2018-01-29, 23:45
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
175 cm lång? Garanterat en svensk. Medellängden för babbar är väl 160?

Medellängden för svenskar är 181,5 cm (enligt Wikipedia).

Så han är från MENA. 175 cm är ganska kort för en 25-åring.
Citera
2018-01-29, 23:47
Moderator
-Info-s avatar
Sedan är inte detta direkt ett svenskt beteende:

Citat:
Sophie var ute med sin vän på nattklubben Babel i Malmö i lördags natt. När de var på dansgolvet kände hon hur någon drog i hennes väska. När hon vände sig om stod en man och kollade på henne.

– Jag vände mig om igen. Då kände jag hans hand på min rumpa och mellan mina ben, säger hon.
Citat:
Sophie slog till den tafsande mannen för att få bort honom. Då svarade han med ett knytnävsslag i hennes ansikte. Hon och hennes vän bestämde sig för att lämna stället innan allt eskalerade. Precis när de skulle gå slog han till henne med en flaska som träffade på vänster sida av ansiktet.

- Grovt och fräckt tafsande.
- Knytnävsslag på en okänd tjejs ansikte.
- En flaska på en okänd tjejs ansikte.
Senast redigerad av -Info- 2018-01-29 kl. 23:50.
Citera
2018-01-29, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
175 lång, mörkt hår och reagerar med övervåld när han blir avvisad och kränkt... låter pursvenskt i mina öron.

Mörkt hår är en rätt vanlig hårfärg bland pursvenskar och nazister. Eller är Jimmy Åkesson inte pursvensk kanske? Var inte Adolf Hitler nazist kanske?
Citera
2018-01-29, 23:56
Medlem
L.Kollbergs avatar
Hur definierar ni en svensk? Får han heta Johansson som tvillingsystrarna eller Andersson, Larsson, Persson eller får han heta Ibrahimovic, Durmaz eller Toivonen?
Gärningsmannen är en man som är väldigt lätt kränkt och som brukar få som han vill. Troligtvis har han inte läst en bok de senaste fem åren och lämnat skolan med rätt dåliga eller inga betyg. Allmänbildning vet han inte vad det är. Kvinnor är en accessoire som en bil eller en märkesjacka fast man blir lite mer upphetsad att få ligga än när man sätter sig i en Lamborghini.
När kompisar eller kusiner är med tappar man ansiktet om blondinen säger nej eller till och med blir arg när man försöker tafsa på hennes f. Då måste man visa kompisarna och kusinerna att man är en riktig karl. Slår till. Och när blondinen tror att det var allt får hon flaskan i ansiktet. Slut med fejset. Och sen drar gänget. Och firar killen som visade slampan var skåpet ska stå.
När fallet hamnar i media ringer man ett samtal eller skriver ett mejl på Feijan till tvillingsystrarna. Och visar dem igen att det är bättre att hålla käften. Och i kretsarna visar man bilderna på slampan med det bloddränkta ansiktet och alla skrattar och klappar honom på axeln.
Nej, ni har nog rätt. Gärningsmannen heter inte Andersson, inte Johansson heller. Vi får se vad som händer de närmaste 48 timmarna. De är avgörande.
Citera
2018-01-30, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Sedan är inte detta direkt ett svenskt beteende:

- Grovt och fräckt tafsande.
- Knytnävsslag på en okänd tjejs ansikte.
- En flaska på en okänd tjejs ansikte.
Det är ett lättkränkt beteende. Fler fiskar finns alltid i sjön men vissa män förstår inte det. En vacker ung kvinna avvisar och blir bestraffad omedelbart av en man som har detta "du ska ta min kuk"-beteende inbyggt. Det är väl risken dessa kvinnor själva har valt att ta när de pyntar sig för att locka till sig sexuellt aggressiva män. Det är ett omedelbart problem för henne och egentligen borde hon då stanna upp och lära sig av erfarenheten. Det kanske hon har gjort men nu går "samhället" in och ska skuldbelägga män i allmänhet vilket eldar på de motsättningar som redan bubblar i Malmö och Sverige. Inte bra.
Citera
2018-01-30, 00:10
Medlem
Bor själv i malmö sedan 18 år, gått ut en hel del genom åren och sett eländet live, fick själv en flaska i huvudet på hipp för ca 15 år sedan, givetvis så var det ingen som sett händelsen, däremot så var det ett killgäng med icke svensk härkomst på 4-5 perssoner bakom mig vid dansgolvet!
Lider med BO, malmö är fullt av dessa typer och dom finns på nattklubbarna!
En annan gång fick jag en askkopp av glas i ryggen på gamla heartbreake, och utanför kungsparken efter studentfirande kom ett gäng av arabisk härkomst och misshandlade en vän utan vi sett dom tidigare! Listan är lång och det är ungefär samma trista oprovocerade våld som återkommer! Polisen känner väl till detta, men kan inte bevisa! Säger bara att malmö skulle behövt en kamera i varje gathörn, då skulle det bli betydligt lättare å visa verkligheten och bilden av alla gärningsmän, majoriteten är inte svenskar och behöver hårda straff!
Citera
2018-01-30, 00:28
Medlem
fostroms avatar
Bor man i Malmö och är medveten om de faktiska omständigheterna i staden, läser mellan raderna i lokal media och lägger örat mot marken så förstår man ganska omgående att GM inte är en pursvensk påg. Babel är närmast kliniskt rent på svennar. Här möts allehanda babbar och svenska tjejer som "gillar olika". Vackert så, men tragiskt när illusionen om mångkulturens fördelar går i kras. Vi lär få se mycket mer av liknande innan polletten trillar ned hos de som vurmar mångkultur.
Citera
2018-01-30, 00:57
Bannlyst
Babel är väl ett tillhåll där stadens kriminella festar upp sina knark och mordpengar?

Ingen kommer gripas i vanlig ordning. Polisen lägger locket på de vet att det råder tustnadskultur och de har inga befogenheter. Då är det bättre att sitta på stationen och dricka kaffe eller äta grillkorv med pojkarna på Seved.
Citera
2018-01-30, 01:03
Medlem
Dom kunde kollat utsläppet men ville inte sätta dit apan.Tog det 40 min för ambulansen och polisen..haha var dom på nån skjutning .Frågan är varför tjejerna fortsätter gå på ställen som släpper in babbar.Bra reklam för stället när det sitter blodiga brudar i entrén.
Senast redigerad av OberynMartell 2018-01-30 kl. 01:08.
Citera
2018-01-30, 01:05
Bannlyst
Kan det vara H*ng ? Han syns ofta på Babel och stämmer in på beskrivningen. Även Mekki stämmer in när jag tänker efter.
Citera
2018-01-30, 01:07
Medlem
ShortEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scip
10 spänn på att tjejen eller hennes polare känner till gärningsmannen eller hans polare och vågar nu inte prata med snuten.
Och det anar snuten därav den snabba nedläggningen ifrån deras sida.
Även att fallet är öppet och vågar något vittne gå hela vägen så att det håller i en rättegång så tar dom naturligtvis tag i det men dom kan ju inte tvinga folk till att vittna.

Ursäkta, men där tror jag minsann att du kan ha fel. Det finns väl något som heter vittnesplikt?
Citera
2018-01-30, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Ursäktar skulle jag nog inte säga men när svenska blonda kvinnor är så naiva och ska gå på klubbar där dom vet att mestadels av människorna är antingen invandrare eller kriminella då tycker iallafall jag att såna tjejer förtjänar lite av verkligheten. Uppenbarligen är kvinnan likadan själv eftersom hon drar säg till såna människor som hänger på Babel annars hade hon inte gått ditt alla vet att babel är en jävla blatte klubb.

Då är det snarare människorna som beter sig jävligt illa som:
- Skall lära sig hyfs
- Skall sitta i fängelset
- Skall sitta i fängelset och sedan bli utvisade.

Alla människor skall kunna röra sig fritt i Sverige. På nattklubbar (vid rätt ålder), på rastgårdar, på basketplaner, på skogspromenader etc utan att bli utsatta för någon form av övergrepp eller kränkning.

Så här är det: en nattklubb går man till för att dansa, bli full och ha roligt. De som går dit av annan anledning hör inte hemma där. Kvinnan har gjort 0 fel, punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in