Citat:
Ursprungligen postat av
nils.flygel
Vet inte vad som är mer komiskt, Emils "hot" eller responsen från massmedia som på fullaste allvar räknar med att läsarna befinner sig så djupt inne i det autistiska spektret att alla former av samtalston och dubbla meningar är icke-existerande.
Bättre exponering kunde NMR och deras ideologi inte få. En annan fantastisk aspekt är den ökade polariseringen. Om man som alldaglig Svensson läser det här med bekymrad min är han/hon förmodligen bortom all räddning p.g.a. den grava autismen eller det partiska överseendet med hur sjukt bisarr artikeln är p.g.a. sin personliga/monetära relation till förintelsen av vårt folk/"mångkulturen".
Alla medel är tillåtna för att vidmakthålla status quo och social konformism i "känsliga frågor" sådana som lockar till ett "vi och dom"-tänk. Allt för att inte skaka äppelkorgen. Vad vore korgen utan äpplena, och äpplena utan korgen? Krampaktigt håller
Meit Fohlin (S) fast i handtaget med en borderlinebruds beslutsamhet, äpplena ska va i korgen, mumlar hon säkert uppjagat för sig själv innan och efter intervjun med helagotland. Fohlin kan redan för sitt inre se och känna spyorna medan hon hör tonerna av Thule när den rabiata kärringen maniskt skränar om NMR:s terrormetoder!
Tyvärr tror jag inte att Fohlin kommer att tvångsomhändertas och placeras i en madrasserad cell men jag tror inte heller att Emils upptåg kommer skada NMR, tvärtom kommer det nog locka över många sympatisörer.