Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Han är fruktansvärd att lyssna på. När han kör sin jävla bebisröst vill man bara slå en yxa i huvudet på han.
Citat:
Ursprungligen postat av
bobbby
TACK! Jag fattar inte hur andra som jag gillar står ut. Jag spelade ett avsnitt av Rollspelsklubben för en kompis och det enda han invände emot var Thomas.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, välkomna i klubben! Jag har väntat på er!
Citat:
Ursprungligen postat av
nouveaudouche
Håller med dig helt och hållet!! Josefin Johasson är väääääärst av alla. Avstår från att lyssna på avsnitt hon medverkar i. Skönt att hon inte är med lika ofta längre.
Tycker iofs hon blev bättre mot slutet (eftersom hon inte är med längre). Men 80% av hennes medverkan är ju de där jävla "skratten" jag önskar jag hade balls nog att köra på hennes shower. Ni vet..."Hhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa!!!!!". För minsta lilla grej. Önskar som sagt att jag hade balls nog att gå på hennes show och köra det (eftersom det STÖR UT allt annat) gång på gång och om jag blev konfronterad skulle jag dels ha ett klipp färdigt i mobilen samt säga, "inte så kul när det händer DIG va?". Ja, jag är en långsint, småaktig jävel...