2018-02-01, 08:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Om någon här verkligen tror att det skulle varit en false flag när 3 gubbar i en sopbil blir överkörda av ett tåg så är det fasen dags att söka upp doktorn för en rejäl utredning om lämplig medicinering.. Q har väl sällan trollat så dåligt som detta..

För det första kan ju ingen tro att en sopbil kan utgöra ett allvarligt hot mot ett massivt amtrak-tåg, för det andra sätter man inte 3 pers i en sopbil om man tänker bli mosad när det räcker gott med 1 (eller ingen - lämna bilen på spåret istället).
Citera
2018-02-01, 09:22
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
NO DEAL till HRC sas det .

McCabe is just the first domino to fall, Rosenstein is next.
Disgusting abuse of power.

Här är alla Q-inlägg relaterade till RR=Rod Rosenstein i kronologisk ordning där nyaste är längst ner:

Så RR ryker och det sätter agendan att Mueller också ska bort. Varför är "vote count" så viktigt?
Citera
2018-02-01, 10:02
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om någon här verkligen tror att det skulle varit en false flag när 3 gubbar i en sopbil blir överkörda av ett tåg så är det fasen dags att söka upp doktorn för en rejäl utredning om lämplig medicinering.. Q har väl sällan trollat så dåligt som detta..

För det första kan ju ingen tro att en sopbil kan utgöra ett allvarligt hot mot ett massivt amtrak-tåg, för det andra sätter man inte 3 pers i en sopbil om man tänker bli mosad när det räcker gott med 1 (eller ingen - lämna bilen på spåret istället).

Du har skönt fokus tycker jag. Ignorerar allt som händer och finns verifierat sen fokuserar du endast på ett fåtal detaljer som du VET att ingen kan bevisa nu eller inom närmsta framtiden, du kan inte bevisa något heller så övningen blir ju tämligen meningslös men där hyser du inga dubier. Dina sannolikhetsbedömningar och kunskaper i tågurspårning spolar jag direkt ned i toaletten efter två minuters googlande:

https://www.cbsnews.com/news/amtrak-train-derailments-recent-list-washington/

Utdrag ur artiekeln ovan men det finns MÅNGA FLER exempel:

Här har du några stenar som orsakar urspårning:
Citat:
Oct. 5, 2015: A passenger train headed from Vermont to Washington, D.C., derailed when it hit rocks that had fallen onto the track from a ledge. The locomotive and a passenger car spilled down an embankment, derailing three other cars and injuring seven people.

Här spårar ett tåg ur när det kör på ett traktorsläp:
Citat:
March 9, 2015: At least 55 people were injured when an Amtrak train bound from North Carolina to New Jersey derailed after colliding with an oversized tractor-trailer that was stuck on the tracks in Halifax, North Carolina.

Här spårar ett tåg ur efter att det kör på ett fordon som kör på rälsen:
Citat:
June 23, 2014: An Amtrak train hit a vehicle that was apparently driving on train tracks in Massachusetts, killing three people in the vehicle and derailing the train just before midnight in a remote area about 24 miles southwest of Boston. None of the 180 people on board the train was injured.

Jag vet inte hur din begreppsvärld ser ut men om du tycker att det är rimligt att en STEN eller ett TRAKTORSLÄP kan få ett Amtraktåg att spåra ur men inte en sopbil på 20ton(konservativ uppskattning) undrar jag om du lever i en Salvador Dali-tavla.

Det finns rapporter att Amtrak-tåget han bromsa in efter varning från helikoptrar som följde tåget. Jag kan inte hitta källor på att de varnade tåget. trots att jag vet att jag läste det igår, men det är säkerställt att helikoptrar fanns på plats åtminstone, du kan undersöka det med några enkla googlingar. Så, tänk nu efter riktigt noga, i vilket läge skulle en helikopter kunna varna tågföraren? Om tåget står på rälsen eller om bilen kör på en avstängd väg. Varför sitter tre killar kvar i bilen om de fastnat på rälsen? Vilken position på rälsen hade sopbilen?

Efter din uppvisning i total inkompetens och obefintlig föreställningsförmåga tackar jag gudarna att du inte sitter på haverikommissionen.
Citera
2018-02-01, 10:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Du har skönt fokus tycker jag. Ignorerar allt som händer och finns verifierat sen fokuserar du endast på ett fåtal detaljer som du VET att ingen kan bevisa nu eller inom närmsta framtiden, du kan inte bevisa något heller så övningen blir ju tämligen meningslös men där hyser du inga dubier. Dina sannolikhetsbedömningar och kunskaper i tågurspårning spolar jag direkt ned i toaletten efter två minuters googlande:

https://www.cbsnews.com/news/amtrak-train-derailments-recent-list-washington/
Utdrag ur artiekeln ovan men det finns MÅNGA FLER exempel:
Här har du några stenar som orsakar urspårning:
Här spårar ett tåg ur när det kör på ett traktorsläp:
Här spårar ett tåg ur efter att det kör på ett fordon som kör på rälsen:
Jag vet inte hur din begreppsvärld ser ut men om du tycker att det är rimligt att en STEN eller ett TRAKTORSLÄP kan få ett Amtraktåg att spåra ur men inte en sopbil på 20ton (konservativ uppskattning) undrar jag om du lever i en Salvador Dali-tavla.

Det finns rapporter att Amtrak-tåget han bromsa in efter varning från helikoptrar som följde tåget. Jag kan inte hitta källor på att de varnade tåget. trots att jag vet att jag läste det igår, men det är säkerställt att helikoptrar fanns på plats åtminstone, du kan undersöka det med några enkla googlingar. Så, tänk nu efter riktigt noga, i vilket läge skulle en helikopter kunna varna tågföraren? Om tåget står på rälsen eller om bilen kör på en avstängd väg. Varför sitter tre killar kvar i bilen om de fastnat på rälsen? Vilken position på rälsen hade sopbilen?

Efter din uppvisning i total inkompetens och obefintlig föreställningsförmåga tackar jag gudarna att du inte sitter på haverikommissionen.
Klart det kan få tåget att spåra ur (det gjorde det också - i alla fall loket) men det leder ytterst sällan till skador på passagerarena - ineffektivare sätt att döda någon får man ju leta efter, och varför sätta 3 personer i sopbilen?

Traktorsläpet du tar upp som exempel var ett 12-hjuligt åbäke ungefär lika stort som loket... http://time.com/3737700/amtrak-north-carolina-derail/
Av de 55 skadade var 1 (en) allvarligt skadad. verkar det vara en effektiv attackmetod tycker du?

Och en gång till då - det finns inga fakta att "debunka" som du skriver eftersom Q fortfarande bara släpper spådomar fullt värdiga Nosferatu som är upp till var och en att efterhandskonstruera ihop med senaste tidens händelser allt eftersom.. Hade han varnat för tågolyckan INNAN hade det givetvis varit en helt annan sak..
Citera
2018-02-01, 11:15
Medlem
Citat:
Av de 55 skadade var 1 (en) allvarligt skadad. verkar det vara en effektiv attackmetod tycker du?

Varför tror du de måste döda?

Vad det här handlade om vet jag inte men förhoppningsvis får vi snart mer klarhet i det och att de kan hacka fordon vet vi
Citera
2018-02-01, 11:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg

Vad det här handlade om vet jag inte men förhoppningsvis får vi snart mer klarhet i det och att de kan hacka fordon vet vi

Vet vi att man kan hacka en amerikansk sopbil??
Menar du att någon skulle ha hackat bilen och fjärrstyrt den till spåret så kan man ju tycka att någon av de 2 överlevande sopgubbarna borde ha berättat att sopbilen körde av sig själv men att de valde att sitta kvar och åka med...
Citera
2018-02-01, 11:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg

Bilen såg inte ut att ha en automatiserad förare, speciellt inte då vi vet att Scania är de enda som just nu testar det med lastbilar..mem om du kan bevisa att sopbilen hade ett automatiskt kösystem så välkomnar jag detta
Citera
2018-02-01, 12:50
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Klart det kan få tåget att spåra ur (det gjorde det också - i alla fall loket) men det leder ytterst sällan till skador på passagerarena - ineffektivare sätt att döda någon får man ju leta efter, och varför sätta 3 personer i sopbilen?

"kan" och "ytterst sällan", kommer du ihåg att du nyss kallade alla som ens tänkte tanken för potentiella vårdtagare?

Vem har sagt att man var ute efter att döda? Varför sitter tre personer kvar i sopbilen även om det inte var en attack?

Citat:
Traktorsläpet du tar upp som exempel var ett 12-hjuligt åbäke ungefär lika stort som loket... http://time.com/3737700/amtrak-north-carolina-derail/

Dom andra två exemplen då, eller övriga i länken? Inte gör du dig väl skyldig till selektivt urval?

Effektivitet är beroende av syfte(okänt) och grad av framgång(okänt).

Vad vägde släpet då? En Amerikansk sopbil väger ca 35ton om det är en "long-hauler" och 25ton om det är lokal sopbil. Alla med grundläggande kunskaper i fysik förstår dessutom att det inte spelar någon roll hur STORT föremålet är utan MASSAN. Vad tror du har större chans att få ett tåg att spåra ur, en 50-tons sten på 2 x 2 meter eller ett spindelnät med måtten 1km x 1km?

Källa: http://www.waste360.com/blog/how-green-was-my-garbage-truck

Citat:
Och en gång till då - det finns inga fakta att "debunka" som du skriver eftersom Q fortfarande bara släpper spådomar fullt värdiga Nosferatu som är upp till var och en att efterhandskonstruera ihop med senaste tidens händelser allt eftersom.. Hade han varnat för tågolyckan INNAN hade det givetvis varit en helt annan sak..

Han skrev ju att det skulle bli false flag denna vecka? Bara för att man är insider vet man ju inte EXAKT vad som ska hända hela tiden och vilket utförande. I December varnade han för en false flag och sade att vi skulle "expect fireworks" samma dag så skedde en misslyckad sprängning i NYC.

Har du inte noterat att det bara är du samt en till gästspelare som anser att allt Q skriver är "kooood"? Det som är uppenbart för flera tusen andra är helt omöjligt för dig att förstå, ord som HRC, WJC och AS är som utdrag ur Zodiacbreven i dina ögon. Förstår du innebörden av "future proves past" och varför det är av sådan vikt?

Vad gör du här? Vad är ditt syfte? Det tråden handlar om vägrar du ju ens försöka förstå.
Citera
2018-02-01, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Här är alla Q-inlägg relaterade till RR=Rod Rosenstein i kronologisk ordning där nyaste är längst ner:

Så RR ryker och det sätter agendan att Mueller också ska bort. Varför är "vote count" så viktigt?

RR = Rosenstein?
Citera
2018-02-01, 13:00
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
RR = Rosenstein?

Ja, Rod Rosenstein.
Citera
2018-02-01, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Q har korresponderat med grävande anons i Research-forumen på 8chan inatt. Här är en sammanställning:

https://threadreaderapp.com/thread/958894425165398021.html

Lite utdrag:

Idag är det Freedom Day i USA. Förhoppningsvis släppts memot.

Jag kollade upp The Standard Hotels. Det är riktigt att Twitterkontot har en avvisande hand. Jag kollade vilka Twitterprofiler som Standard Hotels följer på Twitter och Madonna är en av dem.

StandardHotel twitterföljare: https://twitter.com/StandardHotels/following

Vad har vi nu?
The Standard Hotels (Miami, New York och Los Angeles)
Madonna
Adam Schiff (invald i samma distrikt som Standardhotellet i Los Angeles)
Misstankar om human trafficking och pedofili

Jag började fundera på musikvideos som Madonna har gjort genom åren.

http://www.telegraph.co.uk/travel/destinations/northamerica/usa/newyork/11684867/Madonna-reveals-new-music-video-shot-at-New-Yorks-The-Standard-High-Line.html

På 1990-talet gjorde Madonna en låt med Lenny Krawitz och musikvideon utspelar sig på ett hotell.
Vilket hotell?

Citat:
"The accompanying music video portrayed Madonna as a woman walking in a hotel hallway, looking distressed and tired from work, until being seduced into having sex with a mysterious man and woman. It caused controversy worldwide, due to its explicit sexual images, and was subsequently banned from MTV and other TV networks. The video, which contained imagery of sadomasochism, voyeurism, and bisexuality, made its US television debut December 3, 1990 on ABC during its late-night news program Nightline. The song was part of the setlist of three of her concert tours, the most recent being The MDNA Tour in 2012."

Justify My Love: https://www.youtube.com/watch?v=Np_Y740aReI
Citera
2018-02-01, 13:39
Medlem
Citat:
Vet vi att man kan hacka en amerikansk sopbil??
Menar du att någon skulle ha hackat bilen och fjärrstyrt den till spåret så kan man ju tycka att någon av de 2 överlevande sopgubbarna borde ha berättat att sopbilen körde av sig själv men att de valde att sitta kvar och åka med...

Lastbilar är mer avancerade än vad du tror, vad var det för årsmodel?

Dumheten bland deep state är stor, de har ju kört i långt över ett år att ryssarna såg till att trump vann valet. Man baxnar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in