2018-02-01, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nja, jag tycker faktiskt att det är bra för alla om hon har något annat som hon tycker om att göra.

Vem vet, det är kanske Sveriges Mästerkock om några år?

Möjligen Sveriges främsta kanin-kokerska? 😝🔫
Citera
2018-02-01, 09:02
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramafikation
Någon vänlig själ skulle ta och printa ut samtliga inlägg häri för att få madam att skifta fokus lite. Om hon för en sekund tror att hon är drottning på skriveriandet så kan vi klå henne (tror jag ;-) )
Ja, det skulle vara rättvist! Så mycket dynga hon skrivit som så många tvingats läsa så vore det på sin plats att hon får veta lite om vad folk i allmänhet anser om henne och hennes verk. Vore ju hemskt om hon lever i villfarelsen att någon tar till sig och tror på det hon framfört i sina brev och skrivelser. Jag hoppas att det framgått på något vis så att hon inte tror att det bara är den "elaka" åklagaren och polisen som velat sätta dit henne.

Det borde fan skickas en tjock lunta med printade inlägg härifrån till henne, så kanske poletten trillar ner.
Eller, den kanske aldrig gör det på en sådan människa som hon? Men, å andra sidan så blir hon ju otroligt förnärmad och argsint när någon är "dum" mot henne.
Det har vi märkt på i hur hon beskriver både Wenna och Mohammad.

Så, lite galen ilska skulle nog några inlägg härifrån ge utlopp för.
Citera
2018-02-01, 09:16
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Jodå, JM skriver vidare!

Men, det här var ju en bättre idé om att både sysselsätta sig och att skriva...

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/johanna-moller-jag-skriver-en-kokbok/
Åh Majj Gadd!!

I hennes "idéer" finns alltid en skenhelig, osmaklig bakomliggande agenda som går ut på att HON ska framstå som oskyldig och kärleksfull - mot sin far som hon mördat.
Helt skamlös är hon. Dessutom korkad och korttänkt, t.o.m ett barn genomskådar hennes tilltag.

Som när hon skrev att hon skulle starta en fond – i sin mördade pappas namn – för att hjälpa ensamkommande flyktingbarn.

Och det här nu med kokboken i brev till både Expressen och Aftonbladet. Förutom de sedvanliga lögnerna om hur oskyldig hon är och så tärande det är på häktet så inflikar hon med:
"Jag skriver en kokbok just nu. Min pappa och jag delade ett stort matintresse. Vissa av rätterna är pappas favoriter."

Så rubbat osmaklig och skamlös hon är!
Citera
2018-02-01, 09:30
Medlem
EndastJag01s avatar
Det verkar ju som att media får brev ganska regelbundet, som de inte publicerar eftersom det är det "vanliga"
Citera
2018-02-01, 10:15
Medlem
När faller hovrättsdomen i detta fall?
Citera
2018-02-01, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
När faller hovrättsdomen i detta fall?

27 februari kl.14:00
Citera
2018-02-01, 10:47
Medlem
EndastJag01s avatar
Kan hon verkligen få "många brev från människor som stöttar henne"?
Citera
2018-02-01, 11:17
Medlem
Citat:
Jodå, JM skriver vidare!

Men, det här var ju en bättre idé om att både sysselsätta sig och att skriva...

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/johanna-moller-jag-skriver-en-kokbok/
Jag såg det.
Kanske titeln blir "Mina mordiska grytor och döda kungskrabbor", på kokboken :-)
Hon kommer inte acceptera att hon är dömd stod det också i brevet till aftonbladet.
Citera
2018-02-01, 11:19
Medlem
Citat:
Hon har fått en ansiktskräm av en kvinna läste jag någonstans, det kan ju behövas till hennes bleka ansikte :-)
Citera
2018-02-01, 11:33
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Det är inte alls osannolikt. Christine Schürrer hade ett helt nätverk av personer som stöttade henne, och kanske fortfarande gör det ?
Citera
2018-02-01, 11:42
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Åh Majj Gadd!!

I hennes "idéer" finns alltid en skenhelig, osmaklig bakomliggande agenda som går ut på att HON ska framstå som oskyldig och kärleksfull - mot sin far som hon mördat.
Helt skamlös är hon. Dessutom korkad och korttänkt, t.o.m ett barn genomskådar hennes tilltag.

Som när hon skrev att hon skulle starta en fond – i sin mördade pappas namn – för att hjälpa ensamkommande flyktingbarn.

Och det här nu med kokboken i brev till både Expressen och Aftonbladet. Förutom de sedvanliga lögnerna om hur oskyldig hon är och så tärande det är på häktet så inflikar hon med:
"Jag skriver en kokbok just nu. Min pappa och jag delade ett stort matintresse. Vissa av rätterna är pappas favoriter."

Så rubbat osmaklig och skamlös hon är!
Ja, hon slutar aldrig att förvåna. En vidrig människa. Jag lider med JMs mamma, enligt min åsikt är det som att hon får ett knivhugg till.
Citera
2018-02-01, 11:50
Medlem
Citat:

Jag förstår dina tankar, men tyvärr så finns det många psykiskt störda människor i denna värld som ser upp till grova våldsbrottslingar och som är beredda att stötta och hjälpa dem till fullo. Till exempel så har många mördare, genom tiderna, fått otaliga beundrarbrev från skruvade personer som skickat dem pengar, velat inleda förhållanden med dem o.s.v. Mot bakgrund av allt detta, blir jag inte särskilt förvånad över att även den s.k. Arbogakvinnan får en massa uppvaktningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in