Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Nej det är nåt som du har fått från film typ. Sex är sex hur det börjar är inte så viktigt.
Det är sånt man gjorde när man vad tonåring.
Du är tydligen fast i porrens fantasivärld. Det är mycket synd om dig.
Hångel kan man ägna sig åt i vilken ålder som helst. Hångel består av bl a tungkyssar, smekningar inklusive även lite tuffare tag och är en del av förspelet. Jag vet att du aldrig fått uppleva denna typ av erotiska yttringar utan drömmer dig bort i porrvärlden.
Citat:
Yeah... en video på en kille som blir påsatt av 2-3 tjejer kommer definitivt att leda till att han blir mobbad...
Ja, om han blir sexuellt förnedrad inför publik.
Citat:
Det är fel. För att det finns en massa saker som inte är PK att forska om eller säga.
Vad en skogstokig liten perverterad babianhona tycker bryr jag mig inte om. Jag förlitar mig istället på sakliga fakta inom diverse akademiska discipliner som psykologi, sexologi och även fysiologi.
Jag noterar att du saknar förmåga att skilja fiktion från verklighet. Om en skådespelares karaktär blir mördad i filmen på riktigt, då kan hen inte komma tillbaka från de döda och spela in en ny film.
Gruppvåldtäkter i en porrfilm är inte samma sak som de i verkligheten. Det är bara på låtsas med agerande porrskådespelare.
Citat:
Det är klart att de vill ha det på riktigt. Vill inte män ha sina fantasier på riktigt?
Nej, det vill de inte. Inte ens bögar vill bli knullade i röven och misshandlade mot sin vilja av aggressiva medfångar i fängelset.
Citat:
1) Det där är lögn och det vet alla kvinnor. Om man kommer så njuter man det. Det är självklart?
2) Eller gäller det vid frivilligt sex också: "bara för att jag kom 3 gånger betyder det inte att jag njöt av det, egentligen var det våldtäkt"?
3) Gillar du att bli avsugen mot din vilja?
1) Nej, det är sant och det vet alla kvinnor utom babianhonan för ”hon” är pervers och lider av parafilier.
2) Nej, det gör det inte.
3) Nej.