Citat:
Hade egentligen inte tänkt svara eftersom det är över ett dygn sen, men nu får du väl ge dig. Kan du inget om doktorandyrket kan du väl hålla käften istället för att bete dig som en defensiv snorunge.
Jobbar du på universitet ingår det i din roll att föreläsa om ditt ämne, det är till 100% irrelevant om du är bra på att föreläsa, det är inte som nån inspirationssnubbe som blir inhyrd av privata aktörer för att hålla tal inför arbetskåren. Det här är föreläsningar i utbildningssyfte, att påstå att han nödvändigtvis måste vara skitbra på att prata för sig för att han är doktorand är ju som att påstå att alla som jobbar som lärare är detsamma. Finns gott om puckon inom läraryrket som är lika pedagogiska som en sten, och detsamma gäller självfallet på universitet. Det säger ju inte ett skit om huruvida han skulle vara nån expert på att hitta på historier och ljuga för hela utbildningsväsendet om sin dotters påstådda sjukdom.
Skaffa lite ödmjukhet och inse att du inte vet allt, fjant.
Jobbar du på universitet ingår det i din roll att föreläsa om ditt ämne, det är till 100% irrelevant om du är bra på att föreläsa, det är inte som nån inspirationssnubbe som blir inhyrd av privata aktörer för att hålla tal inför arbetskåren. Det här är föreläsningar i utbildningssyfte, att påstå att han nödvändigtvis måste vara skitbra på att prata för sig för att han är doktorand är ju som att påstå att alla som jobbar som lärare är detsamma. Finns gott om puckon inom läraryrket som är lika pedagogiska som en sten, och detsamma gäller självfallet på universitet. Det säger ju inte ett skit om huruvida han skulle vara nån expert på att hitta på historier och ljuga för hela utbildningsväsendet om sin dotters påstådda sjukdom.
Skaffa lite ödmjukhet och inse att du inte vet allt, fjant.
Tragiskt att du måste hoppa på oliktänkande i tråden, med glåpord!
Det är du själv som gör dig löjlig, fattar du inte det?
Självklart var han bra att prata för sin sak, det som han ofta gjorde på föreläsningar!
Jag får tro det jag vill och skriva det och du får tycka vad du vill, eller äger du denna tråd?
Jag tror, inte vet, men du tycks sitta inne med sanningen! Undrar vem som skulle behöva bli mer ödmjuk av oss två?
För jag tänker inte sluta skriva för din skull, jag skriver vad jag tror här så mycket jag vill, obehagliga människa!