2018-01-29, 21:44
Medlem
Signaturbrott för araber. 110% blattegaranti på denna fega attack.
Aldrig att en svensk man skulle sjunka till denna nivå.
Citera
2018-01-29, 21:50
Medlem
nilam30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Många svenskar har mörkt hår.
Exakt. De flesta faktiskt.

"Hon hörde inte honom prata, så hon vet inte hur han låter. Men hon uppskattar att han var i 25-årsåldern, är 1,75 meter lång, hade lite kraftigare kroppsbyggnad och att han hade mörkt hår samt en mörk långarmad tröja på sig."

Min tolkning; 20-35 år, kraftigt byggd, medellång (skandinaviskt sett), mörkt hår, svart tröja.

Kan vara vilken kille som helst i medellängd, vältränad/lite stabbig, med mörkt hår och svart tröja.

Enligt signalementet kan det vara grannen så vitt jag vet.
Citera
2018-01-29, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Dessutom ser de ut som utypen som går till den här typen av ställen för få lite gratis näsgodis utan att förstå att de till slut måste erbjuda något tillbaka.

Yes. Det var min första tanke också. Massa kokain- och partybimbos.

Nåväl, det var ingen fin SD-tjej som råkade illa ut. Så det spelar ingen roll. De fick sin mångkultur som de ville.
Citera
2018-01-29, 21:58
Medlem
Gregor-Samsas avatar
175 lång, mörkt hår och reagerar med övervåld när han blir avvisad och kränkt... låter pursvenskt i mina öron.
Citera
2018-01-29, 21:58
Medlem
nilam30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilam30

"Hon hörde inte honom prata, så hon vet inte hur han låter. Men hon uppskattar att han var i 25-årsåldern, är 1,75 meter lång, hade lite kraftigare kroppsbyggnad och att han hade mörkt hår samt en mörk långarmad tröja på sig."

Min tolkning; 20-35 år, kraftigt byggd, medellång (skandinaviskt sett), mörkt hår, svart tröja.

Kan vara vilken kille som helst i medellängd, vältränad/lite stabbig, med mörkt hår och svart tröja.

Jag citerar mig själv i brist på annat.
Ni som har inte bättre för er än att spamma med diverse mer eller mindre underbyggda (googla gärna ordet om ni behöver) inlägg - återgå till forumet Integration och invandring och hitta ett ämne och likasinnade och go bananas.
Citera
2018-01-29, 22:03
Medlem
nilam30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
175 lång, mörkt hår och reagerar med övervåld när han blir avvisad och kränkt... låter pursvenskt i mina öron.
Kan vara så och kan hålla med dig, fast det är få pursvenska män som låter sin aggressivitet ta över. Men det händer.
Citera
2018-01-29, 22:09
Medlem
Oldberrys avatar
Är verkligen allt det där blod? ser lite grann ut som vin en del av det i alla fall.
Citera
2018-01-29, 22:19
Medlem
DoyDoyys avatar
En kulturberikare helt klart. Kvinnorna som röstat för detta "öppna" spännande samhälle är dem som tar största skada av det. Det har vi alla sätt i flera år och skrikit oss hesa över.

Men som vi alla vet blev man kallad rasist, nazist osv. Ni har fått den verkligheten som alla visste den skulle leda till. Bra jobbat, tycker inte synd om någon av er. Skyll er själva
Citera
2018-01-29, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
Varför skulle någon ens gå på babel när det hänger en massa kriminella personer med tanke på dess historik. Har svenska tjejer inget vett innanför pannbenet eller? Man ska inte behöva ha en IQ på 130 för att veta att Babel är en plats man ska undvika!

För att offret är en sådan som gillar blattar.
Citera
2018-01-29, 23:13
Medlem
L.Kollbergs avatar
Polisen lägger alltså ner förundersökningen eftersom man inte hittat vittnen på ett dygn. Bilderna kan faktiskt ses som lite konstiga. När jag bildgooglade de kom ordet zombie upp. Man undrar lite om vem som tar närbilder på en tjej med sönderslaget ansikte?
Men lyckligtvis verkar ju ansiktet inte sönderslaget, det är nog för det mesta blod som rann kors och tvärs, svårt att se de sår som ska ha sytts på sjukhuset. Både systern och BO har nu tagit bort inlägg från sina FB-sidor.
Mina källor säger att Babel är ett okej ställe och inte någon no-go area. Som överallt i Malmö kryllar det av folk vars föräldrar har rötter i olika delar av världen. Ingen stad i Sverige är så diverse som Malmö. Hoppas att vittnen hör av sig och att händelsen uppklaras.
Citera
2018-01-29, 23:36
Medlem
175 cm lång? Garanterat en svensk. Medellängden för babbar är väl 160?
Citera
2018-01-29, 23:42
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilam30

Nej. Han är inte vem som helst. För att citera mig själv (skrev detta tidigare i tråden):

Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Mörkt hår. Kort. Ej en svart afrikan. Ej en mager afghan.

Troligen då från MENA.

En svensk är det sista han är. Sannolikt är han från MENA.
Senast redigerad av -Info- 2018-01-29 kl. 23:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in