Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Nä, alltså det räcker. Beskriv det inte som en psykoanalytiskt teori. Du är inte Freud, ditt jävla pucko. Sluta förolämpa oss andra med att tro att du är nån sorts frälsare. Du är samhällets leftovers.
1) Det är ingen teori det är så det funkar.
2) Den första sexuella turn on som man får när man blir tonåring är att vara passiv och bli våldtagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Kvinnor tycker inte det är skönt att bli våldtagna, och kvinnor vill inte bli våldtagna, ditt fanskap. Inte i tidig ålder eller i en sen sådan. Du har blivit traumatiserad som barn, och det har resulterat i ditt empatilösa beteende och oförstånd.
1) Det beror på hur mannen presterar men om han knullar hårt i 10 minuter är det klart att det är skönt och upphetsande. Varför skulle det
inte vara det?
2) The dirty secret är att
majoriteten av kvinnorna vill bli våldtagna men ingen man vill våldta dem. Ju mer oattraktiv kvinnan är desto mer gillar hon våldtäkt som en bekräftelse grej.
3) Jag började höra från mina vänner att det var hett med våldtäkt när jag var 10. Jag började tända på det runt 12. Jag slutade tända på det runt 18. Sen började jag tända på andra saker typ bli bunden, collared, public disgrace, såna saker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Att du ens försöker ursäkta ett brott för att du har en teori. En teori som du själv inte ens har ”prövat” för att det inte är ”din grej” men samtidigt hävdar att alla våldtäkter är bra. Vem fan är du ens?
1) Är det nån som har problem med att kvinnliga lärare våldtar sina manliga elever?
2) Jag skulle inte klaga om jag blev våldtagen, så länge jag inte blir misshandlad är det ingen big deal.
3) Skulle män klaga på om de blev våldtagna av kvinnor?
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Att du ens använder en siffra där 100 miljoner (?) köpt en bok med främst bdsm erotik, betyder INTE att det endast är kvinnor som köpt den och det betyder INTE att kvinnor tänder på våldtäkt. Alltså parallellerna du drar är så jävla ihåliga att femtio negerkukar säkerligen får plats där. Så jävla vidrig är du.
1) Det är inte "BDSM erotik" det är misshandel och våldtäkt. Sluta hitta på ursäkter.
2) Menar du att lika många män har gått och köpt 50 Shades? Really?
3) Om en man köper teen porr, går och ser en bio-film som handlar om teen sex (till exempel Lolita), hänger på ett teen-porr forum på Internet och diskuterar teen-porr med andra män, är han inte intresserad av att ha sex med teens då?
3) Samma sak gäller kvinnor köper man våldtäkts-porr då vill man bli våldtagen. Det är samma sak som teen-porr är för män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Nu talar du både för män och för kvinnor? Vem fan är du?!
Jag säger det som alla tänker men ingen vågar säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Att männen blev friade innebär inte att kvinnan ljög, ditt dumma fanskap. Det betyder att polisen fuckade upp hela utredningen då dom först ett år efter våldtäkten började sköta sitt jävla jobb men dessvärre hade för lite att gå på.
1) Det är klart att hon ljög. Varför skulle hon
inte gilla gangbang med 5 killar?
2) Om det var en man som hade haft sex med 5 kvinnor och ropat våldtäkt hade nån tagit det på allvar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Försök dig inte på det här med att läsa domar. Du är inkompetent och formar grejer till din fördel.
Jag har jurist-utbildning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Det är inget konstigt alls? Det är en fetisch i samtycke? Jag menar om du är sugen på glass så går du ju och hämtar glass. Men hur hade det känts för dig om jag hade tvingat i dig glass när du inte vill ha?
Det är en rätt stor skillnad.
1) "Nils 19 år tvingades äta glass av 5 jämnåriga tjejer. Nils grät och bad tjejerna sluta men de fortsatte att mata honom med vanilj-glass. Nils fick PTSD och är traumatiserad för resten av livet."
2) "Olof 25 år var på semester när en kvinna bröt sig in i hans hotellrum och tvingade honom att äta choklad-glass under vapen hot. Olof är deprimerad och funderar på att ta livet av sig."
3) "Karl-Alfred 50 år träffade en kvinna på krogen och följde med henne hem. Där blev Karl-Alfred fasthållen och tvingad att suga på en glasspinne med tropical smak. När övergreppet var över lyckades Karl-Alfred fly och ringde polisen. Karl-Alfred mår dåligt efter övergreppet och kan inte längre jobba som dagis personal."
4) Så här hemskt kan det vara att bli våldtagen som kvinna. Känner ni män traumat? Kan ni se hur man får sitt liv förstört?