2018-01-30, 09:26
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jaså? I Så fall är det något fel, för jag har två bevis på motsatsen.

Du kanske tycker det är svårt, men för mig är det inte jättesvårt att kombinera olika grejer i livet med att spela. Jag har t.ex. absolut inga problem att kunna spela wow och knulla efteråt.

Haha Touché

OnT: Kommer C'thun inneha base-dmg eller anta sin Nerf-version?
Citera
2018-01-30, 10:44
Medlem
Opilus5500s avatar
idag är live Q&A

https://worldofwarcraft.com/en-us/news/21487248/join-us-for-a-live-developer-q-a-tuesday-1-30

Förvisso för nästa expansion, men de kan komma frågor om classic denna, och de får vi hoppas på =))..

Kanske får en hint hur långt de kommit, och vi kanske får datum för "Beta test för vanilla? =)...

Längtar till WoW Classic vanilla =)), förstå springa runt i Stv veta att de kommer inge flygande gankers nu utan man kan questa ifred. Eller spela med riktiga spelare ingen curlade wow legion barn.
Citera
2018-01-30, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
idag är live Q&A

https://worldofwarcraft.com/en-us/news/21487248/join-us-for-a-live-developer-q-a-tuesday-1-30

Förvisso för nästa expansion, men de kan komma frågor om classic denna, och de får vi hoppas på =))..

Kanske får en hint hur långt de kommit, och vi kanske får datum för "Beta test för vanilla? =)...

Längtar till WoW Classic vanilla =)), förstå springa runt i Stv veta att de kommer inge flygande gankers nu utan man kan questa ifred. Eller spela med riktiga spelare ingen curlade wow legion barn.

Fetade: Spelade du på en ultra-low pop-realm eller är du sarkastisk?

STV är corpse camp & ganka low-levels heligaste plats.
Citera
2018-01-30, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R

Det bevisar ju bara hur absurt lite han kan om vanilla. Men det är inte särskilt förvånande
Citera
2018-01-30, 13:08
Medlem
glorups avatar
tokens är väl vanilla ? relics också ?

en fråga på http://www.wowhead.com/news=275482/world-of-warcraft-classic-servers-what-we-know-so-far

var Will WoW Tokens be allowed?
Citera
2018-01-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
tokens är väl vanilla ? relics också ?

en fråga på http://www.wowhead.com/news=275482/world-of-warcraft-classic-servers-what-we-know-so-far

var Will WoW Tokens be allowed?

Wow tokens fanns inte i vanilla. Det är ett sätt att köpa guld från blizzard.

Relics är det du använder i ditt artifact weapon. Fanns också för paladins och någon mer klass i vanilla. För paladins så kallades de librams om jag kommer ihåg rätt.
Senast redigerad av Woozah 2018-01-30 kl. 13:14.
Citera
2018-01-30, 13:18
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Wow tokens fanns inte i vanilla. Det är ett sätt att köpa guld från blizzard.

Relics är det du använder i ditt artifact weapon. Fanns också för paladins och någon mer klass i vanilla. För paladins så kallades de librams om jag kommer ihåg rätt.

Librams, Totem och en till har jag för mig
Citera
2018-01-30, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Librams, Totem och en till har jag för mig

Ja för druids. Kommer dock inte ihåg vad dom heter.
Citera
2018-01-30, 13:58
Medlem
Citat:
Ja för druids. Kommer dock inte ihåg vad dom heter.

Idol
Citera
2018-01-30, 14:15
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R

Citat:
Det bevisar ju bara hur absurt lite han kan om vanilla. Men det är inte särskilt förvånande

Han kanske menar att man inte kan bli gankad av folk som kommer från luften, vilket är sant då flying mounts inte fanns i vanilla.
Citera
2018-01-30, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Han kanske menar att man inte kan bli gankad av folk som kommer från luften, vilket är sant då flying mounts inte fanns i vanilla.

Det är sant. Men han skrev också "questa i fred" vilket är helt osant då STV var helt ospelbart på medium-stora servers. Man kunde inte ens gå till en quest givare utan att bli gankad i 25 minuter.
Citera
2018-01-30, 17:03
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Det är sant. Men han skrev också "questa i fred" vilket är helt osant då STV var helt ospelbart på medium-stora servers. Man kunde inte ens gå till en quest givare utan att bli gankad i 25 minuter.
Mysigt.
Hade min twink rouge loggad utanför arenan där. Oj minnena. Samma med black rock. Död åt förintelse på lördag när alla guilds skulle raida samma tid. Haha.

Tror dock inte det blir samma feeling på det här. Alla kan, vet och har spelat för mycket wow. Inget är ett mysterium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in