker.

Citat:
Att du ens försöker ursäkta ett brott för att du har en teori. En teori som du själv inte ens har ”prövat” för att det inte är ”din grej” men samtidigt hävdar att alla våldtäkter är bra. Vem fan är du ens?

1) Är det nån som har problem med att kvinnliga lärare våldtar sina manliga elever?

2) Jag skulle inte klaga om jag blev våldtagen, så länge jag inte blir misshandlad är det ingen big deal.

3) Skulle män klaga på om de blev våldtagna av kvinnor?

Citat:
Att du ens använder en siffra där 100 miljoner (?) köpt en bok med främst bdsm erotik, betyder INTE att det endast är kvinnor som köpt den och det betyder INTE att kvinnor tänder på våldtäkt. Alltså parallellerna du drar är så jävla ihåliga att femtio negerkukar säkerligen får plats där. Så jävla vidrig är du.

1) Det är inte "BDSM erotik" det är misshandel och våldtäkt. Sluta hitta på ursäkter.

2) Menar du att lika många män har gått och köpt 50 Shades? Really?

3) Om en man köper teen porr, går och ser en bio-film som handlar om teen sex (till exempel Lolita), hänger på ett teen-porr forum på Internet och diskuterar teen-porr med andra män, är han inte intresserad av att ha sex med teens då?

3) Samma sak gäller kvinnor köper man våldtäkts-porr då vill man bli våldtagen. Det är samma sak som teen-porr är för män.

Citat:
Nu talar du både för män och för kvinnor? Vem fan är du?!

Jag säger det som alla tänker men ingen vågar säga.

Citat:
Att männen blev friade innebär inte att kvinnan ljög, ditt dumma fanskap. Det betyder att polisen fuckade upp hela utredningen då dom först ett år efter våldtäkten började sköta sitt jävla jobb men dessvärre hade för lite att gå på.

1) Det är klart att hon ljög. Varför skulle hon inte gilla gangbang med 5 killar?

2) Om det var en man som hade haft sex med 5 kvinnor och ropat våldtäkt hade nån tagit det på allvar?

Citat:
Försök dig inte på det här med att läsa domar. Du är inkompetent och formar grejer till din fördel.

Jag har jurist-utbildning.

Citat:
Det är inget konstigt alls? Det är en fetisch i samtycke? Jag menar om du är sugen på glass så går du ju och hämtar glass. Men hur hade det känts för dig om jag hade tvingat i dig glass när du inte vill ha?

Det är en rätt stor skillnad.

1) "Nils 19 år tvingades äta glass av 5 jämnåriga tjejer. Nils grät och bad tjejerna sluta men de fortsatte att mata honom med vanilj-glass. Nils fick PTSD och är traumatiserad för resten av livet."

2) "Olof 25 år var på semester när en kvinna bröt sig in i hans hotellrum och tvingade honom att äta choklad-glass under vapen hot. Olof är deprimerad och funderar på att ta livet av sig."

3) "Karl-Alfred 50 år träffade en kvinna på krogen och följde med henne hem. Där blev Karl-Alfred fasthållen och tvingad att suga på en glasspinne med tropical smak. När övergreppet var över lyckades Karl-Alfred fly och ringde polisen. Karl-Alfred mår dåligt efter övergreppet och kan inte längre jobba som dagis personal."

4) Så här hemskt kan det vara att bli våldtagen som kvinna. Känner ni män traumat? Kan ni se hur man får sitt liv förstört?
Senast redigerad av Babianen 2018-02-02 kl. 14:41.
Citera
2018-02-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är ingen teori det är så det funkar.

2) Den första sexuella turn on som man får när man blir tonåring är att vara passiv och bli våldtagen.

1) Det beror på hur mannen presterar men om han knullar hårt i 10 minuter är det klart att det är skönt och upphetsande. Varför skulle det inte vara det?

2) The dirty secret är att majoriteten av kvinnorna vill bli våldtagna men ingen man vill våldta dem. Ju mer oattraktiv kvinnan är desto mer gillar hon våldtäkt som en bekräftelse grej.

3) Jag började höra från mina vänner att det var hett med våldtäkt när jag var 10. Jag började tända på det runt 12. Jag slutade tända på det runt 18. Sen började jag tända på andra saker typ bli bunden, collared, public disgrace, såna saker.

1) Är det nån som har problem med att kvinnliga lärare våldtar sina manliga elever?

2) Jag skulle inte klaga om jag blev våldtagen, så länge jag inte blir misshandlad är det ingen big deal.

3) Skulle män klaga på om de blev våldtagna av kvinnor?

1) Det är inte "BDSM erotik" det är misshandel och våldtäkt. Sluta hitta på ursäkter.

2) Menar du att lika många män har gått och köpt 50 Shades? Really?

3) Om en man köper teen porr, går och ser en bio-film som handlar om teen sex (till exempel Lolita), hänger på ett teen-porr forum på Internet och diskuterar teen-porr med andra män, är han inte intresserad av att ha sex med teens då?

3) Samma sak gäller kvinnor köper man våldtäkts-porr då vill man bli våldtagen. Det är samma sak som teen-porr är för män.

Jag säger det som alla tänker men ingen vågar säga.

1) Det är klart att hon ljög. Varför skulle hon inte gilla gangbang med 5 killar?

2) Om det var en man som hade haft sex med 5 kvinnor och ropat våldtäkt hade nån tagit det på allvar?

Jag har jurist-utbildning.

En köpt bok är inte ett bevis på att kvinnor vill bli våldtagna.

Och som jag förklarade innan så reagerar jag och många andra på män som blir våldtagna. En våldtäkt är aldrig ok vilket kön det än berör.

Jag skulle ge dig rådet att vara väldigt försiktig med vad du skriver på nätet då ”yttrandefriheten” inte gäller bland annat hets mot folkgrupp och kränkningarna du häver ur dig. Att man även kan knyta dig till accountet gör inte saken bättre för dig.

Uppsök en psykolog via vårdcentralen och knip igen brödluckan gällande något du inte vet ett jävla piss om.
Citera
2018-02-02, 14:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
En köpt bok är inte ett bevis på att kvinnor vill bli våldtagna.

Men det är inte bara en bok. Det finns en mång-miljard industri som producerar våldtäkts-porr för kvinnor. När ska vi börja prata om att många kvinnor är besatta av våldtäkts-porr?

Citat:
Och som jag förklarade innan så reagerar jag och många andra på män som blir våldtagna. En våldtäkt är aldrig ok vilket kön det än berör.

1) Ingen tycker att det är dåligt om en man blir våldtagen av en kvinna.

2) Varför är det inte okay ifall kvinnan inte blir skadad? Varför inte se det som positivt att hon får sex? Är du emot sex för kvinnor?

Citat:
Jag skulle ge dig rådet att vara väldigt försiktig med vad du skriver på nätet då ”yttrandefriheten” inte gäller bland annat hets mot folkgrupp och kränkningarna du häver ur dig. Att man även kan knyta dig till accountet gör inte saken bättre för dig.

https://68.media.tumblr.com/7860aa18a1086834a05942dcc486c8cc/tumblr_n218vvbOsu1so2h9go1_1280.jpg

Citat:
Uppsök en psykolog via vårdcentralen och knip igen brödluckan gällande något du inte vet ett jävla piss om.

Jag vet mycket väl vad det handlar om. Alla kvinnor vet.
Citera
2018-02-02, 15:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo-Kris.
Jag håller med. Våldtäkt är hemskt.

Men du vet att sjukt många kvinnor tänder på sjuka grejer va? De gillar hårda tag och bli uppfostrade och att man bestämmer över dem och håller fast dem och så vidare. Konstigt va?

1) Ja exakt vi kan titta på några random exempel,

Abduction

Citat:
For years, college student Devan Astor has penned erotic stories based on her dark fantasies, but when she's abducted, she is faced with the real terror of being at the mercy of a cruel stranger. She flees, but in the remote cabin where she takes refuge, will she encounter a danger even more frightening than the kidnapper who is still hunting her? At the end of her ordeal, will she be left scarred by the experiences that so closely match her own fantasies, or will she discover fulfillment she never imagined?

Warning: This title contains elements of nonconsensual sex, anal sex and m/m sex (less)

Citat:
Includes Rape Fantasy, Rape via coercion, Forced Seduction, and Rape while under the influence of drugs

Citat:
There is also Forced Masterbation, Forced Exhibitionism, Voyeurism, Consensual Menage, Buttsex, Oral sex, M/F, M/M, and M/F/M, F/F

It's Dark, Sociopathic, Un-nerving and Smoking Hot. I was Repulsed, Intrigued, and Embarrassed because it was Disturbingly Sensual.
I was introduced to Conrad in Conrad's First Girl. So I had to know more. His Manipulation knows no bounds!
This book is not for the faint of heart.
3.5 stars because the ending (the last 15%) of the book felt like it should have been another book. The last 100 pages felt like it was a epilogue/novella that should have been published separately. I am not complaining because it was HOT. But you'll see what I mean when you read it.

Alien Rule (Clans of Kalquor #2)

Citat:
Marked for execution, Jessica McInness knows joining the enemy is her only hope for survival. However when Kalquor’s crown princes arrive to rescue her, she discovers the three alien men aren’t quite what she hoped for in lifelong mates. Arrogant and brutish, the royal clan infuriates her—and awakens passions as no other men have.

The Kalquorians are determined to seduce the temperamental woman who inflames their lusts. They relentlessly pursue the hesitant Earther, resorting to forceful means to claim her as their mate. But love comes at a high price when the princes’ choice of a princess incites a rebellion on Kalquor…and endangers Jessica’s life.

Citat:
Kinky, Horny, Aliens?? I'm on board with that!!

Citat:
The Kalquorians live in clans of three men, sharing a mate. The Prince's clan is promised to the royal princess, but they share no love or sexual desire with her. But Jessica makes all their blood run hot!!

Citat:
This book was 10x's better than book one of the series. There was action, murder, fighting, and a little abduction. The sex was Hot but not as "rapey" as it was in book #1.

Tears of Tess

Citat:
Kidnapped. Drugged. Stolen. Tess is forced into a world full of darkness and terror.

Captive and alone with no savior, no lover, no faith, no future, Tess evolves from terrified girl to fierce fighter. But no matter her strength, it can’t save her from the horror of being sold.

Can Brax find Tess before she’s broken and ruined, or will Tess’s new owner change her life forever?

A New Adult Dark Contemporary Romance, not suitable for people sensitive to grief, slavery, and nonconsensual sex.

jag tror att om man sitter och runkar till sånt här (vilket är vad kvinnor gör) då blir man porr-skadad och får för sig allt möjligt.

2) Jag kan inte se att kvinnor som blir sexuellt upphetsade av kidnappning, knark-våldtäkt, och aliens tycker att vanlig vanilj-våldtäkt är en big deal.
Citera
2018-02-02, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo-Kris.
Jag håller med. Våldtäkt är hemskt.

Men du vet att sjukt många kvinnor tänder på sjuka grejer va? De gillar hårda tag och bli uppfostrade och att man bestämmer över dem och håller fast dem och så vidare. Konstigt va?
Det är inte ett dugg konstigt att man gillar olika grejer.

Men bara för att en person gillar att bli slagen och fasthållen så kanske man inte uppskattar att bli det av någon okänd när man är på väg hem från affären eller vid kopieringsmaskinen på jobbet.

De flesta vill inte ha det sex som de gillar med vem som helst, när som helst eller var som helst. Man brukar välja vem man vill ha sexet med och när och hur det ska ske.

Eler tänker du att bara för att man gillar hårda tag när man har sex så vill man ha sex jämt och med alla?

De som bara tänder på vaniljsex vill ju inte ha det ha det jämt och med alla, så varför skull de som gillar hårda tag vilja det?
Citera
2018-02-02, 15:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Men bara för att en person gillar att bli slagen och fasthållen så kanske man inte uppskattar att bli det av någon okänd när man är på väg hem från affären eller vid kopieringsmaskinen på jobbet.

De flesta vill inte ha det sex som de gillar med vem som helst, när som helst eller var som helst. Man brukar välja vem man vill ha sexet med och när och hur det ska ske.

Eler tänker du att bara för att man gillar hårda tag när man har sex så vill man ha sex jämt och med alla?

De som bara tänder på vaniljsex vill ju inte ha det ha det jämt och med alla, så varför skull de som gillar hårda tag vilja det?

1) Man kan njuta av det även om man blir tvingad.

2) Det kan vara mer upphetsande om man blir tvingad än om det är frivilligt.

3) Även om man blir tvingad och det inte är bra har man inte förlorat något på det. Man är en upplevelse rikare.

4) Det behöver inte vara en big deal att bli tvingad till sex. De flesta kvinnor känner sig tvingade i vanliga relationer så vad är skillnaden?
Senast redigerad av Babianen 2018-02-02 kl. 15:58.
Citera
2018-02-02, 17:13
Medlem
Citat:
1) Ja exakt vi kan titta på några random exempel,

Abduction

Alien Rule (Clans of Kalquor #2)

Tears of Tess

jag tror att om man sitter och runkar till sånt här (vilket är vad kvinnor gör) då blir man porr-skadad och får för sig allt möjligt.

2) Jag kan inte se att kvinnor som blir sexuellt upphetsade av kidnappning, knark-våldtäkt, och aliens tycker att vanlig vanilj-våldtäkt är en big deal.
Bra "källor" ....
Citera
2018-02-02, 17:16
Medlem
Citat:
1) Man kan njuta av det även om man blir tvingad.

2) Det kan vara mer upphetsande om man blir tvingad än om det är frivilligt.

3) Även om man blir tvingad och det inte är bra har man inte förlorat något på det. Man är en upplevelse rikare.

4) Det behöver inte vara en big deal att bli tvingad till sex. De flesta kvinnor känner sig tvingade i vanliga relationer så vad är skillnaden?
1/ Det kan vara mycket hemskare om man blir tvingad.
2/ Det kan vara mindre upphetsande om man blir tvingad.
3/ Man kan även vara förstörd för en lång tid framöver.
4/ Det kan vara en big deal att bli tvingad till sex.

Har du inga argument???
Citera
2018-02-02, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Tyvärr, logik går inte hem i denna tråd...
Citera
2018-02-02, 17:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Bra "källor" ....

Det visar vad kvinnor tycker är sexuellt upphetsande.

Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Det kan vara mycket hemskare om man blir tvingad.
2/ Det kan vara mindre upphetsande om man blir tvingad.
3/ Man kan även vara förstörd för en lång tid framöver.
4/ Det kan vara en big deal att bli tvingad till sex.

Har du inga argument???

1) Ja det kan vara sämre också men man förlorar inget på det.

3) Man blir inte förstörd av att få sex det är trams.

4) Nej det är det inte. För de felsta kvinnor känner sig redan tvingade vid frivilligt sex.
Citera
2018-02-02, 17:54
Medlem
Citat:
Det visar vad kvinnor tycker är sexuellt upphetsande.

1) Ja det kan vara sämre också men man förlorar inget på det.

3) Man blir inte förstörd av att få sex det är trams.

4) Nej det är det inte. För de felsta kvinnor känner sig redan tvingade vid frivilligt sex.
Ja, det visar vad vissa kvinnor tänder på. Men då måste du godkänna andras historier också.
Jag inser att det finna massa saker som kan tändå kvinnor, medans du har tunnelseende.
1/ Man=du? Annars är det nog så att du inte bestämmer vad kvinnor förlorar vid en våldtäkt, än hur mycket du vill.
3/ Man=du? Annars är det nog så att du inte bestämmer vad andra kvinnor tycker är trams.
4/ Att känna sig tvingad och att vara tvingad är väldigt stor skillnad. Har du källa på att de flesta kvinnor känner sig tvingad vid frivilligt sex? Det ska alltså vara över 50% av världens kvinnor, och de som är tvingad kan naturligtvis inte räknas dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in