2018-01-30, 13:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Buckard på gamla dagar är något tröttsam och självupptagen ...
Hur menar du med självupptagen?, vilka program på gamla dar fanns det?
Citera
2018-01-30, 15:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Premissen för att vara en imitatör, är ju att självet är upptaget utav andra
Citera
2018-01-31, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Tja, jag såg/hörde honom på Boulevardteatern för några år sedan när han skulle
intervju Anna Odell. Han inledde helt själv på scen och höll på rätt lääänge innan
huvudpersonen fick komma in.

Och så hörde jag honom på en demonstration mot det Nya Nobelhuset i samband
med en moderat konferens nära Karlaplan där Björn Tarras-Wahlberg bjudit in en
hel mängd talare och bl a då Buckard, som var rätt långrandig. Det har var alltså
ett utomhusevenemang med lastbil och rätt mycket folk.
Citera
2018-12-21, 20:03
Medlem
Årets säsong startar 29 december. Tror Svens dag kan bli riktigt underhållande.

Humor blandas med allvar när fem folkkära stjärnor flyttar in på ett slott tillsammans. I årets Stjärnorna på slottet möter vi Sven Melander, Camilla Läckberg, Kajsa Ernst, Alexander Karim och Lena Söderblom.
Citera
2018-12-22, 07:51
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Årets säsong startar 29 december. Tror Svens dag kan bli riktigt underhållande.

Humor blandas med allvar när fem folkkära stjärnor flyttar in på ett slott tillsammans. I årets Stjärnorna på slottet möter vi Sven Melander, Camilla Läckberg, Kajsa Ernst, Alexander Karim och Lena Söderblom.

Av dessa är det ju bara Svens dag jag tror kan bli skoj. I övrigt känns det rätt tråkigt...
Citera
2018-12-29, 20:13
Moderator
Dr Kings avatar
Sven Melons dag idag. Tillsammans med Camilla Läckberg är han väl den enda deltagaren i årets säsong som är känd av en majoritet av det svenska folket. Självgoda Läckberg har alla förutsättningar att bli årets svin som kommer att ta stor plats på alla dagar inkl. sin egen.
Citera
2018-12-29, 20:22
Medlem
Sven Melander gjorde en Freudianare inledningsvis vid champagnen där han stod ensam och skämtade om "stjärnan på slottet"(singularis). Alltså ursäkta med vad i HELVETE är det här för pissigt programformat? Jag har aldrig tålt det och har redan slutat tittat på den enda "stjärnans" program i "Stjärnorna på slottet"

"Stjärnorna" är (sedan ett ANTAL ÅR tillbaka) av den kalibern man kanske tycker att man känner igen dem när man ser dem i rulltrappan på NK, och så funderar man på om det var någon som gick parallellklass på gymnasiet eller om det var någon man har jobbat med någon gång eller sett på en fest eller kanske en gammal lärare från högstadiet(?).

Undantaget Läckberg. Men alltså hur intressant är hon. Denna "öppna bok". No fucking pun intended!

Intresset är NOLL.
Senast redigerad av heavenorlasvegas 2018-12-29 kl. 20:24.
Citera
2018-12-29, 20:29
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Sven Melander gjorde en Freudianare inledningsvis vid champagnen där han stod ensam och skämtade om "stjärnan på slottet"(singularis). Alltså ursäkta med vad i HELVETE är det här för pissigt programformat? Jag har aldrig tålt det och har redan slutat tittat på den enda "stjärnans" program i "Stjärnorna på slottet"

"Stjärnorna" är (sedan ett ANTAL ÅR tillbaka) av den kalibern man kanske tycker att man känner igen dem när man ser dem i rulltrappan på NK, och så funderar man på om det var någon som gick parallellklass på gymnasiet eller om det var någon man har jobbat med någon gång eller sett på en fest eller kanske en gammal lärare från högstadiet(?).

Undantaget Läckberg. Men alltså hur intressant är hon. Denna "öppna bok". No fucking pun intended!

Intresset är NOLL.
Men negern har ju faktiskt varit statist i en Beckfilm.
Citera
2018-12-29, 20:57
Medlem
Silvernés avatar
Sven har glasögon ala farmen sebastian
Citera
2018-12-29, 21:01
Medlem
Knotknets avatar
Jag tycker programidén är bra men förstår inte varför SVT alltid ska tjata sönder bra program. Det finns inga fler stjärnor som inte har varit med så då ska man lägga ned programmet. Otroligt tråkigt och menlöst gäng som de har tagit fram i år.
Citera
2018-12-29, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag tycker programidén är bra men förstår inte varför SVT alltid ska tjata sönder bra program. Det finns inga fler stjärnor som inte har varit med så då ska man lägga ned programmet. Otroligt tråkigt och menlöst gäng som de har tagit fram i år.

Precis som i "Så mycket Bättre" och alla andra liknande program. Tycker slottet blir lite tradigt faktiskt när man i en timma ska sitta och lyssna på deras livshistorier. Så intressanta är de inte.
Citera
2018-12-29, 21:12
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Sven Melander är väl den enda riktiga superstjärnan denna säsongen. Sett till vad han gjort och hur allmänt känd han är.

Läckberg är ju ett skämt. Känd men mer för att hora för medier..Annars är hon en vanlig deckarförfattare varken mer eller mindre än någon annan.

Resten är vanliga skådespelare. Kända såklart..men ingen superstatus för gemene man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in