2018-01-29, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Läste du mitt inlägg ett par inlägg upp eller? Det är ju sin sak att lyckas klippa M*kky eller vem det nu är som är "hjärnan" i den andra konstellationen men då finns det 10 andra thugs som kan hämnas. M*ysem verkar inte alls ha våldskapitalet att genomföra den sådan sak, verkar inte ha många vänner alls som skulle kunna backa honom. Så, det tror jag inte mycket på.

Om han skulle döda mekky finns det nog inte många som hade hämnats, möjligtvis hans bror då men ingen annan så om personen släcker båda bröderna är problemet löst...
Citera
2018-01-29, 13:55
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqqq
Om han skulle döda mekky finns det nog inte många som hade hämnats, möjligtvis hans bror då men ingen annan så om personen släcker båda bröderna är problemet löst...

Jag känner ju ingen av dessa herrar, och har ingen insyn annat än via FUPar och inlägg här så det är möjligt att du har rätt. Känns bara som att M*kky-bröderna byggt upp ett mycket större nät, och att någon annan skulle steppa upp för att ta deras plats om en person som M*ysem skulle lyckas mörda dem. Men, bara ren spekulation, skulle vara intressant att höra någon med mer insyn uttala sig.
Citera
2018-01-29, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqqq
Kan det vara så att Rami är den ende som skulle kunna göra något åt Mekky? Men samtidigt vem skulle vilja riskera sitt eget liv, sin familj eller att ruttna i fängelse för den idioten? Det bästa vore om polisen gjorde sitt jobb men eftersom de tar sina chefer från försäkringskassan så kan man väl inte hoppas på dem.
Citera
2018-01-29, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Kan det vara så att Rami är den ende som skulle kunna göra något åt Mekky? Men samtidigt vem skulle vilja riskera sitt eget liv, sin familj eller att ruttna i fängelse för den idioten? Det bästa vore om polisen gjorde sitt jobb men eftersom de tar sina chefer från försäkringskassan så kan man väl inte hoppas på dem.

Vad har hänt mellan Om*r El och M*kky? Var inte dem nära innan. Och nu går han med Om*rs rival R*mi?
Citera
2018-01-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Vad har hänt mellan Om*r El och M*kky? Var inte dem nära innan. Och nu går han med Om*rs rival R*mi?
Va? Är Mekky med Rami? Nej det tror jag inte, vem är din källa?
Citera
2018-01-29, 16:31
Medlem
Citat:

Tror jag misstolkade det du skrev om situationen. Läste det "åt" som en tjänst till M*kky.
Men R*mi är alltså rätt stark ändå. Hörde även att dem som skött N*rmin har pris på sitt huvud?
Citera
2018-01-29, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Tror jag misstolkade det du skrev om situationen. Läste det "åt" som en tjänst till M*kky.
Men R*mi är alltså rätt stark ändå. Hörde även att dem som skött N*rmin har pris på sitt huvud?
Nej tror inte de har det pga Nermin. Vem skulle vilja hämnas honom? Jag tror vi kan släppa Nermin och M och k falangen nu.
Senast redigerad av Mint100 2018-01-29 kl. 16:38.
Citera
2018-01-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Läste du mitt inlägg ett par inlägg upp eller? Det är ju sin sak att lyckas klippa M*kky eller vem det nu är som är "hjärnan" i den andra konstellationen men då finns det 10 andra thugs som kan hämnas. M*ysem verkar inte alls ha våldskapitalet att genomföra den sådan sak, verkar inte ha många vänner alls som skulle kunna backa honom. Så, det tror jag inte mycket på.
Han lever under skyddat id. Visst, fine det går och hitta honom. Men skulle han vilja ta sin hämnd så hade han inte behövt ha massa "broshor: bakom sig.

Docka utanför deras hus.
Läs av deras rörelser och tidpunkter.
Avrätta.
Fly.

Med fly menas inte att man drar från rosengård till seved. Det menas att man LÄMNAR MALMÖ åker till ANNAN stad eller tillomed annat land. Vad finns kvar i malmö?

Ett exempel på detta är ashkan. Han levde under skyddat id i 4 år och allt funkade fingemangt i umeå elr var de fan nu var. Vad hände näe han återvände till malmö? Graven.
Citera
2018-01-30, 02:29
Medlem
Det som är pinsamt är att den svenska polisen troligen vet precis allt detta som skrivs i tråden men gör inte ett skit. De borde vara på den där Mekky som iglar och jävlas med honom och hans anhang varje dag. Sätt dit honom för vad som helst och hela tiden.
Citera
2018-01-30, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakbanan
Det som är pinsamt är att den svenska polisen troligen vet precis allt detta som skrivs i tråden men gör inte ett skit. De borde vara på den där Mekky som iglar och jävlas med honom och hans anhang varje dag. Sätt dit honom för vad som helst och hela tiden.

Amir Mekky är 20 år gammal vilket innebär att han inte kan dömas till livstids fängelse för alla sina 4-5 mord eftersom att man i Sverige endast kan dömas till livstid om man fyllt 21.
Det är kanske därför polisen inte har burat in honom än? Man kanske väntar in åldern för att kunna sätta dit honom ordentligt.

Någon annan som har tänkt på det?
Citera
2018-01-30, 20:00
Medlem
Agentninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollo17
Amir Mekky är 20 år gammal vilket innebär att han inte kan dömas till livstids fängelse för alla sina 4-5 mord eftersom att man i Sverige endast kan dömas till livstid om man fyllt 21.
Det är kanske därför polisen inte har burat in honom än? Man kanske väntar in åldern för att kunna sätta dit honom ordentligt.

Någon annan som har tänkt på det?

Det spelar ingen roll om polisen väntar. Så länge han inte begår mord när han fyllt 21 år så blir han dömd utifrån åldern han var i när han begick morden
Citera
2018-01-30, 20:00
Medlem
Agentninjas avatar
Citat:

Vem är Rami?
Har nog missat hans namn tidigare i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in