Citat:
Ursprungligen postat av
SooFree
Fan skulle jag kika in i den här tråden för och därmed på bilderna i länken Dessutom när man redan läst tråden om den vidriga våldtäkten i Sundsvall.
Det här fruktansvärt bortom beskrivning. GM är förmodligen någon överspänd gangster-wannabe. Brutaliteten i överfallet tyder med sannolikhet på en person med förnedrande kvinnosyn. Förmodligen lite extra mot svenska blondiner. "Billig svennehora" typ. Men tjejen visade sig troligen vara en kvinna med skinn på näsan som inte ville veta av något kladdande av en sjaskig Scarface-imitatör.
Detta hände alltså inne på en nattklubb. Då
måste det ju bara, i alla fall i mitt tycke, finnas någon som vet vem som är eller har sett GM. Lagt märke till honom. Kan ge ett signalement. Detta måste ju bara gå att lösa. Ska svenska kvinnor snart varken kunna gå där det inte finns folk eller där det finns gott om andra utan att överfallas å det brutalaste.
Man mår illa. Just nu har man bara lust att slå GM ordentligt i skallen med ett baseball-trä.
Hoppas att tjejen i Malmö trots allt inte blev allför illa tillltygad. Drar mig till minnes ett fall i Malaga, Södra Spanien som jag läste om för något år sedan. Där en blond dansk tjej i sena tonåren tillsammans med några väninnor stod i kön till ett nöjesställe. Då dyker ett gäng marockaner, så kallade gatubarn, i ungefär samma ålder upp och börjar härja mot tjejerna och ska, om jag minns rätt, tränga sig före m.m. Detta protesterar då b.l.a den danska tjejen (ganska naturligt) emot. Hela stöket slutar med att en av killarna slår en flaska i huvudet på den danska tjejen. Och inte nog med det. Detta tar så illa att hon kommer att förlora synen på det ena ögat.

:no
Tillägg: Hur i hela helvetet kan förundersökningen redan vara nedlagd ??. Hur i glödheta har det inte kommit fram något vittne ???. Hur många har polisen förhört utöver brottsoffret ???. Även om vissa vittnen kanske nu eventuellt skyddar GM, så kan väl inte alla nattklubbens besökare vara lojala med denne??. Vad innerst inne är det som händer ???.
Godnatt Sverige (ska faktiskt försöka sova nu), fast uttrycket får väl lite dubbelt betydelse i tider som dessa.