Citat:
Ursprungligen postat av
Geggamoja
Ja, jag är inne på psykopatspåret, har uttryckt det mer enkelt, som att han skulle kunna vara en Dr Jekyll och Mr Hyde, en fullblodspsykopat inom fiktionens värld.
Det att rektorn gick ut och sa "vi kanske har lyssnat lite för mycket på föräldrarna" (fritt ur minnet) och att grannar knappt sett barnen ute, tyder på märkligheter.
Alternativt om båda fullständigt var med på morden, ligger scientologi eller Jehovas vittnen närmare, att barnen inte skulle leva ett fullvärdigt liv om de inte gjorde karriär.
Jag, som hela tiden sökt lösningar på detta - försökt att inte döma - börjar tro att du har rätt. Han verkar ha styrt familjen med järnhand, och kontrollerat allt.
Jag undrar lite också vad som hände när han 2017 återigen, efter tre månaders bortovaro, började skjutsa yngsta dottern till pianolektionerna. Enligt pianolärarinnan var Henkow avmagrad, inget hår på huvudet och mörka partier under ögonen.
Det är något riktigt jävla mörkt som döljer sig här. Nåt som inte polisen kommer förklara för oss.