2017-12-04, 14:57
Medlem
wiibacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Ny programledare, Frida Boisen, istf Grimlund.

https://www.expressen.se/dinapengar/hon-ar-ny-programledare-i-lyxfallan-i-tv3/

strange att massmedier inte naglat Patrick Svinhund mer??? han ger en 10 på slime bag skalan
Citera
2017-12-04, 16:06
Medlem
Min 25 åriga granne ska ha för något år sedan ha legat med honom på en Viking Line kryssning. Det enda jag vet är att han har under medel avseende penis.
Citera
2017-12-05, 22:44
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Jackie Ferm "hänger ut" Grimlund nu på sin Instagram.

Säkrat det inlägget för den som är intresserad om några veckor.

jackieferm Hej alla! Lika bra att jag också går ut med detta nu. Några veckor efter inspelningen av lyxfällan (jag var min bästa väns inneboende då och hon var med i programmet) så träffade jag Patrick Grimlund på ett event. Där han drog mig åt sidan i höfterna mot ett hörn där ingen stod (han var väldigt berusad), kysste mig plötsligt med sin alkohol-stinkande andedräkt, stack in sin torra tunga och viskade i mitt öra att han ville ha mig. Jag drog därifrån direkt efteråt.
Detta var 2011 och jag var 20 år gammal. Jag tyckte ju han såg bra ut men i efterhand så kändes det inte bra alls... Jag kände mig som en docka han bara kunde ta tag i och göra sådär med... med hans snustorra läppar. Det blev så konstigt med tanke på inspelningen några veckor innan osv. Att han dessutom är nästan 20 år äldre än mig. Så #metoo - eftersom han uppenbarligen bettet sig såhär mot fler kvinnor känns det som att jag kan släppa masken och inte behöva ”vara trevlig” när jag stöter på honom igen. Vilket gjort mig nervös eftersom jag har velat upprätthålla en bra atmosfär med olika tv-kanaler som ibland hör av sig. Så! Puh! I did it. #metoo (Flera av mina vänner vet redan detta, bara skönt att få släppa ut det helt och fullt). #rövardotter
Citera
2017-12-06, 09:34
Medlem
mikael_svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired

jackieferm Hej alla! Lika bra att jag också går ut med detta nu. Några veckor efter inspelningen av lyxfällan (jag var min bästa väns inneboende då och hon var med i programmet) så träffade jag Patrick Grimlund på ett event. Där han drog mig åt sidan i höfterna mot ett hörn där ingen stod (han var väldigt berusad), kysste mig plötsligt med sin alkohol-stinkande andedräkt, stack in sin torra tunga och viskade i mitt öra att han ville ha mig. Jag drog därifrån direkt efteråt.
Detta var 2011 och jag var 20 år gammal. Jag tyckte ju han såg bra ut men i efterhand så kändes det inte bra alls... Jag kände mig som en docka han bara kunde ta tag i och göra sådär med... med hans snustorra läppar. Det blev så konstigt med tanke på inspelningen några veckor innan osv. Att han dessutom är nästan 20 år äldre än mig. Så #metoo - eftersom han uppenbarligen bettet sig såhär mot fler kvinnor känns det som att jag kan släppa masken och inte behöva ”vara trevlig” när jag stöter på honom igen. Vilket gjort mig nervös eftersom jag har velat upprätthålla en bra atmosfär med olika tv-kanaler som ibland hör av sig. Så! Puh! I did it. #metoo (Flera av mina vänner vet redan detta, bara skönt att få släppa ut det helt och fullt). #rövardotter
Men Jackie Ferm, jag vet inte!

Känns lite som att lyssna på Puma Swede när hon berättar om sexuella trakasserier inom branschen.
Citera
2017-12-06, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Min 25 åriga granne ska ha för något år sedan ha legat med honom på en Viking Line kryssning. Det enda jag vet är att han har under medel avseende penis.

Är det medel för alla män? Eller medel för dom män din granne legat med?
Citera
2017-12-06, 22:06
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael_svensson

Känns lite som att lyssna på Puma Swede när hon berättar om sexuella trakasserier inom branschen.

Det kan jag inte värdera. Det är så hon har skrivit. Den som känner att han behöver kan ju kommentera eller tiga för alltid.
Citera
2018-01-13, 10:53
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired

Han har ju knappast begått ett övergrepp genom att försöka få någon i säng. Sånt jävla bullshit folk kommer dragande med för att desperat få vara en del av #metoo-rörelsen.
Citera
2018-01-29, 17:33
Medlem
Jackie Ferm kan inte ha alla hästar hemma om hon gör ett #metoo av det där.

En vuxen människa som stöter på en vuxen människa.
Citera
2018-01-29, 20:11
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox

Men han hade ju snustorra läppar, för bövelen! Och torr tunga, dessutom. Det verkar ha varit det största problemet för fröken Ferm, att hans slemhinnor inte var fuktiga nog. Inte hennes heller, uppenbarligen.
Citera
2018-01-30, 21:35
Medlem
Vänlighetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox

Ehhhh.... en stor karl som med kraft försöker att kyssa en kvinna? är det "att stöta på"? är du ensammkommande afghan eller?
Patrick G är ett ökänt äckel som visst sitter ock skakar av rädsla nu går ryktet
Citera
2018-01-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael_svensson

Han måste ha varit BRA jävla packad då för ingen människa vid sina sinnens fulla bruk
går väl på Jackie Ferm av alla människor
Hon ser ju ut som hon åkt på STRYK med sina Botoxläppar
Citera
2018-01-31, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänligheten
Ehhhh.... en stor karl som med kraft försöker att kyssa en kvinna? är det "att stöta på"? är du ensammkommande afghan eller?
Patrick G är ett ökänt äckel som visst sitter ock skakar av rädsla nu går ryktet

? Det här är ett exempel på hur #metoo är fullt med överdrifter, egentligen hände det ingenting så hon måste fylla ut berättelsen med torra läppar mm, själv har hon läppar som en sugkopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in