Citat:
Tycker det hela verkar ganska iskallt redan nu.
Det är bara tomt prat om hur fantastiskt allt är, hur DFS är Sveriges hopp m.m.
Det skall vara gym, dagis, café, teater, you name it. Givetvis ny studio!
Folk ska träffas och bli kära, media kommer vända sig till DFS för kommentarer till nyheter och fråga "vad tycker svenskarna om det här?"
Det sa Frändelöv idag. Underförstått DFS skall tala för alla etniska svenskar.
Fan kom ner på jorden...
Ingrid bladdrade idag om drösvis med hus över precis hela landet, men de klarar knappt att finansiera ett sketet hus.
Insamlingen har sedan veckor stannat av och ligger på
370 000. Detta efter kanske ett års förberedelse och planering av DFS.
Samtidigt samlar jävla Ann Heberlein in över
700 000 till sin nya bok om våldtäkter på två dagar som jämförelse.
Nu skall man dessutom betala extra för att se Dan käka bratwurst på sitt premium konto.
Middag med Dan.
Lunch med Frändelöv.
Vilka grymma perks medlemmarna får för sina 1200 spänn om året.
Noll aktivitet, förutom insamlande av donationer. Dan har verkligen sjunkit i mina ögon.
Det står klart vad som är hans prioritet.
Donationer och åka på resor och konferenser, styrelsemöten och dricka öl och käka korv.
Säkerligen på DFS nota.
Det är bara tomt prat om hur fantastiskt allt är, hur DFS är Sveriges hopp m.m.
Det skall vara gym, dagis, café, teater, you name it. Givetvis ny studio!
Folk ska träffas och bli kära, media kommer vända sig till DFS för kommentarer till nyheter och fråga "vad tycker svenskarna om det här?"
Det sa Frändelöv idag. Underförstått DFS skall tala för alla etniska svenskar.
Fan kom ner på jorden...
Ingrid bladdrade idag om drösvis med hus över precis hela landet, men de klarar knappt att finansiera ett sketet hus.
Insamlingen har sedan veckor stannat av och ligger på
370 000. Detta efter kanske ett års förberedelse och planering av DFS.
Samtidigt samlar jävla Ann Heberlein in över
700 000 till sin nya bok om våldtäkter på två dagar som jämförelse.
Nu skall man dessutom betala extra för att se Dan käka bratwurst på sitt premium konto.
Middag med Dan.
Lunch med Frändelöv.
Vilka grymma perks medlemmarna får för sina 1200 spänn om året.
Noll aktivitet, förutom insamlande av donationer. Dan har verkligen sjunkit i mina ögon.
Det står klart vad som är hans prioritet.
Donationer och åka på resor och konferenser, styrelsemöten och dricka öl och käka korv.
Säkerligen på DFS nota.
Instämmer till fullo och det är en bra analys av situationen nu. Som gammal Motgiftare så kan jag allvarligt säga att jag är oerhört besviken på den riktning man nu valt och hur man verkar tro att sina gamla lyssnare har liberaliserats i sin syn på samhället och situationen av idag än att snarare har radikaliserats av den. Att ingå samarbete med Ingrid & Conrad i ett projekt som DfS tyder på att man tror på det förstnämnda, och ett samarbete med speciellt Ingrid kommer leda DfS i kraset om något.
Jag kan också berätta om att jag känner ett flertal gamla Motgiftare som nu bokstavligt talat är eld och lågor över att Motgift lierat sig med Ingrid & Conrad. Ingrid arbetade så mycket som för FIENDEN bara för lite mer än ett år sedan och den kontrajihadistiska ådran verkar fortfarande ha övertaget hos henne och det gör att hon brister något kolossalt i sina omvärldsanalyser hela tiden. Conrad är en arbetslös tönt som poddar 1 timme om dagen och lever på donationer som sin huvudinkomst. Tycker verkligen Dan och Magnus att dessa två är värdiga ledare för den "nationella resningen" som man säger sig stå för? För det gör iallafall inte många Motgiftare och det är ett faktum att det är så.
Många drogs tyvärr med i hypen kring DfS men man ska inte vara förvånad när dom gamla rävarna snart börjar lämna. DfS med sina storslagna planer kommer aldrig bli mer än en fantasi, och alla dom hus över hela Sverige som Ingrid pratar om kommer att stanna vid just där vid hennes prat. Kanske lyckas DfS få ett ruckel någonstans, men där är den absoluta kulmen.
Men Dan är väl iaf nöjd så länge pengarna kommer in på kontot så han kan leka nationell ledare och åka på konferenser i Europa och berätta om hur han leder motståndet i Sverige. Fyfan alltså vilken svikare.
Senast redigerad av Nordman88 2018-01-30 kl. 16:33.
Senast redigerad av Nordman88 2018-01-30 kl. 16:33.
Dan och Magnus hag supit för donationer vid något tillfälle.